من یه مدتیه وبسایت کارواش طراحی کردم بعد توی قرارداد یه آیتم هست به اسم پشتیبانی فنی و محتوایی. پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی چی هست؟ پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی به صاحبان کسب و کار وبسایت کارواش چه خدمتی رو ارائه میدن؟
پشتیبانی محتوایی رو بذار با یه مثال ساده برات توضیح بدم. فرض کنین شما مدیر یک شرکت هستین، سرتون شلوغه وقتم ندارید وبسایت کارواش تون رو مدیریت کنید. محتوای پست هاتونو میسپرین به یه تیم کاربلد تا پردازش انجام بدن، تگ بندی کنن، محتوا دسته بندی بشه و داخل وبسایت کارواش تون سر وقت آپلود بشه.
نه فقط پست ها! همه ی محتوای وبسایت کارواش. این محتوا شامل عکس، ویدیو، وبلاگ های آموزشی و نکات اصولی و چیزهایی از این دست که به بیشتر دیده شدن وبسایت کارواش کمک میکنه.
پشتیبانی فنی هم مربوط به امور نگهداری و مراقبت از وبسایت کارواش هست. که بسته به نوع وبسایتتون هر چند وقت یکبار انجام میشه و پشتیبان وبسایت کارواش کارهای مربوط به امنیت، باگ ها و ایرادات، پلاگین ها، هاست و دامنه و اموری از این قبیل رو انجام میده.
معلومه! برای اینکه بتونین وبسایت کارواش تون رو در صفحه ی اول رو رنک های اول ظاهر کنین، باید محتوای خوب و با کیفیت و با رعایت اصول سئو، آپلود کنین و این امر فقط به کمک پشتیبانی فنی وبسایت کارواش اتفاق می افته. از طرفی برای اینکه یک وبسایت کارواش روون و خوب داشته باشین که امنیت کاربران رو تضمین می کنه و به خوبی اجرا میشه، نیاز به پشتیبان فنی دارین. اگر تصمیم بگیرین که یکی اش رو نداشته باشین، مثل این میمونه که سعی کنین یه دوچرخه رو فقط با یه چرخ به حرکت در بیارین.
تا حالا اینطوری بهش نگاه نکرده بودم، ممنونم واقعا!
خواهش می کنم. اگر بازم این سبک سوال ها در رابطه با وبسایت کارواش براتون پیش اومد، به مقاله ی زیر سر بزنین تا خیلی سریع جوابتون رو پیدا کنین.
https://codalin.ir/blog/CarWash-website-design