امیدوارم موفق و پیروز باشید اقای سلطانی عزیز ببینید من به دو دسته معمولا تقسیم میکنم که خود این دو دسته زیر مجموعه های بیشتر داره مورد اول میشه سرنخ ها یا همون لید های من، که افرادی میشن که یک ری اکشنی به محصول یا شرکت من نشون میدن مورد دومش هم که در ادامه این سرنخ ها میاد میشه مشتری وقتی یک نفر با من اشنا میشه و ری اکشنی به شرکت من نشون میده، من میتونم با یک پیگیری و استراتژی درست اون فرد رو از یک سرنخ ساده به مشتری خودم تبدیل کنم، که توی بیشتر موارد مشتری میشه افرادی که از ما خریدی رو انجام دادن