شما زمانی که از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان یا همون CRM استفاده میکنید در دو حالت میتونید لیدهاتون رو ثبت کنید
1. از طریق فرم های ثبت نام که داخل منابعتون مثل سایت یا سوشال مدیا قرار میدید به صورت خودکار در نرم افزار CRM شما ثبت میشه
2. میتونید به صورت دستی اطلاعات مشتری رو داخل CRM ثبت کنید و از طریق پروفایل مشتریانی که در اختیارتون قرار داده میشه به سادگی موارد مورد نیاز رو پیگیری کنید
شما زمانی که از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان یا همون CRM استفاده میکنید در دو حالت میتونید لیدهاتون ...
خیلی ممنون از پاسختون جناب مردانی ، فقط اینکه پروفایل مشتریان CRM چه امکاناتی رو ارائه میده ؟
خیلی ممنون از پاسختون جناب مردانی ، فقط اینکه پروفایل مشتریان CRM چه امکاناتی رو ارائه میده ؟
خیلی ممنون از پاسختون جناب مردانی ، فقط اینکه پروفایل مشتریان CRM چه امکاناتی رو ارائه میده ؟
بستگی به نرم افزاری داره که ازش استفاده میکنید . نرم افزار CRM خوب باید هرچیزی که برای پیگیری مشتری نیاز دارید رو بهتون ارائه بده اعم از تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتری ، اعلانات و یاداور ها ، پنل پیامکی و ایمیل برای یاداور هایی که تنظیم کردید ، بخش ذخیزه اسناد امکان ایجاد اسناد مالی و...
بنده شخصا از نرم افزار CRM کلید استفاده میکنم که تو این مدتی که استفاده میکردم واقعا به هیچ مشکلی نخوردم و بابت بحث پشتیبانی و اموزش هم همیشه به خوبی راهنمایی کردند