اپلیکیشن سازمانی به چه دردم میخوره؟

توسط محمد شهنازی در 2024/07/23 | 01:59
محمد شهنازی
محمد شهنازی
کاربر
پست‌ها: 8
دوست دارد: 8
عضو از: 2024/07/21

سلام خسته نباشید میگم به همه

عزیزان یه سوال داشتم. ما اگه اپلیکیشن سازمانی تهیه کنیم آیا اصلا کاربردی داره واسمون؟ می صرفه؟ نگرانم هزینه کنیم ولی هیچ سودی نداشته باشه برای سازمانمون. 

2024/07/23 | 01:59
0 دوست دارد
سبحان نجدی
سبحان نجدی
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 9
عضو از: 2024/07/27

سلام بله اپلیکیشن های سازمانی کاربرد های خیلی زیادی میتونه باشه و شما میتونید از چند اپلیکیشن استفاده کنید برای مدیریت بهتر شرکتتون مثل بحث مدیریت پروژه ها یا مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی و بحث مالی شرکتتون.
همه این ها کمک میکنن تا شما مدیریت بهتری داشته باشید و داده ها به صورت دقیق تر و جمع و جور تری در اختیارتون باشه تا ازشون استفاده کنید و فروش خودتون رو افزایش بدید.

2024/07/27 | 14:59
0 دوست دارد
kazem
kazem
کاربر
پست‌ها: 1
عضو از: 2024/09/10
سلام. تهیه یه اپلیکیشن سازمانی می‌تونه خیلی کاربردی باشه، به شرط اینکه به نیازهای خاص سازمانت بخوره و با استراتژی‌های رشد و بهبود عملکرد هم‌ راستا باشه. اپلیکیشن سازمانی بهت کمک می‌کنن که فرآیندهای داخلی رو بهینه‌تر کنی، ارتباطات بین کارکنان رو بهتر مدیریت کنی، و کارایی رو بالا ببری. به‌خصوص اگه سازمانت بزرگه یا با تعداد زیادی کارمند و مشتری سروکار داری، اپلیکیشن می‌تونه در کاهش هزینه‌های اداری، بهبود خدمات مشتریان و افزایش سرعت عملیات‌ها تأثیر زیادی بذاره. البته باید توجه داشته باشی که ساخت اپلیکیشن سازمانی یه سرمایه‌ گذاریه و هزینه‌هایی داره، اما اگر اپلیکیشن به درستی طراحی و پیاده‌سازی بشه، می‌تونه بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشه. در نهایت، اینکه آیا این هزینه برای سازمانت می‌صرفه یا نه، به نوع کسب‌ و کارت، نیازهای داخلی و توانایی استفاده از مزایای فناوری بستگی داره.
2024/09/11 | 11:41
0 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.