من یه چیزی از اپلیکیشن تجارت الکترونیک خریدم ولی اصلا شبیه عکساش نیسسس خیلی داره دیوونه م میکنه این داستان. بعد این مرجوعی رو من نمیدونم چجوری باید پیگیریش کنم تروخدا کمک
سلام! خیلی بد شد که خریدت با اون چیزی که فکر میکردی فرق داره. مرجوعی توی اپلیکیشن تجارت الکترونیک معمولاً قابل انجامه، ولی روشش ممکنه یه کم متفاوته. اول از همه، توی اپلیکیشن باید یه قسمت به نام "سفارشها" یا "تاریخچه خرید" باشه. اونجا معمولاً میتونی سفارشهای قبلیت رو ببینی و گزینهای برای مرجوعی پیدا کنی. اگر این گزینه رو دیدی، روش کلیک کن و دنبال مراحل باش. اگر اپلیکیشن این گزینه رو نداره یا نمیتونی پیدا کنی، معمولاً توی صفحه پشتیبانی یا تماس با ما، اطلاعاتی درباره مرجوعی و بازگشت کالا وجود داره. ممکنه لازم باشه با پشتیبانی تماس بگیری و موضوع رو توضیح بدی تا کمکت کنن. بعضی وقتا باید از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با شرکت ارتباط برقرار کنی. همچنین، خوبه که شرایط و قوانین مرجوعی رو که معمولاً توی وبسایت یا اپلیکیشن نوشته شده، بخونی. بعضی وقتا شرایط مرجوعی ممکنه محدود باشه یا نیاز به مستندات خاصی داشته باشه. برای اینکه مطمئن بشی، همهچیز رو با دقت بررسی کن و مطمئن شو که محصول رو به موقع و در شرایط مناسب برگردونی. امیدوارم که بتونی هر چه زودتر مشکلت رو حل کنی و به اون چیزی که میخوای برسی.