اقا من بخوام یه اپلیکیشن کسب و کار بگیرم به دردم میخوره؟ یعنی مثلا میگن که راحت تر میتونم با مشتریا ارتباط بگیرم و مثلا بهشون چیزای شخصی سازی شده ارایه بدم. ولی خب چرا و چجوری؟
اپلیکیشن کسب و کار می تونه یه ابزار خیلی کاربردی برای افزایش فروش و ارتباط بهتر با مشتری ها باشه. اول از همه، چون مشتری ها همیشه در حال استفاده از گوشیهاشونن، اپلیکیشن این امکان رو میده که همیشه و همه جا در دسترسشون باشی. مثلاً وقتی که اپلیکیشنت رو باز میکنن، میتونن از تخفیفها، پیشنهادهای ویژه و محصولات جدیدت سریع مطلع بشن و خیلی راحت خرید کنن. از طرف دیگه، اپلیکیشن ها معمولاً امکاناتی مثل ارسال نوتیفیکیشن دارن که میتونی از طریقشون به مشتری ها یادآوری کنی که به فروشگاهت سر بزنن یا خریدی که ناتموم مونده رو تکمیل کنن. علاوه بر این، یه اپلیکیشن خوب می تونه فضای راحت تری برای خرید آنلاین فراهم کنه، چون مشتری ها بدون نیاز به مرورگر و وبسایت، مستقیماً از طریق اپلیکیشن خریدشون رو انجام میدن. در نهایت هم، اپلیکیشنا میتونن راهای ارتباطی بیشتری با مشتریا ایجاد کنن. مثلا پشتیبانی آنلاین یا چت مستقیم با بخش خدمات مشتریان، که باعث میشه مشتری احساس کنه همیشه یکی هست که سوالاتش رو جواب بده یا مشکلی رو حل کنه. این نوع ارتباطات مستمر و راحت، اعتماد مشتری رو بیشتر میکنه و در نتیجه، احتمال اینکه دوباره ازت خرید کنه بالا میره. پس میبینی که داشتن یه اپلیکیشن کسب و کار میتونه کلی مزیت برای کسب و کارت به همراه داشته باشه!