با سلام. ما برای آموزشگاه زبانمون یه اپلیکیشن نوبت دهی میخوایم بگیریم. یه ویژگی ای که خیلی برامون مهمه اینه که بتونیم اطلاعات داخل این اپلیکیشن رو توی سی آر ام هم داشته باشیم. این امکان وجود داره و اگه داره به چه شکل صورت میگیره؟
با توجه به اینکه بهت تضیح دادن که چجوری باید اینکار رو بکنی من فقط این مورد رو اضافه کنم. صرفا ادغام کردن موثر نیست. یعنی تو اگه به بهترین نحو ممکن هم اینکار رو انجام بدی، تا وقتی که کارکنان و کاربرات نتنن باهاش کار کنن به هیچ دردی نمیخوره. پس حتما بعد از اینکه ادغام اپلیکیشن نوبت دهی با CRM رو انجام دادی، باید به آموزش کارکنان و کاربران توجه کنی. مطمئن شو که تیمت به خوبی با فرآیندهای جدید آشنا هست و میدونه چطور از سیستم جدید استفاده کنه. همچنین، پشتیبانی مداوم برای رفع مشکلات و به روزرسانیهای احتمالی خیلی مهمه. ممکنه در طول زمان نیاز به تنظیمات جدید یا بهبودهایی باشه که باید پیگیرش باشی. به طور کلی، توجه به آموزش و پشتیبانی مداوم به حفظ عملکرد بهینه و موفقیت ادغام کمک میکنه.
با توجه به اینکه بهت تضیح دادن که چجوری باید ...
برای آموزش باید هزینه زیادی بکنم یا همینکه یه توضیحی بهشون بدم کافیه؟
برای آموزش باید هزینه زیادی بکنم یا همینکه یه توضیحی بهشون بدم کافیه؟
بستگی به پیچیدگی اپلیکیشن نوبتدهی و سطح تجربه کارکنان داره. در برخی موارد، یک توضیح ساده و کلی میتونه کافی باشه، مخصوصاً اگر اپلیکیشن نسبتاً کاربرپسند و ساده باشه. اما در مواردی که اپلیکیشن پیچیدهتر یا دارای ویژگیهای خاصی هست، آموزش مفصلتر و حتی ممکنه هزینهبر نیاز باشه. بیا این رو بخون بیشتر یکم توضیح داده