چه نوع اطلاعیه‌های فوری توی اپلیکیشن گردشگری ارسال کنم؟

توسط مهتاب بهرامی در 2024/09/01 | 12:32
مهتاب بهرامی
مهتاب بهرامی
کاربر
پست‌ها: 14
دوست دارد: 18
دنبال کنندگان: 1
عضو از: 2024/07/22

سلام

من هتل دارم بعد برای بهتر شدن کارا و هماهنگ شدن با فرودگاه و اینا اومدیم یه اپلیکیشن گردشگری گرفتیم. بعد حالا تو این اپلیکیشنه یه بخشی وجود داره که پیام میشه فرستاد براشون. بعضی وفتا هم خودش اتوماتیک میفرسته برای کاربرا. ولی اگه بخوام از طریق این بازاریابی کنم دقیقا باید چی بگم و بنویسم و برای کاربرا بفرستم تا بیشتر توی اپلیکیشن گردشگری مون بیان؟

2024/09/01 | 12:32
0 دوست دارد
زهرا محمدی
زهرا محمدی
کاربر
پست‌ها: 12
دوست دارد: 19
دنبال کنندگان: 1
عضو از: 2024/07/22

اولین نوع اطلاعیه فوری ای که می‌تونی توی اپلیکیشن گردشگری ارسال کنی، اطلاعیه‌های مربوط به تغییرات در رزروها و برنامه‌ ریزی‌های سفره که البته فرستادنش بدیهیه. مثلاً اگر پروازی که کاربر رزرو کرده به دلیل شرایط جوی یا تاخیر تغییر کرده، باید سریعا اطلاع‌ رسانی کنی. همین‌طور، برای شما که هتل داری اگه هتلت دچار تغییرات، آپدیت یا مشکلاتی شده، باید به کاربر خبر بدی. این اطلاعیه‌ها باید به‌ طور فوری و دقیق ارسال بشن تا کاربر بتونه سریع اقدامات لازم رو انجام بده و دچار مشکل نشه. دومین نوع اطلاعیه‌ای که میتونی بدی، مربوط به تغییرات و شرایط ویژه در مقصد سفره. مثلاً اگر تو مقصد یک رویداد خاص، جشنواره یا تخفیف ویژه‌ای وجود داشته باشه که ممکنه برای کاربر جالب و مفید باشه، باید سریعا بهش خبر بدی. یا اگر وضعیت آب و هوا به‌ طور ناگهانی تغییر کرد و ممکنه تأثیر زیادی روی برنامه‌های کاربر داشته باشه، باید سریعاً اطلاع‌رسانی کنی. این اطلاعیه‌ها به کاربر کمک می‌کنه تا سفرش رو بهتر مدیریت کنه و از فرصت‌ها و منابع محلی بهره‌برداری کنه.

2024/09/01 | 12:33
0 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.