اساسی ترین مشکل مدیران فروش چیه؟

توسط شیدا نصرتی در 2024/07/06 | 15:32
شیدا نصرتی
شیدا نصرتی
کاربر
پست‌ها: 11
دوست دارد: 30
عضو از: 2024/07/06

سلام 

این روزها دغدغه مدیران فروش توی هر صنعتی خیلی زیاد شده. من به شخصه دارم دیوونه میشم از این سیستم های مریض. با چند تا شرکت به صورت همزمان دارم کار میکنم و توی هر شرکتی که میرم همه مشکل دارن. با کندی نرم افزارهایی که استفاده میکنن، گم شدن اطلاعات مشتری ها، پیگیری هایی که به سختی انجام میشه و هزارتا مشکل دیگه. اصلا همه چیز به هم ریخته است انگار. شما هم اینطوری هستین؟ بنظرتون چی این مشکلات رو حل میکنه؟ ریشه این مشکلا کجاس؟ 

2024/07/06 | 15:32
4 دوست دارد
سیروس تهرانی مقدم
سیروس تهرانی مقدم
کاربر
پست‌ها: 21
دوست دارد: 32
عضو از: 2024/06/20

من توی این چند سال سابقه مدیر فروشی که برای چندین تا مجموعه داشتم این بودش که مدیران ارشد شرکت چون به صورت سنتی کار میکردند رغبتی برای بروز کردن سیستم های خودشون نداشتند و در نهایت اطلاعاتی که از سمت حالا کمپین های تبلیغاتی میومد یا از طریق سایت وارد میشد جایی ثبت نمیشد و در نتیجه همه اینها این اطلاعات گم میشد و اصلا به دست تیم فروش من نمیرسید در اخرم همه میگفتن چرا فروشی رغم نمیخوره یا چرا تعداد مشتریانمون کمه!!!

خیلی هم هزینه ای نداشت استفاده کردن از نرم افزار سی ار ام ولی خب اصلا راضی به استفاده از این نوع اقدامات نمی شدند.

2024/07/07 | 07:12
4 دوست دارد
سهیل معتمدنیا
سهیل معتمدنیا
کاربر
پست‌ها: 13
دوست دارد: 19
عضو از: 2024/07/23

آقا، ما هم دقیقا با همین مشکلات روبرو هستیم! سیستم‌های ما به قدری کند شده که هر بار ورود اطلاعات یه ماجرای بزرگ میشه. به علاوه، گم شدن اطلاعات مشتری‌ها و نبود پیگیری درست باعث شده که کارها به هم بریزه. من فکر می‌کنم یکی از ریشه‌های اصلی این مشکلات، انتخاب نرم‌افزارهای نادرست و عدم آموزش کافی به کارکنان هست. خیلی از نرم‌افزارها که استفاده می‌کنیم، به روز نیستن و قابلیت‌های جدید رو نداره که بشه به روز کرد. شاید نیاز به یک سیستم جامع و یکپارچه داریم که همه چیز رو مدیریت کنه.


2024/08/29 | 09:27
4 دوست دارد
شاپور اختزاعی
شاپور اختزاعی
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 28
عضو از: 2024/07/23
quote-right
پاسخ دادن به سهیل معتمدنیا

آقا، ما هم دقیقا با همین مشکلات روبرو هستیم! سیستم‌های ما به قدری کند شده که هر بار ورود اطلاعات یه ماجرای ...

وای دقیقا، منم همینطور. تازه مشکل دیگه اینه که خیلی از نرم‌افزارها پیچیده هستن و کار کردن باهاشون نیاز به آموزش زیاد داره. وقتی کارمندا به درستی آموزش ندیده باشن، اشتباهات بیشتر میشه و پیگیری‌ها درست انجام نمیشه. همچنین، سیستم‌های الان شاید به اندازه کافی قدرت پردازش و ذخیره‌سازی نداشته باشن که جوابگوی نیازهای ما باشن. به نظرم یکی از راه‌حل‌ها می‌تونه انتخاب یک نرم‌افزار سی آر ام مناسب و قوی باشه که به خوبی با نیازهای ما سازگار باشه و قابلیت‌های مورد نیازمون رو داشته باشه.


2024/08/29 | 09:29
3 دوست دارد
کامیار صیادی
کامیار صیادی
کاربر
پست‌ها: 13
دوست دارد: 23
عضو از: 2024/07/23
quote-right
پاسخ دادن به شاپور اختزاعی

وای دقیقا، منم همینطور. تازه مشکل دیگه اینه که خیلی از نرم‌افزارها پیچیده هستن و کار کردن باهاشون نیاز به ...

آره واقعا، شاید یکی از راه‌حل‌ها این باشه که اول نیازهای دقیق خودمون رو بررسی کنیم و بعد نرم‌افزار مناسب رو انتخاب کنیم. برای حل مشکل کندی، باید مطمئن بشیم که سیستم‌های مورد استفاده ما با زیرساخت‌های شرکت همخوانی دارن و به روز هستن. همچنین، شاید یه برنامه آموزشی برای کارکنان ضروری باشه تا بتونن به طور مؤثر از این نرم‌افزارها استفاده کنن و اطلاعات به درستی مدیریت بشه.

2024/08/29 | 09:30
2 دوست دارد
ملیسا یونسی
ملیسا یونسی
کاربر
پست‌ها: 8
دوست دارد: 20
عضو از: 2024/07/24
quote-right
پاسخ دادن به کامیار صیادی

آفرین آره، برنامه های آموزشی برای کارکنان خیلی جوابه. ما هم کلی دردسر داشتیم توی استفاده از نرم افزار سر کوچک ترین مسائل. ولی علاوه بر این، استفاده از سیستم‌های مدیریت پروژه و یکپارچه‌سازی اطلاعات به ما کمک کرد که روند کار رو بهتر مدیریت کنیم. می‌تونه مفید باشه که با مشاوران نرم‌افزار مشورت کنیم تا بتونیم نرم‌افزاری پیدا کنیم که همه نیازهای ما رو به خوبی برطرف کنه. اینطوری مشکلاتی مثل گم شدن اطلاعات و پیگیری‌های نادرست به حداقل می‌رسه.

2024/08/29 | 09:32
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.