اطلاعات افراد در نرم افزار سی آر ام چقدر اهمیت دارد؟

توسط فرامرز دوستی در 2024/07/06 | 15:41
فرامرز دوستی
فرامرز دوستی
کاربر
پست‌ها: 9
دوست دارد: 22
عضو از: 2024/07/06

عرض ادب 

من مدیر فروش یک شرکت ارائه دهنده خدمات آموزشی به کارکنان سازمان ها هستم. چند هفته است به هر دری میزنیم تا به نیروهایی جدیدی که به شرکت اضافه شدن بگم آقا اطلاعات مشتری خیلی مهمه توی سی آر ام، انقد دست کاریشون نکنین و مراقب باشین. کسی اینجا هست بتونه بهم کمک کنه؟ چجوری بهشون بگم اطلاعات مشتری هامون توی سی آر ام خیلی مهمه؟

2024/07/06 | 15:41
3 دوست دارد
ساناز فرهمنش
ساناز فرهمنش
کاربر
پست‌ها: 13
دوست دارد: 24
عضو از: 2024/06/26

این دیتا ها و اطلاعات برای شرکت ها مفید هستش ولی این در نظر بگیر که دیتایی که خودتون به دست میارید خیلی مفید تر از دیتایی هستش که ار سایت ها خریداری میکنید 
دیتا هایی که خودتون جمع اوری میکنید برای فروش و رضایتمندی مشتریانتون خیلی میتونه کاربرد داشته باشه مثلا فرض کن شما میدونی توان مالی خرید مشتریانت چقدره و نوع محصولی که براشون پرزنت میکنی دقیقا چیه؟

و اینکه پیشنهاد میکنم اگر میخواین این اطلاعات رو جمع اوری کنید حتما از نرم افزار های مدیریتی مثل نرم افزار سی ار ام استفاده کنید که اطلاعات کامل و دقیقی از مشتریانتون داشته باشید 

2024/07/07 | 07:04
3 دوست دارد
ملینا فدایی
ملینا فدایی
کاربر
پست‌ها: 29
دوست دارد: 51
عضو از: 2024/07/25

سلام! من فکر می‌کنم یه روش خوب برای تاکید روی اهمیت اطلاعات مشتری توی سی آر ام، آموزش عملی و همگانی باشه. یعنی باید به نیروهای جدید نشون بدیم که چطور اطلاعات مشتری‌ها می‌تونه تاثیر مستقیم روی موفقیت یا شکست شرکت داشته باشه. مثلاً می‌تونیم یه جلسه آموزشی بذاریم که در اون نحوه استفاده درست از سی آر ام و اهمیت دقت در وارد کردن اطلاعات توضیح داده بشه. می‌تونی مثلاً مثال‌های واقعی از مشکلاتی که به خاطر اشتباهات اطلاعاتی پیش اومده، ارائه بدی.


2024/08/29 | 09:21
3 دوست دارد
مهدیه غریبی
مهدیه غریبی
کاربر
پست‌ها: 21
دوست دارد: 34
عضو از: 2024/07/25
quote-right
پاسخ دادن به ملینا فدایی

سلام! من فکر می‌کنم یه روش خوب برای تاکید روی اهمیت اطلاعات مشتری توی سی آر ام، آموزش عملی و همگانی باشه. یعنی ...

آفرین چه نکته خوبی رو گفتی.تازه علاوه بر جلسات آموزشی، استفاده از سیستم‌های نظارتی و بازخورد سریع هم می‌تونه کمک کنه. مثلاً می‌تونن گزارش‌های دوره‌ای از ورود و تغییرات اطلاعات مشتری تهیه کنن و به کارکنان نشون بدنن که چطور این تغییرات می‌تونه بر عملکرد کل تیم تاثیر بذاره. مهمه که کارکنان بفهمند که این اطلاعات فقط داده‌های خام نیستند، بلکه بخش بزرگی از استراتژی‌های فروش و خدمات ما به این داده‌ها بستگی داره.


2024/08/29 | 09:23
2 دوست دارد
زهرا غفوری
زهرا غفوری
کاربر
پست‌ها: 11
دوست دارد: 22
عضو از: 2024/07/25
quote-right
پاسخ دادن به مهدیه غریبی

آفرین چه نکته خوبی رو گفتی.تازه علاوه بر جلسات آموزشی، استفاده از سیستم‌های نظارتی و بازخورد سریع هم ...

دقیقا درسته این که گفتین باید تاکید کنن که دیتاها صرفا یسری داده خام نیست. علاوه بر این بنظر من شاید ایجاد یه فرهنگ سازمانی که در اون همه متوجه اهمیت این موضوع بشن، کمک کنه. مثلا میشه جوایزی برای افرادی که در دقت و صحت اطلاعات مشتری موفق عمل کنن، در نظر گرفته بشه. این کار می‌تونه انگیزه‌ای برای همه باشه که بیشتر به دقت و صحت اطلاعات توجه کنن. همچنین، یه سیاست واضح برای اصلاح اشتباهات و نظارت مستمر هم خیلی مؤثره.


2024/08/29 | 09:25
2 دوست دارد
مهدیه غریبی
مهدیه غریبی
کاربر
پست‌ها: 21
دوست دارد: 34
عضو از: 2024/07/25
quote-right
پاسخ دادن به زهرا غفوری

دقیقا درسته این که گفتین باید تاکید کنن که دیتاها صرفا یسری داده خام نیست. علاوه بر این بنظر من شاید ایجاد یه ...

کاملاً موافقم. شاید برگزاری کارگاه‌های آموزشی دوره‌ای و استفاده از مثال‌های ملموس از تأثیر دقت اطلاعات روی رضایت مشتری و فروش، به بهتر شدن وضعیت کمک کنه. مهم‌ترین نکته اینه که کارکنان باید واقعاً درک کنن که دقت در وارد کردن اطلاعات مشتری، چقدر برای موفقیت و اعتبار شرکت حیاتی است.


2024/08/29 | 09:25
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.