سلام. بنده صاحب یک شرکت فروش دیگ بخار هستم. چند وقتیه که بازدهی شرکت خیلی اومده پایین و این مورد بشدت برام نگران کننده هستش. حدود چند هفته پیش یکی از این ویزیتور های شرکت های نرم افزاری با ما تماس گرفت و راجبه نرم افزار سی آر ام باهامون صبحت کرد. ما از نسخه دموشون هم استفاده کردیم ولی بنظرم خدمات خوبی رو ارائه نمی دادن چون کارمندای ما اصلا نمی دونستن باید چجوری کار کنن با نرم افزار. از لحاظ آموزشی خیلی ضعیف بودن و بنظرم کارامد نبود استفاده از همچین نرم افزار سی آر امی. اما الان هر جا پرس و جو میکنم و سرچ میکنم همه جا گفتن نرم افزار سی آر ام میتونه مشکلای ما رو حل کنه. اگه اینطوره میتونم بدونم که مزایای این نرم افزار چیه اصلا؟ بازدهی شرکت من رو بیشتر میکنه؟ واقعا نگران این وضعیتم.
سلام و عرض ادب جناب رحیمی بزرگوار
بله شما در هر صورت نیاز دارید تا اطلاعات مشتریانتون در یک جای مشخص ثبت بشه و از این اطلاعات استفاده کنید و بهره وری شرکتتون رو بیشتر کنید
یکی دیگه از موارد دیگه ای که به نظرم خیلی میتونه کمکتون کنه اینه که شما 24 تا پرسونل دارید و نیاز دارید که ببینید نتیجه کار هر شخص چی بوده که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همون نرم افزار سی ار ام خیلی میتونه موثر باشه براتون
سلام! وضعیت شما رو کاملا درک میکنم و نگرانیتون کاملا بجاست. نرمافزار سی آر ام (CRM) میتونه واقعاً به بهبود بازدهی شرکت شما کمک کنه، اما مهم اینه که انتخاب و پیادهسازی درستی داشته باشین. اگرچه نسخه دمو که استفاده کردین به نظر خوب نیومده، اما باید بدونید که سی آر ام بهطور کلی مزایای زیادی داره.
اولا، سی آر ام به شما کمک میکنه تا ارتباطات با مشتریها رو بهصورت منظم و سیستمی مدیریت کنین. با استفاده از این نرمافزار، میتونین تمام اطلاعات مشتریها رو یکجا داشته باشین و تعاملات گذشته رو پیگیری کنین. این موضوع میتونه به شما کمک کنه تا نیازهای مشتریها رو بهتر درک کنین و خدمات بهتری ارائه بدین.
دوم اینکه، سی آر ام ابزارهای تحلیلی خوبی داره که به شما کمک میکنه تا عملکرد فروش و بازاریابی رو تحلیل کنین. میتونین بفهمین که کدوم کانالهای بازاریابی بهتر عمل کردن و چه عواملی باعث افزایش یا کاهش فروش شدن. این دادهها میتونن به شما کمک کنن تا استراتژیهای بهتری طراحی کنین و بازدهی رو افزایش بدین.
سلام! ...
دقیقاً، این مزایا میتونه برای بهبود وضعیت شرکت شما مفید باشه. اما بهنظر میرسه که مشکل شما بیشتر به مسئله آموزشی برمیگرده. اگر کارکنان شما نتونستن بهخوبی از نرمافزار استفاده کنن، شاید نیاز به آموزش و پشتیبانی بیشتری داشته باشین. پیشنهاد میکنم که با شرکت ارائهدهنده نرمافزار صحبت کنین و درخواست کنین که آموزشهای کاملتری برای تیم شما ارائه بدن.
همچنین، ممکنه بخواهید از شرکتهایی که در زمینه سی آر ام تجربههای موفقی داشتن مشاوره بگیرین و شاید حتی نرمافزارهای دیگهای رو بررسی کنین که بهخوبی نیازهای شما رو برآورده کنن. در نهایت، اطمینان حاصل کنین که نرمافزار مورد نظر با فرآیندهای کاری شما هماهنگ باشه و از امکانات آموزشی و پشتیبانی خوبی برخوردار باشه تا بتونید بهطور مؤثری ازش استفاده کنین و بازدهی شرکتتون رو بهبود ببخشید.