سلام
من مدیر اجرایی یک شرکت حملونقل هستم.ا توی شرکتمون همیشه به دنبال راههای بهتر برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی هستیم تا بتونیم بیشتر دیده بشیم. سوالم اینه که میزان اثربخشی استفاده از نرمافزار س آر ام توی کمپینهای تبلیغاتیمون چقدر هست؟ آیا این نرمافزار میتونه به ما کمک کنه تا بفهمیم کدوم کانالهای تبلیغاتی بیشترین بازدهی رو دارن و کدومها کمتر مؤثر بودن؟ چون خیلی مهمه که بتونیم تصمیمهامون رو بر اساس دادههای دقیق بگیریم و بودجه تبلیغاتیمون رو بهینهتر خرج کنیم. اگر تجربهای توی این زمینه دارین، ممنون میشم بهم بگین که نرمافزار CRM تا چه حد میتونه توی بهبود عملکرد کمپینهای ما مؤثر باشه.
وقتی یک کمپین تبلیغاتی رو شروع میکنید امکان داره از طریق سوشال مدیا (تلگرام، ایسنتاگرام، لینکدین) و همزمان کمپین محیطی باشه
قطعا باید در درجه اول این افرادی که میان سمت شمارو مدیریت کنید و اطلاعاتشون رو به درستی دریافت و ثبت کنید
بعدش خودم بدونید از هر جایی که تبلیغ کردید چقدر ورودی داشته و از این ورودی ها چند نفرشون به خرید منجر شده که همه اینارو میتونید از طریق نرم افزار سی ار ام مدیریت کنید و برای کمپین های اینده خودتون تصمیم گیری های درستی با توجه به اطلاعات بگیرید
داشتن نرم افزار سی ار ام در کمپین ها به شما کمک میکنه تا بتونید لید های سرازیر شده از کمپین ها رو مدیریت و رصد کنید
و دیگه نگرانی بابت گم شدن سزنخ ها و سردرگمی تیم مارکتینگ و فروش نداشته باشید