برای خرید نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان با شرکت ها صحبت کردم اما هنوز متوجه نشدم CRM نصبی بهتره یا ابری؟ سی آر ام های نصبی خیلی هزینه زیادی دارن. واقعا می صرفه انقد برای یه نرم افزار هزینه کرد؟ حس میکنم چون هزینه زیادی دارن کاراییشون از نرم افزاهای نصبی بهتره. کسی هست اینجا راهنماییم کنه؟ برای یه شرکت تولید پارچه میخوام سی آر ام تهیه کنم ولی واقعا بین دو راهیه نسخه ابری و نصبیش موندم. اگه کسی تجربه استفاده از نرم افزار سی آر ام رو داشته، میشه باهام درمیون بزاره؟
CRM های ابری و لوکال یا محلی هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارند اما در کل CRM های ابری کفه برتری سنگین تری و به خودشون اختصاص میدن چون CRM های ابری بر بستر WEB هستند و شما هرزمان هرجایی میتونید بهش دسترسی داشته باشید اما لوکال نرم افزاری هست که رو سیستمتون نصب میشه