آیا نرم افزار سی آر ام به شناسایی مشتریان کلیدی کمک میکنه؟

توسط محسن منصوری در 2024/07/02 | 11:28
محسن منصوری
محسن منصوری
کاربر
پست‌ها: 4
دوست دارد: 6
عضو از: 2024/07/02

سلام 

سلام، من مدیر یک کسب‌وکار کوچک در حوزه خرده‌فروشی هستم. یکی از چالش‌های اصلی من اینه که نمیدونم کدوم یکی از مشتری هام بیشترین سودآوری رو دارند. آیا نرم افزار  میتونه به من کمک کنه تا مشتریان کلیدی رو شناسایی کنم و بر اساس اونها برنامه‌ریزی کنم؟ و اینکه چه قابلیتی توی نرم افزار سی آر ام هست که باعث میشه بتونم مشتری هام رو دسته بندی کنم؟ اصن همچین قابلیتی وجود داره توی نرم افزار سی آر ام؟

2024/07/02 | 11:28
2 دوست دارد
علیرضا داوودی
علیرضا داوودی
کاربر
پست‌ها: 28
دوست دارد: 46
دنبال کنندگان: 1
عضو از: 2024/06/20

درود 

وقتی ندونید مشتریان هدفتون چه کسانی هستند و چه نیاز ها و خواسته هایی دارند عملا ورود شما به بازار رقابتی امروز بی فایدست.

2024/07/03 | 07:56
2 دوست دارد
محمد سالاری
محمد سالاری
کاربر
پست‌ها: 15
دوست دارد: 16
عضو از: 2024/07/19

سلام! بله، نرم‌افزار CRM می‌تونه به شما کمک کنه تا مشتریان کلیدی و پرفیود رو شناسایی کنین. یکی از قابلیت‌های مهم CRM، امکان تحلیل و گزارش‌گیری از داده‌های مشتریانه. شما می‌تونید اطلاعات مالی و خریدهای هر مشتری رو وارد کنید و بعد از آن، با استفاده از ابزارهای تحلیل CRM، بفهمید کدام مشتریان بیشتر از همه سودآوری دارند. مثلاً، می‌تونید مشاهده کنید که کدام مشتری‌ها بیشتر خرید می‌کنند یا کدام‌ها بیشتر به شما درآمدزایی می‌کنند. اینجوری می‌تونید روی مشتریان کلیدی تمرکز کنید و برای اون‌ها برنامه‌های ویژه‌ای طراحی کنید.

2024/08/26 | 12:38
2 دوست دارد
ستایش مقامی
ستایش مقامی
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 12
عضو از: 2024/07/20
quote-right
پاسخ دادن به محمد سالاری

درسته، و علاوه بر این، CRM قابلیت‌های زیادی برای دسته‌بندی مشتریان داره. مثلاً می‌تونید مشتری‌ها رو بر اساس معیارهای مختلفی مثل حجم خرید، میزان سودآوری، یا حتی رفتار خریدشون دسته‌بندی کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کنه تا مشتریان رو به گروه‌های مختلف تقسیم کنید و برای هر گروه استراتژی‌های متفاوتی داشته باشین.


یه مثال دیگه، نرم‌افزار CRM می‌تونه به شما امکان بده که برای هر گروه از مشتریان، کمپین‌های تبلیغاتی یا پیشنهادات خاص طراحی کنین. به طور کلی، با استفاده از CRM، می‌تونید برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری داشته باشین و تمرکز بیشتری روی مشتریان سودآور و کلیدی خودتون بگذارید.


بنابراین، با استفاده از قابلیت‌های تحلیلی و دسته‌بندی CRM، می‌تونید به راحتی مشتریان خودتون رو بررسی کنید و بر اساس اون‌ها تصمیمات بهتری بگیرین. این ابزار می‌تونه به شما کمک کنه که هم درآمد خودتون رو افزایش بدین و هم برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشین.

2024/08/26 | 12:39
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.