سلام دوستان وقتتون بخیر
من مدیر فروش یک انتشارات کتاب هستم. میخواستم بدونم چجوری باید عملکرد نماینده های فروشم رو پیگیری کنم؟ نرم افزاری هست که بتونه کمکم کنه؟ مثلا سی آر ام که این روزا خیلی راجبش میشنویم. برای نظارت بر کار کارکنان و مدیریت اونها کاربردیه؟ یه نرم افزار سی آر ام خوب چه ویژگی های داره؟ با کدوم قابلیتش میتونم کنترل نماینده هام رو انجام بدم دقیقا؟
من هم با این مشکل مواجه شده بودم و به دو راه حل رسیدم اینکه بیام یه نفر رو بزارم که از تمامی نمایندگی هام اخر هر روز گزارش بگیره و چکشون کنه
که هم زمان خیلی زیادی میبره هم هزینه های بسیاری داره یا اینکه از نرم افزار های مدیریتی مثل نرم افزار سی ار ام استفاده کنیم
من دو راهش رو رفتم برای یک شرکت و در اخر به این رسیدم که از طریق روش دوم هم گزارش های خیلی تکمیل تری میتونم بگیرم هم کنترل کردن فروش وپشتیبانی نماینده هام از طریق نرم افزار سی ار ام خیلی سریع تر و با دقت بالاتری انجام میشه
سلام! برای پیگیری عملکرد نمایندههای فروش، نرمافزار سی آر ام (CRM) میتونه واقعاً مفید باشه. با استفاده از این نرمافزار، میتونید بهطور دقیق عملکرد نمایندههای فروش رو زیر نظر داشته باشین و بهراحتی مدیریت کنید. یکی از ویژگیهای کلیدی سی آر ام، امکان ثبت و پیگیری تعاملات و فعالیتهای هر نماینده فروش هست. بهاین ترتیب، میتونید ببینید که هر نماینده چه مشتریهایی رو پیگیری کرده، چه پیشرفتهایی داشته و چه میزان فروش انجام داده.
برای نظارت بهتر، سی آر ام ابزارهای گزارشگیری و تحلیل فوقالعادهای داره. شما میتونید گزارشهای متنوعی رو از عملکرد نمایندهها تهیه کنید و تحلیلهای عمیقتری از دادهها بدست بیارید. مثلاً میتونید ببینید که کدوم نماینده بیشترین فروش رو داشته، یا چه میزان تماس با مشتری انجام شده. این دادهها به شما کمک میکنه تا نقاط قوت و ضعف هر نماینده رو شناسایی کنید و بهخوبی برنامهریزی کنید.
سلام! ...