چطور میتوانیم مشتریان احتمالی خود را پیگیری کنیم؟

توسط جواد خوش‌نام در 2024/07/13 | 07:53
جواد خوش‌نام
جواد خوش‌نام
کاربر
پست‌ها: 13
دوست دارد: 22
عضو از: 2024/07/13

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه، من جواد خوش نام هستم، ما یه شرکت نرم افزاری داریم که در حوزه اموزشی برای مدارس کار میکنیم، ما تو اکسل اطلاعات مشتری هایی که احتمالی می دادیم بعدا ازمون خرید کنند وارد می کردیم، می خواستم بدونم این ویژگی در نرم افزار crm کلید به چه شکل هستش؟ ایا اصلا امکان پیگیری داخل نرم افزارتون قرار دادین؟

2024/07/13 | 07:53
0 دوست دارد
امیرحسین درویش
امیرحسین درویش
کاربر
پست‌ها: 9
دوست دارد: 12
عضو از: 2024/07/10

سلام و درود اقای خوش نام عزیز
شما میتونید این مسیر فروش رو در نرم افزار بر اساس مراحلی که هر مشتری طی میکنه ثبت کنید و به صورت مرحله به مرحله از اتفاقاتی که در رابطه با هر مشتری میفته رو پیگیری کنید، این نرم افزار های سی ار ام با مشخص کردن مسیر فروش برای تمامی مشتریانتون این امکان رو میده که تمامی مراحل فروش برای هر کارشناس به صورت مشخص و معین باشه

2024/07/13 | 14:09
0 دوست دارد
مهدی کریمی
مهدی کریمی
کاربر
پست‌ها: 2
عضو از: 2024/07/25

سلام

بسیار عالی

نرم افزار سی ار ام این قابلیت رو به شما میده در هر لحظه بتونید مشتریان احتمالی خودتون رو پیگیری و مرحله به مرحله مکالمات و عملیات های گوناگون رو مورد بررسی و پیگیری  قرار بدین

2024/07/25 | 12:05
0 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.