چگونه در فروش اعتماد جلب کنیم؟

توسط نسترن مولایی در 2024/07/06 | 16:10
نسترن مولایی
نسترن مولایی
کاربر
پست‌ها: 11
دوست دارد: 14
عضو از: 2024/07/06

سلام 

یک شرکت مهاجرتی دارم از هر ترفندی برای جلب اعتماد مشتریانم استفاده کردم. اما متاسفانه تا الان موفق به این کار نشدم. چجوری در فروش خدماتم اعتماد مشتریانمو جلب کنم؟ آیا ابزاری هست که تو این زمینه بهم کمک کنه؟ ما تازه کار هم هستیم و خیلی بودجه زیادی برای نرم افزارهای سی آر ام سطح بازار نداریم. کسی پیشنهادی توو این حوزه داره برامون؟

2024/07/06 | 16:10
2 دوست دارد
علیرضا داوودی
علیرضا داوودی
کاربر
پست‌ها: 24
دوست دارد: 32
دنبال کنندگان: 1
عضو از: 2024/06/20

به نظر این مشکل بیشتر توی ریشه های بازاریابی مجموعتون میتونه باشه که با ارتباط قوی گرفتن با بازار هدف و مشتریانتون، صداقت رو چاشنی صحبت هاتون با مشتریانتون کنید، رضایتمندی مشتریانتون رو به تصویر بکشید و همه ی این نتایج رو میتونید با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) بررسی کنید و اون نتیجه ای که مد نظرتون هست رو دریافت کنید 

2024/07/07 | 06:09
2 دوست دارد
هدی نریمانی
هدی نریمانی
کاربر
پست‌ها: 9
دوست دارد: 8
عضو از: 2024/07/21

سلام! آره می‌فهمم که جلب اعتماد مشتریان توی حوزه شرکت های مهاجرتی چقد می‌تونه چالش بزرگی باشه، مخصوصا وقتی که تازه‌کارید و بودجه‌تون هم محدود هست. یکی از ابزارهایی که می‌تونه بهتون کمک کنه، نرم‌افزارهای سی آر ام هستند، ولی شاید شما به دنبال گزینه‌های کم‌هزینه‌تری باشید.

2024/08/28 | 15:12
2 دوست دارد
محمد شهنازی
محمد شهنازی
کاربر
پست‌ها: 8
دوست دارد: 8
عضو از: 2024/07/21
quote-right
پاسخ دادن به هدی نریمانی

درسته، نرم‌افزارهای سی آر ام می‌تونن توی این زمینه مفید باشن، چون کمک می‌کنن تا اطلاعات مشتریان رو به خوبی مدیریت کنید و ارتباطات رو پیگیری کنید. اما اگر بودجه‌تون محدود هست، می‌تونید از گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری استفاده کنید. مثلا، نرم‌افزارهای سی آر ام رایگان یا ارزان‌تری وجود دارن که امکانات پایه‌ای مثل مدیریت تماس‌ها، پیگیری مکاتبات و یادآوری‌های پیگیری رو ارائه می‌دن.

2024/08/28 | 15:13
2 دوست دارد
هدی نریمانی
هدی نریمانی
کاربر
پست‌ها: 9
دوست دارد: 8
عضو از: 2024/07/21
quote-right
پاسخ دادن به محمد شهنازی

آره، تازه علاوه بر نرم‌افزارهای سی آر ام، من پیشنهاد می‌کنم که روی بهبود اعتبار برند و ارائه محتوای معتبر تمرکز بشه. نظرات و تجربیات مثبت مشتریان قبلی، مطالعات موردی موفق و گواهی‌نامه‌ها می‌تونن به جلب اعتماد کمک زیادی کنن. همچنین، داشتن وبسایت حرفه‌ای و پاسخگویی سریع به سوالات و نگرانی‌های مشتریان هم می‌تونه تأثیر زیادی داشته باشه.

2024/08/28 | 15:15
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.