چگونه بازخورد مشتریان را برای وبسایت فروشگاهی جمع‌آوری کنیم؟

توسط عاطفه شفیعی در 2024/09/16 | 11:39
عاطفه شفیعی
عاطفه شفیعی
کاربر
پست‌ها: 14
دوست دارد: 34
عضو از: 2024/07/14

 سلام دوستان، من یک وبسایت فروشگاهی دارم و می‌خواستم بدونم چطور می‌تونم بازخورد مشتریان رو جمع‌آوری کنم؟ برای جمع آوری بازخورد مشتری ها باید چه کاری انجام بدم؟ در کل، چگونه بازخورد مشتریان را برای وبسایت فروشگاهی جمع‌ آوری کنیم؟ 


2024/09/16 | 11:39
6 دوست دارد
سحر فتحی
سحر فتحی
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 30
عضو از: 2024/07/14

 سلام! یکی از بهترین راه‌ ها برای جمع‌آوری بازخورد وبسایت فروشگاهی، استفاده از نظرسنجی‌ های آنلاین هست. می‌تونید بعد از هر خرید، یک فرم نظرسنجی کوتاه به مشتریان ارسال کنید و ازشون بخواید که نظراتشون رو درباره تجربه خریدشون با شما به اشتراک بذارن.


2024/09/16 | 11:40
6 دوست دارد
اریا سلام‌پور
اریا سلام‌پور
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 24
عضو از: 2024/07/17
quote-right
پاسخ دادن به سحر فتحی

 سلام! یکی از بهترین راه‌ ها برای جمع‌آوری بازخورد وبسایت فروشگاهی، استفاده از نظرسنجی‌ های آنلاین هست. ...

 من هم موافقم. علاوه بر نظرسنجی، می‌تونید از ابزار های تحلیل وبسایت مثل گوگل آنالیتیکس استفاده کنید تا ببینید کاربران چطور با وبسایت شما تعامل می‌کنن. این ابزارها می‌تونن به شما کمک کنن تا نقاط قوت و ضعف وبسایت فروشگاهی رو شناسایی کنید.


2024/09/16 | 11:41
5 دوست دارد
اروین بحرینی
اروین بحرینی
کاربر
پست‌ها: 7
دوست دارد: 20
عضو از: 2024/07/17
quote-right
پاسخ دادن به اریا سلام‌پور

 من هم موافقم. علاوه بر نظرسنجی، می‌تونید از ابزار های تحلیل وبسایت مثل گوگل آنالیتیکس استفاده کنید تا ...

 یکی دیگه از راه‌ های موثر، استفاده از شبکه‌ های اجتماعی هست. می‌تونید از مشتریان بخواید که نظراتشون رو در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک بذارن و از هشتگ‌ های خاصی استفاده کنن تا بتونید راحت‌ تر نظراتشون رو پیدا کنید.


2024/09/16 | 11:41
4 دوست دارد
ایدین قلی پور
ایدین قلی پور
کاربر
پست‌ها: 7
دوست دارد: 15
عضو از: 2024/07/17
quote-right
پاسخ دادن به اروین بحرینی

 یکی دیگه از راه‌ های موثر، استفاده از شبکه‌ های اجتماعی هست. می‌تونید از مشتریان بخواید که نظراتشون رو ...

 همچنین، می‌تونید از چت آنلاین در وبسایت فروشگاهی استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌ده تا به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشید و نظرات و پیشنهاداتشون رو دریافت کنید. این روش می‌تونه به بهبود تجربه کاربری کمک کنه.


2024/09/16 | 11:42
3 دوست دارد
عاطفه شفیعی
عاطفه شفیعی
کاربر
پست‌ها: 14
دوست دارد: 34
عضو از: 2024/07/14
quote-right
پاسخ دادن به ایدین قلی پور

 همچنین، می‌تونید از چت آنلاین در وبسایت فروشگاهی استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌ده تا به صورت ...

 ممنون از همه! این نکات خیلی مفید بودن. حتماً ازشون استفاده می‌کنم. اگر کسی تجربه دیگه‌ای داره، خوشحال می‌شم بشنوم.


2024/09/16 | 11:43
2 دوست دارد
محمد سالاری
محمد سالاری
کاربر
پست‌ها: 11
دوست دارد: 9
عضو از: 2024/07/19
quote-right
پاسخ دادن به عاطفه شفیعی

 ممنون از همه! این نکات خیلی مفید بودن. حتماً ازشون استفاده می‌کنم. اگر کسی تجربه دیگه‌ای داره، خوشحال ...

من هم پیشنهاد می‌کنم که از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. می‌تونید به مشتریان وبسایت فروشگاهی ایمیل بفرستید و ازشون بخواید که نظراتشون رو درباره محصولات و خدمات شما به اشتراک بذارن. این کار می‌تونه به بهبود کیفیت محصولات و خدمات شما کمک کنه. پیشنهاد می کنم این مقاله رو مطالعه کنی که بقیه سوالاتت هم برطرف بشه. https://codalin.ir/blog/sales-website-design


2024/09/16 | 11:44
2 دوست دارد
عاطفه شفیعی
عاطفه شفیعی
کاربر
پست‌ها: 14
دوست دارد: 34
عضو از: 2024/07/14
quote-right
پاسخ دادن به محمد سالاری

من هم پیشنهاد می‌کنم که از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. می‌تونید به مشتریان وبسایت فروشگاهی ایمیل بفرستید ...

 عالیه! حتماً این کار رو هم انجام می‌دم. باز هم ممنون از همه برای راهنمایی‌ ها و تجربیاتتون.


2024/09/16 | 11:44
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.