پاسخ دادن به
محمدرضا کاشانی
سلام! به عنوان کسی که داره توی یه تیم نرم افزاری کار میکنه باید بهت بگم که شناخت رفتار مشتریها در کسبوکار ...
اگر بخوام صحبتهای ایشون رو کامل کنم باید اضافه کنم که وقتی بدونی مشتریهات چه زمانی و چرا خرید میکنن، میتونی تبلیغات و کمپینهایی راه بندازی که بیشترین تأثیر رو روی اونها داشته باشه. بهعبارت دیگه، تبلیغاتت دیگه شانسی نخواهد بود و دقیقاً متناسب با زمانی که مشتری نیاز به خرید داره، اون رو هدف قرار میده. نتیجه؟ فروش بیشتر و مشتریهای راضیتر. و زمانی که از رفتار مشتریهات آگاهی داشته باشی، میتونی محصولات و خدماتت رو دقیقاً براساس بازخوردهایی که از اونها میگیری، بهبود بدی. مثلاً اگر ببینی که مشتریها بیشتر از یک محصول خاص خوششون میاد و از یه محصول دیگه کمتر استقبال میکنن، میتونی تمرکزت رو بیشتر روی اون محصول محبوب بذاری و محصولاتی که کمتر مورد توجه هستن رو بهبود بدی یا حتی از دور خارج کنی.