سلام و عرض ادب
هر چی شرکت بزرگ تر میشه قطعا تعداد کارمندانتون داره افزایش پیدا میکنه و هر چی این تعداد بیشتر بشه وظایف و کار های هر فرد بیشتر میشه و واحد های مختلفی درون سازمانتون شکل میگیره که ارتباط داشتن این واحد ها با هم یا ارتباطات بین افراد و مشخص کردن این وظایف برای هر فرد کار خیلی سختی هستش که بخوایم هر روز اینارو به تیم ها محول کنیم اینجاست که مشخص میشه به نرم افزار اختصاصی نیاز دارید و در مرحله اول برای مدیریت تیم ها و مدیریت فروش پیشنهاد میکنم استفاده از نرم افزار سی ار ام رو درون سازمانتون عادی سازی کنید تا در اینده به مشکل بر نخورید برای پیاده سازی.