سلام و وقت بخیر. من بهعنوان مدیر بازاریابی مشغول به کار هستم. ما توی شرکتمون همیشه به دنبال راهکارهایی هستیم که بتونیم رابطه بهتری با مشتریهامون داشته باشیم و وفاداری اونها رو افزایش بدیم. اخیراً داریم به این فکر میکنیم که یه نرم افزار باشگاه مشتریان رو توی سیستممون پیاده کنیم تا بتونیم مشتریها رو بهتر مدیریت کنیم و پیشنهادات دقیقتری بهشون بدیم.
مشکل اصلی ما اینه که هنوز نمیدونیم یه نرم افزار باشگاه مشتریان دقیقاً چه امکاناتی باید داشته باشه تا بتونه نیازهای ما رو به بهترین شکل ممکن پوشش بده. خیلی مهمه که این نرم افزار باشگاه مشتریان بتونه اطلاعات دقیق و جامعی از مشتریها جمعآوری کنه و به ما کمک کنه که این اطلاعات رو به صورت کارآمد تحلیل کنیم. همچنین، ما دوست داریم که این نرم افزار باشگاه مشتریان بتونه با سیستمهای دیگهای که داریم، مثل CRM و سیستم فروش، یکپارچه بشه.