سلام و وقت بخیر، دوستان. من مدیر فروش در شرکت توزیع لوازم خانگی آرا فعالیت میکنم. ما توی شرکتمون به دنبال راهکارهایی هستیم که بتونیم به مشتریهامون خدمات بهتری ارائه بدیم و از طرفی، فروشمون رو هم افزایش بدیم. یکی از پیشنهادات، استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان هست. دغدغه من اینه که نمیدونم دقیقاً نرم افزار باشگاه مشتریان چه کمکی میتونه به کسب و کارم بکنه و آیا واقعاً ارزش سرمایهگذاری داره یا نه.
ما قصد داریم با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان به اطلاعات دقیقتری از رفتار مشتریها دست پیدا کنیم و بتونیم با تحلیل این اطلاعات، پیشنهادات بهتری بهشون بدیم. همچنین، میخوایم ببینیم که این نرمافزار میتونه به ما در ایجاد و حفظ وفاداری مشتریها کمک کنه یا نه. حالا به نظرتون، نرم افزار باشگاه مشتریان چه مزایایی میتونه برای ما داشته باشه و چطور میتونه به بهبود کسب و کارمون کمک کنه؟
سلام روز شما هم بخیر خانم خدایی عزیز
باشگاه مشتریان خیلی میتونه تو فروش بیشترتون کمک کنه مثلا میتونید با قابلیت های ریسلر و ریفرال افراد رو مجاب کنید تا برای شما تبلیغات رایگان انجام بدن و محصولات شما رو در ازای دریافت یک هدیه ای از سوی شما به دیگران معرفی کنند و همچنین بتونید یک دسته بندی از مشتریان خود با عادات خرید یا میزان خرید و یا حتی تعداد دفعات خرید بررسی کنید و خدمات ویژه ای را برای مشتریانتون تعریف کنید
ممنون از توضیحات خوبتون در مورد باشگاه مشتریان.