سلام به همگی، وقتتون بخیر.
مدتیه که دغدغه اصلی من و تیمم این شده که چطور میتونیم تعامل با مشتریهامون رو بهبود بدیم و از اونها مشتریان وفاداری بسازیم. اخیراً به استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان فکر میکنیم، ولی هنوز مطمئن نیستیم که این راهکار چقدر میتونه به ما کمک کنه.
مسئله اینجاست که ما میخوایم مشتریها رو بهتر بشناسیم، رفتار خریدشون رو تحلیل کنیم و بتونیم براساس این اطلاعات، پیشنهادات شخصیسازی شده و جذابی بهشون بدیم. از طرفی، دنبال روشی هستیم که وفاداری مشتریهامون رو بیشتر کنیم. فکر میکنم یه نرم افزار باشگاه مشتریان میتونه این کارها رو برای ما انجام بده، اما هنوز نمیدونم چطور میشه مطمئن شد که استفاده از این نرمافزار واقعاً ارزشش رو داره. به همین خاطر، میخواستم نظر شما رو در این مورد بدونم که چرا باید از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنیم؟