نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان برای چه کسب و کار هایی مناسبه؟

توسط مه لقا صابری در 2024/08/12 | 08:57
مه لقا صابری
مه لقا صابری
کاربر
پست‌ها: 12
دوست دارد: 18
عضو از: 2024/08/12

سلام و درود 
بنده صابری هستم کوچ چند کسب و کار رو انجام میدم و به دنبال یک نرم افزار CRM برای شرکت های زیر مجموعم هستم، میخواستم ببینم ایا این نرم افزار برای هر کسب و کاری تو هر حوزه ای کاربرد داره یا خیر؟ و چطور میشه که هر شرکت مدل فروش و استراتژی خودش رو داره و با این وجود شرکت ها یک نسخه مشخص رو به همه کسب و کار ها ارائه میدن؟؟؟!!!!

2024/08/12 | 08:57
2 دوست دارد
مهسا جلیل نیا
مهسا جلیل نیا
کاربر
پست‌ها: 7
دوست دارد: 11
دنبال کنندگان: 1
عضو از: 2024/06/20

سلام خانم صابری!

من مدیر فروش یه شرکت تو حوزه‌ی لوازم خانگی هستم. راستش ما هم مثل شما دنبال یه راه‌حل بودیم که بتونه برای کسب‌وکارمون مناسب باشه و در عین حال انعطاف‌پذیری لازم رو داشته باشه. از تجربه خودم بگم که نرم‌افزار CRM واقعاً این قابلیت رو داره که تو هر کسب‌وکاری، با هر مدلی از فروش و بازاریابی، کاربردی باشه. ما اولش نگران بودیم که شاید این نرم‌افزار بیشتر برای شرکت‌های بزرگ با ساختار پیچیده مناسب باشه و تو کار ما جواب نده، ولی وقتی بیشتر بررسی کردیم، دیدیم که این نرم‌افزارها از ابتدا طوری طراحی شدن که تو هر حوزه‌ای قابل استفاده باشن. مثلاً ما تونستیم با شخصی‌سازی‌های کوچیکی، CRM رو دقیقاً متناسب با نیازهای خودمون تنظیم کنیم. حتی اگه نوع مشتری‌هامون، روش‌های فروش یا کانال‌های بازاریابی‌مون فرق داشته باشه، باز هم این نرم‌افزار انعطاف لازم رو داره که خودشو با شرایط ما تطبیق بده. مهم اینه که شما بدونید دقیقاً دنبال چه چیزی هستید و چطور می‌خواهید از اون استفاده کنید. این طوری می‌تونید مطمئن باشید که یه نرم افزار سی آر ام خوب می‌تونه تو هر حوزه‌ای براتون کارایی داشته باشه.



2024/08/24 | 07:47
1 دوست دارد
علی اکبر فدایی
علی اکبر فدایی
کاربر
پست‌ها: 20
دوست دارد: 24
دنبال کنندگان: 2
عضو از: 2024/06/20

سلام من هم  مسئول ارتباطات تو یه شرکت خدماتی هستم. در مورد سوال دوم‌تون باید بگم که این موضوع که چطور یک شرکت می‌تونه یه نسخه مشخص از نرم‌افزار رو به همه کسب‌وکارها پیشنهاد بده، اولش برای ما هم جای سوال بود. ولی واقعیت اینه که بیشتر نرم افزارهای سی آر ام به‌طور پیش‌فرض یه چارچوب کلی دارن که برای همه‌ی کسب‌وکارها کاربرد داره، اما نکته مهم اینه که این نرم‌افزارها قابلیت سفارشی‌سازی بسیار بالایی دارن. یعنی شما وقتی نرم افزار سی آر ام رو می‌خرید، اون نسخه پایه رو بر اساس نیازهای خاص کسب‌وکارتون تنظیم می‌کنید. هر شرکت با توجه به مدل فروش، نوع مشتریان و استراتژی‌های خودش، می‌تونه از ابزارها و ویژگی‌های خاص این نرم‌افزار استفاده کنه. برای مثال، ما تونستیم تمام فرآیندهای داخلی و حتی نوع گزارش‌هایی که از CRM می‌خواستیم رو خودمون تنظیم کنیم. در واقع، یه نرم‌افزار سی آر ام خوب این امکان رو می‌ده که شما به راحتی اونو با نیازهای خاص خودتون تطبیق بدید و اصلاً مجبور نیستید که حتماً از همه ویژگی‌هاش استفاده کنید. این طوری می‌تونید مطمئن باشید که نرم افزار سی آر ام شما به‌صورت دقیق همون چیزی رو ارائه می‌ده که کسب‌وکارتون نیاز داره.

2024/08/24 | 07:48
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.