سلام، من مدیر فروش یه شرکت تولید کیف و کفش هستم. ما همیشه دنبال راههایی هستیم که مشتریهامون رو حفظ کنیم و اونا رو به برندمون وفادار نگه داریم. اخیرا درباره نرمافزار باشگاه مشتریان شنیدم و اینکه چطور میتونه به ما کمک کنه تا رابطهی بهتری با مشتریها برقرار کنیم. حالا سوالی که دارم اینه: واقعا این نرمافزار باشگاه مشتریان میتونه باعث بشه که مشتریها به برند ما وفادارتر بشن؟ یعنی اگه ما از این نرمافزار استفاده کنیم و برای مشتریها امتیاز و پاداش در نظر بگیریم، آیا این باعث میشه که مشتریها بیشتر به خرید از ما علاقهمند بشن و دوباره برگردن؟ چون واقعاً برامون مهمه که مشتریهامون نهتنها از خریدشون راضی باشن، بلکه حس کنن که عضوی از یه خانواده بزرگتر به نام برند ما هستن. ممنون میشم اگه بتونید تجربه یا اطلاعاتی در این مورد به اشتراک بذارید.
سلام من مدیر بازاریابی یه برند پوشاک هستم. راستش ما هم مثل شما دغدغه وفاداری مشتریها رو داشتیم و برای همین از نرمافزار باشگاه مشتریان استفاده کردیم. باید بگم که این نرمافزار واقعا به ما کمک کرد تا ارتباط بهتری با مشتریها داشته باشیم. وقتی مشتریها میبینن که برای خریدهاشون امتیاز میگیرن و میتونن از این امتیازها برای تخفیف یا هدیه استفاده کنن، حس میکنن که بهشون اهمیت میدیم و دوست دارن دوباره از ما خرید کنن. این طوری نهتنها راضی نگهشون میداریم، بلکه باعث میشیم حس تعلق بیشتری به برند ما پیدا کنن.
سلام من مدیر بازاریابی یه برند پوشاک هستم. راستش ما هم مثل شما دغدغه وفاداری مشتریها رو داشتیم و برای همین ...
چه جالب. منم مسئول پشتیبانی یه شرکت لوازم آرایشی هستم و مثل شما تجربه مشابهی دارم. استفاده از نرمافزار باشگاه مشتریان به ما این امکان رو داد که مشتریها رو بهتر بشناسیم و بر اساس سلیقه و خریدهای قبلیشون بهشون پیشنهادات خاص بدیم. این کار واقعاً تأثیر مثبتی داشته؛ چون وقتی مشتریها میبینن پیشنهادات دقیقی براشون داریم، بیشتر احساس میکنن که میشناسیمشون و به نیازهاشون توجه میکنیم. همین باعث میشه نهتنها برگردن، بلکه از تجربه خریدشون هم لذت ببرن و حتی دوستانشون رو هم به ما معرفی کنن.