سلام، خسته نباشید
من دیدم که یکی از امکانات نرم افزار های باشگاه مشتریان تحلیل رفتار مشتری هست. می خواستم بدونم کاربرد این ویژگی چیه؟ اصلا ما به نیازی به تحلیل رفتار مشتری داریم وقتی از این نرم افزار استفاده میکنیم؟ خیلی ویژگی مهمیه؟ یعنی اگه نرم افزار باشگاه مشتریان ما مجهز به سیستم تحلیل رفتار مشتری نباشه ما نمیتونیم برنامه های وفاداریمون رو به خوبی انجام بدیم؟
سلام، در واقع تجزیه و تحلیل رفتار مشتری به فرآیند بررسی چگونگی و چرایی تصمیم گیری مشتریان برای خرید اشاره میکنه. این شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در مورد اقدامات مشتری، مثل بازدید از وب سایت، خرید محصول و تعامل با مواد بازاریابی، بابت درک ترجیحات، انگیزه ها و الگوهای رفتاری آنها است. این تجزیه و تحلیل می تونه به کسب و کارها کمک کنه تا استراتژی های بازاریابی، ارائه محصول و تجربه کلی مشتری کسب و کارتون بهتر بشه.