سلام، روز بخیر! من توی یک شرکت تولیدی کفش کار میکنم. ما یک کارگاه تولیدی داریم و یکی از شعبات توزیع و فروش رو هم مدیریت میکنم. دغدغهای که این روزها دارم اینه که چطور میتونم بهتر با مشتریهامون ارتباط برقرار کنم و اونها رو حفظ کنم. با اینکه محصولاتمون باکیفیت هستن، ولی احساس میکنم باید بیشتر روی مشتریها تمرکز کنیم تا اونها دوباره از ما خرید کنن. اخیرا با یه نرمافزار باشگاه مشتریان آشنا شدم، ولی هنوز دقیقا نمیدونم چرا این ابزارها اینقدر مهم هستن. میخواستم بپرسم نرم افزار باشگاه مشتریان چه کاربردهایی داره و چطور میتونه به ما کمک کنه؟ هر چقدر بیشتر درباره این نرمافزارها میخونم، بیشتر مشتاق میشم که بفهمم آیا برای کسبوکار ما مناسب هست یا نه. شما میدونید که نرم افزار باشگاه مشتریان واقعا چه ارزشی میتونه به کسبوکار ما اضافه کنه؟ اگه بتونید بهم کمک کنید خیلی ممنون میشم.
سلام وقت شما بخیر
باشگاه مشتریان با وفادار کردن مشتریان و افزایش فروشی که میتونه برای شما رقم بزنه قطعا کمک بزرگی به پیشرفت شرکت شما میکنه
اگر هم درست از این نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده کنید در آخر میبینید که مشتریانتون به صورت رایگان دارن شمارو به دیگر افراد معرفی میکنن و براتون ارزش آفرینی میکنن.