چجوری از اپلیکیشن های سازمانی برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنیم؟

توسط میثاق وکیلی در 2024/08/14 | 10:36
میثاق وکیلی
میثاق وکیلی
کاربر
پست‌ها: 16
دوست دارد: 29
عضو از: 2024/07/21

سلام. من یه تولیدی دارم. اپلیکیشن های سازمانی چجوری میتونن توی ایجاد تجربه مشتری بهتر کمک کنن؟ و کلا بوجود اوردن تجربه مشتری خوب از طریق استفاده از اپلیکیشن های سازمانی چجوریه؟

2024/08/14 | 10:36
0 دوست دارد
حسام نوری
حسام نوری
کاربر
پست‌ها: 8
دوست دارد: 8
عضو از: 2024/07/21
سلام به شما. ببین، وقتی یه کسب‌ و کار از اپلیکیشن‌  سازمانی استفاده می‌کنه، میتونه خیلی بهتر مشتریاش رو بشناسه. مثلاً فرض کن یه فروشگاه بزرگ داری. با استفاده از یه اپلیکیشن سازمانی، می‌تونی اطلاعات مشتریا رو جمع‌آوری کنی، از رفتار خریدشون تحلیل داشته باشی و دقیقاً بفهمی که هر مشتری دنبال چیه. اینجوری وقتی مشتری دوباره به فروشگاه میاد یا حتی آنلاین خرید می‌کنه، می‌ تونی پیشنهادای دقیق و شخصی‌ سازی‌ شده بهش بدی که خیلی براش جذاب‌ تره. یعنی مشتری احساس میکنه تو به نیازهاش توجه داری و این باعث می شه تجربه‌ اش خیلی بهتر بشه.
2024/08/14 | 10:37
0 دوست دارد
جواد خوش‌نام
جواد خوش‌نام
کاربر
پست‌ها: 13
دوست دارد: 22
عضو از: 2024/07/13
حالا یه نکته دیگه هم بخوام من اضافه کنم اینه که با اپلیکیشن سازمانی می‌ تونی خدماتت رو هم سریع‌ تر و بهتر ارائه بدی. مثلاً اگه مشکلی پیش بیاد، این اپلیکیشن‌ ها به تیم پشتیبانی کمک میکنن که سریع‌ تر به مشکل رسیدگی کنن و راه‌ حل مناسب رو ارائه بدن. یا اگه مشتری سوالی داره، می‌ تونه به راحتی و از طریق همون اپلیکیشن جوابش رو پیدا کنه. اینا همه باعث می‌ شه که مشتری حس کنه خدماتی که دریافت می‌ کنه سریع‌تر، دقیق‌تر و بهتریه و اینجوری رضایتش بیشتر می‌شه.
2024/08/14 | 10:39
0 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.