اپلیکیشن رستوران چجوری باعث مدیریت بهتر میشه؟

توسط ستار محدثی در 2024/09/22 | 09:44
ستار محدثی
ستار محدثی
کاربر
پست‌ها: 14
دوست دارد: 16
عضو از: 2024/07/21

سلام. به عنوان مدیر رستوران میخواستم قبل از تهیه اپلیکیشن رستوران یک سری اطلاعات دربارش بدست بیارم. یکی از سوالام اینه که چجوری بهم تو مدیریت کارها کمک میکنه؟

2024/09/22 | 09:44
1 دوست دارد
زهرا شیخی زاده
زهرا شیخی زاده
کاربر
پست‌ها: 12
دوست دارد: 15
عضو از: 2024/07/21
سلام! خیلی خوبه که به فکر تهیه اپلیکیشن رستوران هستی. این یه تصمیم خیلی هوشمندانه‌ ست و واقعاً میتونه به مدیریت رستوران کمک کنه. اول از همه، اپلیکیشن رستوران میتونه به مدیریت سفارشا کمک کنه. وقتی سفارشا به صورت آنلاین ثبت میشن، میتونی همشون رو به راحتی در یک جا ببینی. این یعنی دیگه نیازی نیست که به برگه‌ های کاغذی و یادداشت‌ ها وابسته باشی. همه اطلاعات به‌ روز و مرتب هستن و این بهت کمک میکنه تا به راحتی روند کاری رو زیر نظر بگیری و در صورت نیاز، تغییراتی رو اعمال کنی. حالا بریم سراغ مدیریت موجودی. با اپلیکیشن میتونی موجودی مواد اولیه رو ردیابی کنی و بفهمی کی باید سفارش بدی. مثلاً اگر متوجه بشی که گوشت یا سبزیجات به زودی تموم میشن، میتونی به موقع سفارش بدی و از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری کنی. این هم باعث میشه همیشه مواد لازم برای تهیه غذاها در دسترس باشه. تحلیل داده‌ ها هم یکی دیگه از ویژگی‌ های عالی اپلیکیشن‌ هاست. با استفاده از داده‌ های جمع‌ آوری شده، میتونی بفهمی کدوم غذاها بیشتر فروش میرن و چه ساعتی از روز شلوغ‌ تر هستید. این اطلاعات بهتون کمک میکنه که برای مدیریت پرسنل هم برنامه‌ ریزی بهتری داشته باشین. مثلاً زمان‌ هایی که بیشتر شلوغ هستید، کارکنان بیشتری رو استخدام کنین تا همه چیز سر وقت و با کیفیت انجام بشه. یه بخش دیگه هم مدیریت روابط با مشتریاست. از طریق اپلیکیشن میتونی نظرات و بازخوردهای مشتریا رو دریافت کنی و ببینی که کجاها باید بهتر بشید. همچنین، میتونی به مشتریان وفادار تخفیف بدی یا پیشنهادات ویژه ای رو از طریق اپلیکیشن براشون ارسال کنی. این کار باعث میشه که مشتری ها احساس خاص بودن کنن و بیشتر به رستوران تو مراجعه کنن. و از همه مهم‌تر، افزایش بهره‌ وریه. وقتی اپلیکیشن همه کارها رو اتوماتیک و منظم میکنه، تیم‌ میتونه روی کارهای مهم‌ تر تمرکز کنه. دیگه نیازی نیست زمانشون رو صرف ثبت سفارشات دستی یا بررسی موجودی کنن. اینجوری میتونن بهتر به مشتریا خدمات بدن. در نهایت، یه اپلیکیشن رستوران نه تنها به مدیریت بهتر کمک میکنه، بلکه تجربه ای خوشایند برای مشتریا فراهم می‌ کنه. این یعنی هم تو به عنوان مدیر و هم مشتریا راضی خواهید بود. امیدوارم این توضیحات بهت کمک کنه تا تصمیم بهتری بگیری. بازم سوالی داشتی میتونی این بلاگ رو بخونی. https://codalin.ir/blog/resturant-application
2024/09/22 | 09:45
0 دوست دارد
ستار محدثی
ستار محدثی
کاربر
پست‌ها: 14
دوست دارد: 16
عضو از: 2024/07/21
quote-right
پاسخ دادن به زهرا شیخی زاده
سلام! خیلی خوبه که به فکر تهیه اپلیکیشن رستوران هستی. این یه تصمیم خیلی هوشمندانه‌ ست و واقعاً میتونه به ...

یه سوال من الان برای مدیریت روابط مشتری crm دارم. اپلیکیشن رستوران یعنی خودش یه crm داره یا اینکه یه بحث جداگونه ست؟

2024/09/22 | 09:45
0 دوست دارد
زهرا شیخی زاده
زهرا شیخی زاده
کاربر
پست‌ها: 12
دوست دارد: 15
عضو از: 2024/07/21

بله، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و اپلیکیشن رستوران میتونن مکمل هم باشن. بعضی از اپلیکیشن رستوران قابلیت‌های ساده‌ی CRM رو دارن که به این امکان رو میدن تا بازخوردها و نظرات مشتریان رو مدیریت کنی و برنامه‌ های وفاداری رو اجرا کنی. اما اگر از یک سیستم CRM تخصصی استفاده میکنی، ممکنه بخوای اپلیکیشن رستوران رو به CRM فعلیت متصل کنی. این دوتا میتونن یکپارچه بشن تا داده‌ های مشتریا از اپلیکیشن مستقیماً به CRM منتقل بشه، و بتونی از تمام قابلیتای CRM مثل تحلیل عمیق‌ تر داده‌ ها، کمپین‌ های بازاریابی پیشرفته و پیگیری دقیق‌ تر مشتریان استفاده کنی. اگر CRMت قابلیتای خوبی داره، میتونی به جای استفاده از CRM داخلی اپلیکیشن رستوران، تمرکز رو روی ادغام این دوتا بذاری.

2024/09/22 | 09:46
1 دوست دارد
ستار محدثی
ستار محدثی
کاربر
پست‌ها: 14
دوست دارد: 16
عضو از: 2024/07/21
quote-right
پاسخ دادن به زهرا شیخی زاده

آها خیلی ممنونم🙏

2024/09/22 | 09:46
0 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.