سلام. به عنوان مدیر رستوران میخواستم قبل از تهیه اپلیکیشن رستوران یک سری اطلاعات دربارش بدست بیارم. یکی از سوالام اینه که چجوری بهم تو مدیریت کارها کمک میکنه؟
یه سوال من الان برای مدیریت روابط مشتری crm دارم. اپلیکیشن رستوران یعنی خودش یه crm داره یا اینکه یه بحث جداگونه ست؟
بله، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و اپلیکیشن رستوران میتونن مکمل هم باشن. بعضی از اپلیکیشن رستوران قابلیتهای سادهی CRM رو دارن که به این امکان رو میدن تا بازخوردها و نظرات مشتریان رو مدیریت کنی و برنامه های وفاداری رو اجرا کنی. اما اگر از یک سیستم CRM تخصصی استفاده میکنی، ممکنه بخوای اپلیکیشن رستوران رو به CRM فعلیت متصل کنی. این دوتا میتونن یکپارچه بشن تا داده های مشتریا از اپلیکیشن مستقیماً به CRM منتقل بشه، و بتونی از تمام قابلیتای CRM مثل تحلیل عمیق تر داده ها، کمپین های بازاریابی پیشرفته و پیگیری دقیق تر مشتریان استفاده کنی. اگر CRMت قابلیتای خوبی داره، میتونی به جای استفاده از CRM داخلی اپلیکیشن رستوران، تمرکز رو روی ادغام این دوتا بذاری.
آها خیلی ممنونم🙏