سلام روزتون بخیر. من یک فروشگاه پوشاک دارم که به تازگی می خواستم از وب اپلیکیشن فروشگاهی برای بیزینسم استفاده کنم ولی نمیدونم که این اپلیکیشن ها چه مشکلی رو از مشتریان و یا کاربران برطرف می کند. ممنون میشم که راهنماییم کنید.
سلام. یک وب اپلیکیشن فروشگاهی به عنوان یک ابزار قدرتمند در دنیای تجارت الکترونیک، مشکلات متعددی را برای کاربران حل و تجربه خرید آنلاین را برای آنها لذت بخش تر و کارآمد تر می کند. در اینجا به چند تا از مشکلاتی که از کسب و کارها برطرف می کند اشاره کردم:
افزایش فروش و درآمد: با فراهم کردن یک بستر آنلاین جذاب و کاربر پسند، امکان فروش محصولات و خدمات به صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت جغرافیایی فراهم میشود.
کاهش هزینههای عملیاتی: با حذف هزینههای اجاره مغازه، نیروی انسانی و سایر هزینههای مرتبط با فروشگاههای فیزیکی، هزینههای عملیاتی کسب و کار کاهش مییابد.
ارتباط بهتر با مشتریان: امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق ایمیل، چت زنده، شبکههای اجتماعی و سایر کانالها، امکان ارائه خدمات بهتر و شخصیسازی تجربه مشتری را فراهم میکند.
جمعآوری دادههای مشتری: با تحلیل دادههای جمع آوری شده از رفتار کاربران، میتوان به اطلاعات ارزشمندی در مورد علایق، نیازها و رفتار خرید مشتریان دست یافت و از این اطلاعات برای بهبود محصولات و خدمات و شخصی سازی تجربه خرید استفاده کرد.
افزایش وفاداری مشتریان: با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، برنامههای پاداش و تخفیف، امکان افزایش وفاداری مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان دائمی فراهم میشود.
سلام. یک وب ...
سلام این اپلیکیشن ها علاوه بر بیزینس ها، مشکلاتی را از کاربران هم رفع می کنند که در اینجا من به چند مورد از اونها اشاره کردم مثل:
صرفهجویی در زمان: امکان مقایسه محصولات مختلف از برندهای مختلف و خرید محصول مورد نظر تنها با چند کلیک، باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان کاربران میشود.
دسترسی آسان به محصولات: کاربران میتوانند در هر زمان و مکان به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و آنها را خریداری کنند.
تنوع محصولات: وب اپلیکیشنهای فروشگاهی، دسترسی کاربران را به طیف وسیعی از محصولات از برندهای مختلف فراهم میکند.
مقایسه آسان محصولات: امکان مقایسه مشخصات فنی، قیمت و سایر ویژگیهای محصولات مختلف، به کاربران کمک میکند تا بهترین انتخاب را انجام دهند.
پرداخت امن: استفاده از درگاههای پرداخت امن، خیال کاربران را از بابت امنیت اطلاعات کارت بانکی راحت میکند.
امکان بازگشت کالا: وجود امکان بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری، اعتماد کاربران را جلب میکند.
دریافت نظرات و پیشنهادات دیگر کاربران: امکان مطالعه نظرات و تجربیات دیگر کاربران در مورد محصولات، به کاربران کمک میکند تا تصمیم خرید بهتری بگیرند.
سلام با توجه به مطالعاتی که من روی این موضوع داشتم می تونم به صورت خلاصه بگم که وب اپلیکیشن فروشگاهی با از بین بردن مشکلاتی از قبیل موارد زیر باعث می شوند که کاربران تجربه ی خرید انلاینی خوب وکارآمد داشته باشند:
دسترسی آسان به محصولات در هر زمان و مکان، مقایسه آسان محصولات برای انتخاب بهترین گزینه، پرداخت امن با استفاده از درگاههای پرداخت امن، امکان بازگشت کالا در صورت عدم رضایت، دریافت نظرات و پیشنهادات دیگر کاربران برای تصمیمگیری بهتر و صرفهجویی در زمان و هزینه با حذف نیاز به مراجعه به فروشگاههای فیزیکی.
من خودم این مقاله وب اپلیکیشن فروشگاهی (E-commerce Web Application) چیست؟ رو خوندم که خیلی خوب بود به نظرم برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن ها به این مقاله رجوع کنید.