با سی ار ام میشه سیستم سازی کرد؟

توسط محمدرضا جعفری در 2024/06/26 | 08:39
محمدرضا جعفری
محمدرضا جعفری
کاربر
پست‌ها: 6
دوست دارد: 2
عضو از: 2024/06/26

با سلام 

با نرم افزار سی ار ام میتونیم سیستم سازی کنیم؟ و سیستم سازی با نرم افزار سی آر ام به چه صورت انجام میشه؟ آیا اصلا نرم افزار سی آر ام قابلیت سیستماتیک شدن رو داره؟ با چه ابزاری این کار رو انجام میده؟ و تاثیر سیستم سازی توی یک سازمان چی هستش؟


2024/06/26 | 08:39
1 دوست دارد
نیاز محمدسالاری
نیاز محمدسالاری
کاربر
پست‌ها: 12
دوست دارد: 11
عضو از: 2024/06/24

درود 

مطمینا میشه، وقتی میتونیم مسیر فروش رو برای کارشناسای فروش تعریف کنیم و طبق یک مسیر مشخص فروش اتفاق بیفته سیستم سازی هم خود به خود شکل میگیره 

2024/06/26 | 14:26
1 دوست دارد
امیرحسین مردانی
امیرحسین مردانی
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 9
عضو از: 2024/08/04

سلام و وقت بخیر.

سیستم‌سازی با نرم‌افزار سی آر ام (CRM) به این معناست که شما فرآیندها و کارهای تکراری و روزمره رو به شکل منظم و خودکار در بیارید. نرم‌افزار سی آر ام هم دقیقا برای این کار طراحی شده و به شما کمک می‌کنه تا کارها رو سیستماتیک کنید، یعنی به جای اینکه هر بار دستی کارها رو انجام بدید، می‌تونید یک بار تنظیمات لازم رو انجام بدید و بعد از اون، نرم‌افزار خودش کارها رو به صورت خودکار انجام بده.


مثلا فرض کنید شما هر روز باید به مشتریانی که چند روز پیش باهاشون تماس گرفتید، دوباره پیام بفرستید. با استفاده از نرم‌افزار سی آر ام، می‌تونید یک جریان کاری تعریف کنید که به صورت خودکار این کار رو براتون انجام بده. یا مثلا می‌تونید تنظیم کنید که هر وقت مشتری جدیدی ثبت شد، بهش یک ایمیل خوش‌آمدگویی بفرسته و همزمان وظایف مرتبط با اون مشتری به افراد تیم اختصاص داده بشه.


نرم‌افزار سی آر ام ابزارهای مختلفی داره که به شما توی سیستم‌سازی کمک می‌کنه، مثل:


1. جریان‌های کاری (Workflows): این ابزار به شما اجازه می‌ده تا کارهای تکراری رو خودکار کنید.


2. اتصال با ابزارهای دیگه: با این قابلیت می‌تونید سی آر ام رو به ابزارهای دیگه مثل ایمیل، سیستم‌های مالی، یا ابزارهای بازاریابی متصل کنید.


3. مدیریت وظایف و پیگیری‌ها: سی آر ام به شما امکان می‌ده تا وظایف رو به افراد مختلف اختصاص بدید و پیگیری کنید که آیا به موقع انجام شدن یا نه.


تاثیر سیستم‌سازی در یک سازمان خیلی زیاده. اول اینکه باعث می‌شه کارها منظم‌تر و سریع‌تر انجام بشه و از اشتباهات انسانی کاسته بشه. دوم اینکه باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شه، چون دیگه لازم نیست هر کاری رو دستی انجام بدید. سوم، به بهبود ارتباط با مشتری‌ها کمک می‌کنه، چون پیگیری‌ها به موقع انجام می‌شن و اطلاعات مشتری‌ها به صورت منظم ذخیره و مدیریت می‌شن. به طور کلی، سیستم‌سازی باعث می‌شه کسب‌وکار شما حرفه‌ای‌تر و بهره‌ورتر بشه.


راستی اگه میخواین در رابطه با نرم افزار سی آر ام بیشتر بدونید، می تونید این مقاله رو هم بخونید:  https://codalin.ir/blog/CRM


2024/08/14 | 15:01
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.