سلام
من مسئول پشتیبانی مشتریان در یک شرکت نرمافزاری هستم. مشتریان ما در زمانهای مختلف سوالات و مشکلاتی دارند و گاهی پیگیری اونها از دست ما خارج میشه. آیا نرم افزار سی آر ام میتونه به ما کمک کنه که این درخواستها و مشکلات رو بهتر مدیریت کنیم؟ اصلا نرم افزار سی آر ام راهکار و قابلیتی برای بخش های پشتیبانی شرکت ها داره؟ ما واقعا داریم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنیم و ضعفمون توی پشتیبانی روی رضایت مشتری هامون هم تاثیر گذاشته. واقعا امیدوارم استفاده از نرم افزار سی آر ام کارامد باشه برامون.
فکر میکنم در درجه اول باید بهشون اهمیت وارد کردن این اطلاعات رو توضیح بدید که اگر ثبت کنن میتونن از اون اطلاعات استفاده کنن و فروش خودشون رو بیشتر کنن و اینکه هر چی فرایند ثبت این اطلاعات ساده تر و سریع تر باشه کارشناساتون راحت تر میپذیرن که این اطلاعات رو ثبت کنن
سلام! من کاملا میفهمم که مشکلات پشتیبانی میتونه چقدر آزاردهنده باشه و تأثیر زیادی روی رضایت مشتریان داشته باشه. نرمافزارهای سی آر ام میتونن توی این زمینه کمک زیادی به شما کنن. مثلا یکی از قابلیتهای مهم نرمافزار سی آر ام، سیستم مدیریت تیکت یا درخواستهاست که میتونه به شما کمک کنه مشکلات و درخواستهای مشتریان رو بهطور منظم و سازمانیافته مدیریت کنید.
دقیقا درست میگین شما. این سیستمهای تیکتگذاری کلا به شما این امکان رو میدن که هر درخواست یا مشکل رو به یک تیکت تبدیل کنید و وضعیتش رو پیگیری کنید. علاوه بر این، میشه این تیکتها رو به اعضای مختلف تیم پشتیبانی اختصاص داد و حتی اولویتبندی کرد و بعدش زمان پاسخدهی رو هم مدیریت کرد.
دقیقا درست میگین شما. این سیستمهای تیکتگذاری کلا به شما این امکان رو میدن که هر درخواست یا مشکل رو به یک ...
آفرین. تازه علاوه بر این، نرم افزارهای سی آر ام ابزارهای تحلیلی هم دارن که میتونن نشون بدن کجاها ممکنه نیاز به بهبود داشته باشه. مثلا، میشه با استفاده از گزارشات و داشبوردها، میزان درخواستها، زمانهای پاسخدهی، و رضایت مشتریان رو بررسی کرد. بعد حالا این اطلاعات کمک میکنه تا نقاط ضعف رو شناسایی کنیم و فرآیندها رو بهینه تر کنیم.
اوهوم، تازه یکی دیگه از قابلیتهای مفید، اتوماسیون وظایف و یادآوریهاست. با این ویژگی میشه مطمئن شد که هیچ درخواست یا مشکل مشتری از دست نمیره و بهموقع به اون رسیدگی میشود. بهطور کلی، نرمافزارهای سی آر ام میتونن به شما کمک کنن تا مدیریت پشتیبانی رو سیستماتیکتر و کارآمدتر کنید و رضایت مشتریان رو بالا ببرید.
ایول چه نکته خوبی رو هم گفتین. من راجبه نرم افزار سی آر ام یه مقاله خونده بودم، لینکش رو اینجا میزارم اگه کسی دوشت داشت حتماا یه نگاه بندازه بهش: https://codalin.ir/blog/CRM