نیاز های آینده‌ی بازاریابی وبسایت سازمانی چیست؟

توسط راحله سهرابی در 2024/08/26 | 14:21
راحله سهرابی
راحله سهرابی
کاربر
پست‌ها: 15
دوست دارد: 20
عضو از: 2024/07/27

مدتی هست که برای سازمان های مختلف وبسایت سازمانی طراحی می‌کنم. برای اینکه توی کارم جلو بیفتم و پیشرفت کنم باید به چه زمینه هایی توی طراحی وبسایت سازمانی توجه کنم؟ آینده‌ی بازاریابی وبسایت سازمانی به چه سمتی داره میره؟ چطور توی طراحی وبسایت سازمانی پیشرفت کنم؟ سئوی سازمانی چه اهمیتی توی وبسایت سازمانی داره؟ تفاوت سئوی وبسایت سازمانی با سئوی وبسایت معمولی چیست؟

2024/08/26 | 14:21
2 دوست دارد
مهسا شیخی پژوه
مهسا شیخی پژوه
کاربر
پست‌ها: 13
دوست دارد: 22
عضو از: 2024/07/27
اگر قرار باشه توی زمینه طراحی وبسایت سازمانی تغییر و تحولی صورت بگیره، می‌تونه برای بهتر شدن Ad- Blockers باشه. این مسدود کننده های تبلیغات، ضروری ترین ابزار برای دور زدن محدودیت ها و کنترل های دستی وبسایت ها هستن. در اصل همون طور که خودتون حتما می‌دونین به فرایند های خودکار مثل اسکراپی وب کمک می‌کنند تا به صورت موثر عمل کنن. مسدود کننده ها از تکنیک هایی مثل چرخش IP، چرخش عامل کاربر و حل CAPTCHA استفاده می‌کنن تا مطمئن بشن که دسترسی و استخراج داده ها بدون مسدود شدن به صورت مداوم در جریانه. قشنگ وقت اون رسیده که شرکت ها کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) رو به روش جدیدی جایگزین کنن. چون طبق آخرین نظرسنجی که من توی مقاله ها دیدم، 27 درصد کاربران در سال 2021 تمایل دارن از مسدود کننده های تبلیغات استفاده کنن. به جای این روش میشه از بازاریابی تاثیر گذار ظریف یا محتوای حمایت شده استفاده کرد که مخاطب جوان بیشتری هم به وبسایت سازمانی جذب کنین.
2024/08/26 | 14:22
2 دوست دارد
راحله سهرابی
راحله سهرابی
کاربر
پست‌ها: 15
دوست دارد: 20
عضو از: 2024/07/27
این موضوعی که راجع به مسدود کننده های تبلیغات نوشتین خیلی جالب بود، البته من شنیدم به خاطر اینکه اکثر اپلیکیشن ها و وبسایت ها برای بازاریابی، اطلاعات کاربر رو جمع آوری می‌کردن، اتحاده اروپا خیلی سختگیرانه داره برای حفظ حریم خصوصی تلاش می‌کنه و برای وبسایت های سازمانی قوانین جدید GDPR رو سفارش کرده، تا طبق این ها جلو برن و امنیت اطلاعات و داده ها افزایش پیدا کنه!
2024/08/26 | 14:23
2 دوست دارد
مهسا شیخی پژوه
مهسا شیخی پژوه
کاربر
پست‌ها: 13
دوست دارد: 22
عضو از: 2024/07/27
دیروز هم پاول دورف مالک تلگرام رو برای افشا نکردن اطلاعات کاربرانش و حفظ حریم خصوصی شون توی فرانسه دستگیر کردن. ولی در کل وبسایت های سازمانی اطلاعات و داده های کاربرها رو فقط برای بازاریابی و تجربه تجارت شخصی استفاده می‌کنن. توجیه نمی‌کنم رفتارشون رو، ولی استراتژی جالبیه برای جذب مشتری و فروش بیشتر محصول! در اصل برند ها و وبسایت های سازمانی به مرحله‌ای رسیدن که به کاربران می‌گن چی می‌خوان و چه زمانی اون محصول و خدمات رو باید تهیه کنن. در طرف مقابل وقتی وبسایت سازمانی به اطلاعات کاربر دسترسی داشته باشه، می‌تونن پیش بینی کنن که خریدار مشتاق دیدن چه محصول یا خدمتی هست و چه زمانی قصد داره اون رو تهیه کنه. اما احتمالا با فعالیت های اتحادیه اروپا، همونطور که خودتون گفتین، این ماجرا کم رنگ تر میشه و امنیت داده ها و اطلاعات کاربر بالاتر میره.
2024/08/26 | 14:24
2 دوست دارد
راحله سهرابی
راحله سهرابی
کاربر
پست‌ها: 15
دوست دارد: 20
عضو از: 2024/07/27
امیدوارم! راستی سئوی وبسایت سازمانی با سئوی وبسایت های معمولی تفاوتی داره؟
2024/08/26 | 14:25
2 دوست دارد
مریم کریمی
مریم کریمی
کاربر
پست‌ها: 9
دوست دارد: 12
عضو از: 2024/07/28
قطعا فرق دارن. توی سئوی وبسایت های سازمانی علاوه بر اینکه باید بهینه سازی معمول برای موتور های جستجو انجام بشه، سئوی پویا یا همون سئوی وبسایت سازمانی هم صورت میگیره. سئوی پویا شامل ایجاد یک قالب برای چندین صفحه وب هست که باعث بهینه سازی تمام محتواها به طور همزمان برای موتور های جستجو می‌شه تا به راحتی وبسایت سازمانی شما رو توی SERP شناسایی و رتبه بندی کنن. البته اینم اضافه کنم که وبسایت سازمانی چون حجم اطلاعات بیشتری توی خودش جا داده، نمیشه یه صورت دستی سئو اش رو انجام داد و روش مخصوص یه خودش رو داره!
2024/08/26 | 14:26
2 دوست دارد
راحله سهرابی
راحله سهرابی
کاربر
پست‌ها: 15
دوست دارد: 20
عضو از: 2024/07/27
چه جالب. خیلی ازتون ممنونم.
2024/08/26 | 14:26
2 دوست دارد
مریم کریمی
مریم کریمی
کاربر
پست‌ها: 9
دوست دارد: 12
عضو از: 2024/07/28

کاری نکردم. اگر بازم سوالی داشتین مقاله‌ی زیر رو بخونین که ابهامات‌تون برطرف بشه.

https://codalin.ir/blog/Enterprise-website-design

2024/08/26 | 14:27
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.