چطور میتونم خشنودی مشتری رو افزایش بدم تا مشتری‌ها دوباره بهمون سر بزنن؟

توسط مریم صفری در 2024/12/11 | 09:58
مریم صفری
مریم صفری
کاربر
پست‌ها: 17
دوست دارد: 34
عضو از: 2024/08/07

من می‌خوام رستورانم به یه جای دنج و خاطره‌انگیز برای مشتری‌ها تبدیل بشه. اما متوجه شدم که خیلی از مشتری‌ها بعد از یک بار اومدن، دیگه برنمی‌گردن. من می‌خوام بدونم که چطور می‌تونم خشنودی مشتری رو افزایش بدم و باعث بشم که مشتری‌ها به رستوران من وفادار بمونن.

2024/12/11 | 09:58
0 دوست دارد
سها
سها
کاربر
پست‌ها: 6
دوست دارد: 5
عضو از: 2024/08/07

سلام. یکی از مهم‌ترین عوامل برای افزایش خشنودی مشتری در رستوران، کیفیت غذا و خدمات هست. مطمئن شو که مواد اولیه‌ات تازه و باکیفیت باشه و پرسنلت آموزش دیده باشن تا بتونن خدمات خوبی ارائه بدن. همچنین، فضای رستوران باید تمیز و دلنشین باشه.

2024/12/11 | 10:00
0 دوست دارد
مه لقا صابری
مه لقا صابری
کاربر
پست‌ها: 22
دوست دارد: 36
عضو از: 2024/08/12
quote-right
پاسخ دادن به سها

 موافقم. علاوه بر کیفیت غذا، تجربه مشتری هم خیلی مهمه. می‌تونی با ارائه خدمات اضافی مثل پیشنهاد نوشیدنی خوشامدگویی یا تخفیف برای مراجعه بعدی، خشنودی مشتری رو افزایش بدی. همچنین، می‌تونی با برگزاری رویدادهای خاص مثل شب‌های موسیقی زنده، رستورانت رو به یه مکان جذاب تبدیل کنی.

از این مقاله میتونی کمک بگیری https://codalin.ir/blog/customer-delight

2024/12/11 | 10:02
0 دوست دارد
زهرا میرسپاسی
زهرا میرسپاسی
کاربر
پست‌ها: 18
دوست دارد: 28
عضو از: 2024/08/06
quote-right
پاسخ دادن به مه لقا صابری

من فکر می‌کنم ارتباط با مشتری هم خیلی مهمه. می‌تونی از مشتری‌ها نظرخواهی کنی تا بفهمی که از چه چیزی راضی هستن و چه انتظاری دارن. با توجه به نظراتشون، می‌تونی تغییرات لازم رو در منو و خدمات رستوران ایجاد کنی.

2024/12/11 | 10:04
0 دوست دارد
محمد بهروز
محمد بهروز
کاربر
پست‌ها: 21
دوست دارد: 24
عضو از: 2024/08/06
quote-right
پاسخ دادن به زهرا میرسپاسی

یکی دیگه از عوامل مهم، سرعت ارائه خدمات هست. هیچ‌کس دوست نداره مدت طولانی منتظر غذاش بمونه. سعی کن سیستم سفارش‌گیری و پخت غذا رو بهینه کنی تا مشتری‌ها مجبور نباشن مدت طولانی منتظر بمونن.

2024/12/11 | 10:05
0 دوست دارد
محدثه افشار
محدثه افشار
کاربر
پست‌ها: 8
دوست دارد: 11
عضو از: 2024/08/05

من به اهمیت فضای رستوران هم اشاره می‌کنم. فضای رستوران باید طوری باشه که مشتری احساس راحتی و آرامش کنه. استفاده از نورپردازی مناسب، موسیقی آرام‌بخش و دکوراسیون زیبا می‌تونه به ایجاد چنین فضایی کمک کنه.

2024/12/11 | 10:08
0 دوست دارد
سها
سها
کاربر
پست‌ها: 6
دوست دارد: 5
عضو از: 2024/08/07
quote-right
پاسخ دادن به محدثه افشار

من با این نظر موافقم. فضای رستوران باید با نوع غذایی که سرو می‌کنیم همخوانی داشته باشه. مثلاً اگه غذای سنتی سرو می‌کنیم، می‌تونیم از دکوراسیون سنتی استفاده کنیم.

2024/12/11 | 10:09
0 دوست دارد
مه لقا صابری
مه لقا صابری
کاربر
پست‌ها: 22
دوست دارد: 36
عضو از: 2024/08/12

 یه نکته دیگه هم هست. می‌تونیم با ایجاد یک برنامه وفاداری، مشتری‌های وفادارمون رو تشویق کنیم. مثلاً به مشتری‌هایی که به طور مرتب به رستورانمون میان، تخفیف یا هدیه بدیم.

2024/12/11 | 10:11
0 دوست دارد
محمد بهروز
محمد بهروز
کاربر
پست‌ها: 21
دوست دارد: 24
عضو از: 2024/08/06
quote-right
پاسخ دادن به مه لقا صابری

من فکر می‌کنم ارتباط با مشتری از طریق شبکه‌های اجتماعی هم خیلی مهمه. می‌تونیم با پست کردن عکس‌های غذاهای خوشمزه و برگزاری مسابقه، مشتری‌ها رو جذب کنیم و باهاشون ارتباط برقرار کنیم.

2024/12/11 | 10:13
0 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.