چه ویژگی‌ها و مزایایی باعث شده‌ که هوش مصنوعی تو بهبود خدمات مشتری تاثیرگذار باشه؟

توسط ریحانه سلطانی در 2024/08/19 | 13:25
ریحانه سلطانی
ریحانه سلطانی
کاربر
پست‌ها: 3
دوست دارد: 5
عضو از: 2024/07/28
سلام. من تو یه شرکت تولید قطعات کار میکنم و اخیرا توی نرم افزار سی‌آر‌امی که استفاده میکنیم هوش مصنوعی اضافه کردن. هوش مصنوعی چجوری میتونه تو مارم تاثیر گذار باشه؟ اصلا هوش مصنوعی میتونه به دردم بخوره؟
2024/08/19 | 13:25
1 دوست دارد
مریم کریمی
مریم کریمی
کاربر
پست‌ها: 5
دوست دارد: 6
عضو از: 2024/07/28
سلام. چت‌بات‌ها یا دستیارهای مجازی مثل یه دوست باهوش توی گوشی‌ت هستن. اینا با تکنولوژی به اسم NLP ساخته شدن که بهشون کمک می‌کنه با تو مثل یه انسان واقعی حرف بزنن. یعنی وقتی تو سوالی می‌پرسی یا به کمکی نیاز داری، اینا می‌تونن متن تو رو درست بفهمن و جواب دقیق بدن. این باعث می‌شه که سریع‌تر به جواب‌های مورد نظرت برسی و تعامل با این سیستم‌ها خیلی راحت‌تر و طبیعی‌تر بشه. تازه، این تکنولوژی می‌تونه احساسات و تن صدا رو هم شناسایی کنه، که به تیم‌های پشتیبانی کمک می‌کنه تا بهتر به احساسات و نیازهای تو پاسخ بدن.
2024/08/19 | 13:26
1 دوست دارد
مهسا شیخی پژوه
مهسا شیخی پژوه
کاربر
پست‌ها: 6
دوست دارد: 7
عضو از: 2024/07/27
سلام میتونی به هوش مصنوعی به چشم یه کسی که خیلی باهوشه و دقیق عمل می‌کنه تا همه اطلاعاتی که از مشتری‌ها جمع‌آوری شده رو بررسی کنه نگاه کنی. این تحلیل داده‌ها و یادگیری از تجربه‌های قبلی بهش این امکان رو می‌ده که بفهمه مشتری‌ها چه نیازهایی دارن و چه مشکلاتی ممکنه براشون پیش بیاد. مثلاً اگر این سیستم ببینه که تو همیشه ساعت ۸ شب آنلاین می‌شی و خرید می‌کنی، می‌تونه پیشنهادهایی برات آماده کنه که دقیقاً به نیازها و سلیقه تو بخوره. این باعث می‌شه که احساس کنی بهت توجه ویژه‌ای شده و این توجه می‌تونه باعث بشه که بیشتر از خدمات یا برند استفاده کنی و بهش وفادار بمونی. در کل عین یکی میمونه که همه کارات رو برات انجام میده و میتونه برات زندگی رو ساده تر بکنه.
2024/08/19 | 13:28
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.