آموزش فروش اینترنتی و آنلاین

توسط مهران احمدی در 2024/07/31 | 15:11
مهران احمدی
مهران احمدی
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 11
عضو از: 2024/07/31

از کجا میتونم آموزش فروش اینترنتی و انلاین رو ببینم؟

2024/07/31 | 15:11
1 دوست دارد
زهرا میرسپاسی
زهرا میرسپاسی
کاربر
پست‌ها: 17
دوست دارد: 30
عضو از: 2024/08/06

سلام، والا آموزش فروش آنلاین رو میتونین به صورتی ویدیویی از یوتیوب و اینها ببینین ولی من خودم چنند تا نکته راجبه این مورد میدونم، میگم بهتون انشاالله که کاربردی باشه واستون.


1) یک ویترین آنلاین خوشگل درست کنین: همون‌جوری که توی مغازتون ویترین خیلی مهمه، توی فروش آنلاین هم ظاهر سایت یا پیج شما خیلی مهمه. سعی کنین یه صفحه ساده، مرتب و خوشگل درست کنین که وقتی مشتری میاد، حس خوبی بگیره.


2) با مشتری‌هاتون صمیمی باشین: توی پیام‌ها و کامنت‌ها با مشتری‌ها گرم و خودمونی برخورد کنین. مثلاً به جای "لطفا سفارش خودتون رو بفرمایید"، میتونین بگین "هر سوالی داری، من اینجام!" یا "خیلی خوشحال می‌شیم که از ما خرید کنی!"


3) تخفیفات هوشمندانه بدین: این بدیهیه که مردم عاشق تخفیفن! اما اگه همیشه بخواین تخفیف بدین، فکر می‌کنن جنستون ارزون و بی‌کیفیته. واسه همین شما میتونین یه وقتایی تخفیف خاص بزارین، مثلا برای اولین خرید یا برای کسایی که بیشتر از یه مبلغ خاص خرید می‌کنن تخفیف قائل شین.


4) تولید محتوای خوبی داشته باشین: مشتری توی خرید آنلاین نمی‌تونه جنس رو لمس کنه، پس باید عکس و فیلمای باکیفیت و واقعی از محصولاتتون تهیه کنین. مثلا اگه آنلاین شاپ لباس دارین، یه ویدیو بزارین که مشتری بتونه جنس پارچه رو ببینه.


5) نظرات و رضایت مشتری رو نشون بدین: مردم دوست دارن بدونن بقیه از خریدشون راضی بودن یا نه. برای همین میتونین نظرات مشتری‌های قبلی رو توی سایت یا پیجتون نمایش بدین. اینطوری مشتری‌های جدید راحت‌ تر اعتماد می‌کنن.


6) پشتیبانی قوی داشته باشین: یکی از مهم‌ترین چیزها توی فروش آنلاین، پشتیبانی خوبه. هر وقت مشتری سوال یا مشکلی داشت، سریع جواب بدین و مشکلش رو حل کنین. اینطوری مشتری‌هاتون وفادار می‌مونن. اگه دوست دارین راجبه وفاداری مشتری بیشتر بدونین میتونین این مقاله رو بخونین. من خوندم خیلی دوست داشتم: 


https://codalin.ir/blog/customer-loyalty


7) توو سوشال مدیا فعالیت کنین: مردم بیشتر وقتشون رو توی سوشال هستن. بهترین موقعیته که از این فرصت استفاده کنید و محصولاتتون رو توی این شبکه‌ها معرفی کنین. داستان‌نویسی کنین، پشت‌صحنه هاتون رو بزارید و با مشتری‌ها تعامل داشته باشین.


امیدوارم که مفید بوده باشه براتون


2024/08/12 | 07:06
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.