نرم افزار نوبت دهی چه امکاناتی داره؟

توسط شایان کرامت نظر در 2024/08/05 | 18:44
شایان کرامت نظر
شایان کرامت نظر
کاربر
پست‌ها: 10
دوست دارد: 16
عضو از: 2024/08/04

سلام دوستان خداقوت. منو دوستم چند وقتیه که مطب دندون پزشکی خودمون رو زدیم و فعالیت داریم. میخواستیم فرایند نوبت دهیمون رو سیستمی جلو ببریم و یه نرم افزار نوبت دهی برای خودمون داشته باشیم. داشتم تحقیق میکردم راجبه این نرم افزار، گفتم یه سوال بپرسم اگه کسی از عزیزان هست که راجبه امکانات نرم افزار نوبت دهی میدونه، ممنون میشم راهنمایی کنه.

2024/08/05 | 18:44
1 دوست دارد
شیوا مقدم
شیوا مقدم
کاربر
پست‌ها: 7
دوست دارد: 2
عضو از: 2024/06/16

سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه. 


عرضم به حضورتون که استفاده از یه نرم افزار خوب رزرو وقت و نوبت دهی نه تنها مشکلاتی رو که در طول فرآیندهای دستی رخ میده رو از بین میبره، بلکه باعث میشه تجربه مشتری بهتری هم ایجاد کنین. چرا؟ چون به مشتری‌هاتون این امکان رو میده که بتونن هر جایی که هستن نوبت خودشون رو رزرو کنن و حتی شما میتونین تایید کنین که رزرو اونها اوکیه یا نه. نکته های بیشتری درباره این نرم افزار هست که حالا من به صورت منسجم تر در ادامه بهتون میگم.


اولین فیچری که توو نرم افزار نوبت دهی مهمه سرعت نرم افزاره. باید در نظر داشته باشن که نرم افزاری که میخواین انتخاب کنین، در صورت ثبت نوبت های بیشتر و بیشتر کند نشه. یسری از نرم افزارهای نوبت دهی هستن که در ظاهر خیلی خوبن، فیچر ها و امکانات خوبی هم دارن ولی وقتی دیتای زیادی ثبت میشه توشون و استفاده های سنگینی ازشون میشه شروع به کند شدن میکنن. این کند شدنه ممکنه باعث شه که کارهای شما با مشکل مواجه بشه و موانع ذهنی براتون ایجاد کنه.


دومین ویژگی یه نرم افزار نوبت دهی خوب و کاربردی اینه رابط کاربری سازگار با موبایل داشته باشه. مشتری های شما باید بتونن با استفاده از هر دستگاهی از گوشی موبایلشون گرفته تا تبلت و لپ تاپ و دسکتاپ بتونن به راحتی نوبت خودشون رو به صورت آنلاین رزرو کنن. درواقع نرم افزار نوبت دهی شما باید بتونه با اکثر مرورگرهای مدرنی که وجود داره سازگار باشه.


سومین قابلیتی که نرم افزار نوبت دهی باید داشته باشه، ویجت یا افزونه رزرو نوبت برای وبسایت شماست. توو همچین شرایطی نرم افزار نوبت دهی میتونه بهتون یه ویجت رزرو یا یک کد جاوا اسکریپت ارائه بده تا بتونین اونو تو وبسات خودتون بزارین. از این طریق بازدیدکننده های وبسایتتوت به راحتی میتونن از داخل خود وبسایت بیان و رزرو نوبت خودشون رو ثبت کنن.


چهارمین ویژگی، درگاه پرداخت یکپارچه است. اگه شما یه نرم افزار نوبت دهی داشته باشین که بتونه به درگاه پرداخت متصل بشه تا مشتریتون بتونه مستقیما بعد رزرو نوبتش هزینه رو هم پرداخت کنه، دیگه براتون یه مریت اضافی به حساب میاد و خیلی این نرم فزار رو براتون کاربردی میکنه. اگه همچین ویژگی داشته باشه، شما میتونن جزئیات پرداخت هاتون رو داشته باشین و با امور مالیتون ادغامش کنین. تازه اینجوری میتونن مشتری هاتون رو ترغیب کنین که یه مبلغ به عنوان پش پرداخت براتون واریز کنن و از این طریق رزروشون رو قطعی کنن.


نرم افزار نوبت دهی شما باید یه رابط کاربر پسند داشته باشه. حالا رابط کاربر پسند یعنی چی اصلا؟ وقتی میگیم رابط کاربر پسند، منظور اینه که هم سمت مشتری و هم سمت کسب و کار که شما باشین رابط کاربری نرم افزار پسندیدنی باشه و کار کردن باهاش ساده باشه تا درگیر پیچیدگی های زیادی نشین. مثلا اگه شما چند نفر از نیروهاتون رو میخواین بزارین تا با این نرم افزار کار کنن، بهتره در نظر داشته باشین که اونها باید بتونن از روز اول بدون آموزش های پیچیده و طولانی به کار تسلط پیدا کنن. علاوه بر این وقتی رابط کاربری نرم افزار نوبت دهی که انتخاب میکنین، کاربر پسند و کارامد باشه، باعث میشه اگه یه نیروی جدید هم بهتون اضافه شد، سریع بتونه کار کردن با نرم افزار رو یاد بگیره!


نرم افزار نوبت دهی که مجهز به قابلیت یادآوری خودکار باشه به این صورت عمل میکنه که با استفاده از ارسال ایمیل خودکار یا یادآوری با اس ام اس، بهتون کمک میکنه مشتری هاتون نوبتی که رزرو کردن رو فراموش نکنن. 


از قابلیت های دیگه نرم افزار نوبت دهی تغییر زمان بندی هستش. اینکه بتونین مجددا برنامه ریزی انجام بدین و یا برنامه ریزی هاتون رو اصلاح کنین یه مزیت بزرگه. بنابراین، خیلی مهمه که فرد بتونه به سرعت و راحت قرارهاش رو تغییر بده.


هفتمین فیچری که یه نرم افزار نوبت دهی باید داشته باشه، قابلیت تایید اولیه قبل از تایید نهاییه. نرم افزاری که انتخاب میکنین باید انعطاف پذیری داشته باشه تا قبل از ارسال تایید به نوبتی که مشتری رزرو کرده، یه مرحله اضافی برای تایید نهایی داشته باشه.


هشتمین ویژگی ، قابلیت نمایش های چندگانه و آسون تقویمه. اینکه شما چند تا نما از تقویم داشته باشین، یکی به صورت تقویم هفتگی، یکی ماهانه و یکی دیگه هم روزانه، میتونه خیلی مفید و کاربردی باشه.


قابلیت بعدی، یکپارچه سازی با ابزارهایی مثل سی آر امه. اطلاعات تماس و راهای ارتباطی افراد بارها و بارها داخل یه سیستم یا نرم افزار نوبت دهی ثبت میشه. بنابراین اگه نرم افزار نوبت دهی شما بتونه با سی آر ام یکپارچه باشه، یعنی شما یه سرمایه گذاری خوب انجام دادین. ابزار مدرنی مثل سی آر ام کاراییش، یه چیزی فراتر از ذخیره سازی مخاطب‌ها و مشتریانه. بعضی از این نرم افزارهای سی آر ام میتونن کمپین ها یا طرح های بازاریابی دیجیتال رو برای مخاطبین شما ارائه بدن.


راستی اگه به وقت براتون سوال شد که نرم افزار سی آر ام چیه، من یه مقاله تو همین سایت خوندم درباره سی آر ام که کامل توضیح داده بود همه چیزو، لینکش رو براتون میزارم:  https://codalin.ir/blog/CRM



امیدوارم که به صورت کامل همه چیز رو راجبه نرم افزار نوبت دهی گفته باشم و این مطلب براتون مفید باشه.

2024/08/06 | 13:23
1 دوست دارد
گزارش

لطفاً به طور کوتاه و روشن درباره گزارش توضیح دهید.