سلام و خداقوت. عزیزان کسی اینجا هست که راجبه نحوه استقرار نرم افزار نوبت دهی اطلاع داشته باشه؟ این نرم افزار نیاز به چه زیر ساخت هایی داره؟ نرم افزار نوبت دهی تسهیلات خاصی میخواد؟ شرکتی که نرم افزار نوبت دهی ارائه میده، آموزش کار باهاش رو هم به همراه نرم افزار داره یا این هزینه جداگانه داره؟
سلام و وقت بخیر. عرضم به خدمتتون که برای راهاندازی یه نرمافزار نوبتدهی تو کسبوکارتون، شما باید چند تا مرحله اصلی رو طی کنین که من بهتون میگم په مراحلی هستن:
مرحله اول انتخاب و خرید نرمافزاره، شما اول باید نیازهای کسبوکارتون رو بررسی کنین، مثلا چند نفر میخوان از نرمافزار استفاده کنن و چه امکاناتی لازم دارین. بعدش، بر اساس این نیازها، یه نرمافزار مناسب رو انتخاب و خریداری کنین.
توو مرحله بعدی باید زیرساخت هایی که لازم هست رو آماده کنین. یعنی مطمئن بشین که سیستمهای کامپیوتری یا تبلتهاتون برای اجرای نرمافزار مناسب هستن. اگه نرمافزار ابریه، باید اینترنت پایدار و پرسرعت هم داشته باشین. علاوه بر اینها سیستم پشتیبانگیری رو هم برای اطلاعاتتون در نظر بگیرین.
سومین مرحله، نصب و راهاندازیه. اگه نرمافزار تحت وبه، نیاز به نصب نداره و میتونین از طریق مرورگر بهش دسترسی پیدا کنین. ولی در غیر این صورت باید فرایند نصب و استقرار نرمافزار رو هم طی کنین. پیشنهادم اینه که از نرم افزارهای ابری استفاده کنین که هم کم دردسر تر باشه، هم امنیت بهتری داشته باشه. اگه میخواین راجبه نرم افزاهای Saas بدونین، میتونین این بلاگ رو بخونین:
مرحله چهارم آموزش کارکنان هست. توو این مرحله باید کارمندانی که قراره با این نرمافزار کار کنن رو آموزش بدین. این آموزش شامل نحوه استفاده از نرمافزار و مدیریت نوبتها میشه.
پشتیبانی و نگهداری مرحله پنجم از استقرار نرم افزار نوبت دهی هست. شما برای رفع مشکلات احتمالی، باید پشتیبانی فنی در دسترس داشته باشین و نرمافزار رو بهروز نگه دارین. همچنین بازخورد کارمندها و مشتریهاتون رو بگیرین تا نرمافزار رو بهتر کنین.
آزمایش و بهرهبرداری مرحله بعدیه راه اندازی نرم افزار نوبت دهیه. به این صورت که شما قبل از اینکه سیستم رو بهطور رسمی استفاده کنین، باید همه چیز رو آزمایش کنین تا مطمئن بشین درست کار میکنه. بعدش میتونین سیستم رو راه بندازین و در صورت نیاز تغییرات کوچیک انجام بدین.
مرحله بعد اطلاعرسانی به مشتریانه. در این مرحله شما باید به مشتریها اطلاع بدین که سیستم نوبتدهی جدید راهاندازی شده و اگه قابلیتهای جدیدی مثل رزرو آنلاین داره، بهشون آموزش بدین.
با رعایت این مراحل و فراهم کردن سختافزار و اینترنت مناسب، میتونین نرمافزار نوبتدهی رو بهخوبی توی کسبوکارتون پیاده کنین.