طراحی سایت آموزشگاه زبان + 3 نکته اصلی برای درآمدزایی از آن

طراحی سایت آموزشگاه زبان

هنگامی که بحث آموزش زبان به میان می‌آید اهمیت داشتن یک سایت آموزشگاه زبان بر کسی پوشیده نیست! اگر شما تاکنون در مدیریت یا تخصص فناوری اطلاعات یک آموزشگاه یا مؤسسه زبان فعالیت داشتید، به خوبی می‌دانید که وجود یک سایت آموزشگاه زبان چه تاثیر بسزایی در برندسازی و جذب مخاطب برای آموزشگاه زبان شما دارد. با داشتن یک سایت آموزشگاه زبان مخاطبان شما تنها افراد نزدیک و در محل شما نیستند و شما می‌توانید سطح آموزش خود را به حد بین الملل برسانید یک سایت آموزشگاه زبان می‌تواند به شما کمک کند تا افراد در سرتاسر کشور را از برند خودتان آگاه کنید. 


ما در تیم کدالین تلاش می کنیم که با سنجش تمام نیاز های شما و با درنظر گرفتن بهترین قیمت و کیفیت برای شما بهترین سایت آموزشگاه زبان را پیاده سازی کنیم و تمام دغدغه های شما را در قالب یک سایت کدنویسی شده پاسخ بدهیم البته ما در تیم کدالین در ابتدا تمام نیاز های منحصر بفرد شما را شناسایی می‌کنیم و طبق آن بهترین سایت آموزشگاه زبان را برای شما ایجاد می‌کنیم. 

البته باید همواره در نظر داشته باشید که تنها بالا آوردن یک سایت آموزشگاه زبان، برند شما را تقویت نمی‌کند بهینه سازی موتور های جستجو بحث بسیار مهمی است که باید در تک تک زیرساخت های سایت شما لحاظ شود با رعایت اصول بهینه‌سازی موتور‌های جستجو (SEO) و ارائه محتوای هدفمند، مفید و کاربردی، یک وب سایت حرفه‌ای می‌تواند جذب مخاطب و فروش شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد. یک وب سایت بهینه شده می‌تواند رتبه‌های بالایی را در موتور‌های جستجو مانند گوگل کسب کند و با یک سرچ در رابطه با آموزشگاه زبان سایت آموزشگاه زبان شماست که ظاهر می‌شود. طبق تجربه گسترده تیم کدالین می‌دانیم که آموزشگاه های زبان به طور دقیق چه نیازها و خواسته هایی دارند و به طور تخصصی سایت آموزشگاه زبان طراحی می‌کنیم.

طراحی سایت آموزشگاه زبان

چه نیازی به طراحی سایت آموزشگاه زبان شود؟

هر کسب و کاری برای اینکه بتواند محدوده ارائه خدماتش را گسترش دهد، باید فعالیت‌ خود را در فضای وب آغاز کند به خصوص اگر آموزشگاه زبان و دنبال جذب مخاطب باشید، سایت به شما کمک می‌کند تا مشتری و درآمد بیشتری به دست آورید.

از کودکان ۳ساله گرفته تا جوانان و حتی میان‌سالان دوست دارند که یک زبان بین‌المللی را آموزش ببینند؛ اما آیا همه آن ها در نزدیکی شما هستند؟ آیا همه آن ها امکان آن که به صورت حضوری در دوره های شما شرکت کنند را دارند؟  سایت آموزشگاه زبان اینجاست که به این نیازها پاسخ دهد.

طراحی وب سایت آموزشگاه زبان از چند نظر می‌تواند برای یک منبع درآمدی برای شما به حساب بیاید. فروش دوره های آموزشی، جذب مخاطب از طریق اینترنت، فروش آزمون‌های زبان و فروش کتاب آموزشی با ساخت یک سایت آموزشگاه زبان امکان پذیر است.

برخی از افراد این تفکر را دارند که ساخت یک سایت آموزشگاه زبان ممکن است هزینه اضافی به شمار بیاید اما این هزینه بارها و بارها به شما باز خواهد گشت و فروش شما را چندین برابر خواهد کرد پس از همین حالا به فکر راه اندازی سایت باشید. حالا چطور می توانیم از سایت آموزشگاه زبان خود پول دربیاریم؟

 

چطور از یک سایت آموزشگاه زبان پول دربیاریم؟

 

1)    دوره های آموزشی خود را به فروش برسانید.

یکی از منبع درآمدهای اصلی سایت آموزشگاه زبان و موسسات فروش دوره و کلاس های آموزشی زبان است. شما می‌توانید با بارگزاری فیلم و دوره های آموزشی خود به هر فردی در سرتاسر دنیا خدمات ارائه دهید. تمام سایت های آموزشی باید یک بخش برای فروش دوره و کلاس های آموزشی شما داشته باشند که به وسیله آن ها شما همواره یک درآمد دائمی از سایت آموزشگاه زبان خود دارید

2)    از طریق فروش کتاب های زبان به درآمد برسید.

تمام سایت هایی که کدالین برای آموزشگاه های زبان طراحی کرده است یک بخش فروشگاه حرفه ای قرار دارد که می توانید در آن ها هر نوع خدماتی از جمله کتاب، نرم افزار و هر محصول دیگری را به فروش برسانید. زبان آموزان خودتان می‌توانند یکی از مشتریان همیشگی فروشگاه اینترنتی شما باشند.

3)    به وسیله سایت فروشگاهی دانش آموز جذب کنید.

اگر زیر ساخت های شما طبق موتور های جستجو گوگل بهینه سازی شده باشد و محتوا ارزشمندی در آن بارگزاری کنید و اصول سئو را رعایت کنید سایت شما جزو نتایج بالای گوگل قرار خواهد گرفت و با هر سرچ در زمینه آموزشگاه زبان افراد به طرف سایت آموزشگاه زبان شما سوق پیدا خواهند کرد و از همین طریق می توانید راحت تر جذب دانش آموز داشته باشید.

 

چطور یک سایت آموزشگاه زبان عالی داشته باشید؟

در سایت وبلاگ های آموزش زبان آپلود کنید.

یکی از راه‌هایی که بسیار به شما کمک می کند تا محصولات آموزشگاه زبان خود را اعم از دوره های آموزشی، کتاب و ... به فروش برسانید از طریق بخش وبلاگ سایت آموزشگاه زبان است. شما می‌توانید مقالات آموزشی مربوط به زبان و اصطلاحات را منتشر کنید و در دل این مقالات با یک تیر دو نشان بزنید در همین مقاله‌ها هم به افراد آموزش دهید و هم لینک خرید کتاب مرتبط با مقاله یا لینک خرید ویدئوهای آموزشی زبان را قرار دهید. کاربرانی که از طریق گوگل مقاله شما را پیدا می‌کنند، می‌توانند مشتریان بالقوه شما برای خرید محصول یا حتی زبان آموز مؤسسه آموزشی شما باشند.
انواع مقاله‌هایب که می توانید در سایت آموزشگاه زبان قرار دهید:

•    معرفی ابزارهای آموزش زبان
•    معرفی کتاب‌های آموزش زبان حرفه‌ای
•    اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون زبان آیلتس، تافل و...
•    آموزش زبان پایه
•    آموزش کلمات

 

 به درستی سئو انجام دهید.

تنها بالا آوردن یک سایت آموزشگاه زبان کافی نیست باید تمام مقالات را طبق اصول سئو گوگل بهینه سازی کنید تا بتوانید در جستجو گوگل رتبه بگیرید و از این طریق مخاطب جذب کنید.

 

بررسی کنید مخاطب های شما چه کسانی هستند.

ببینید که سایت آموزشگاه زبان شما قرار است کدام رده سنی از افراد را جذب کند؟ برخی از آموزشگاه‌ها امکان آموزش زبان به برخی از رده های سنی را ندارند. از طرفی برخی از آموزشگاه‌ها هم فقط در زمینه آمادگی برای آزمون آیلتس و تافل فعالیت می‌کنند؛ یعنی باید به حداکثر سطح زبان رسیده باشید.

 

اولین شعبه آموزشگاه زبان خود را آنلاین بزنید.

یادگیری زبان‌های خارجی برای همه افراد و در همه سنین مناسب است. آموزش‌های مربوط به زبان هیچ وقت تکراری نمی‌شود و افراد جدید می‌توانند در سال‌های آینده هم به آن دسترسی داشته باشند.
با داشتن یک سایت آموزشگاه زبان می توانید شعبه دوم خود را با هزینه بسیار کمتر به نسبت حضوری راه اندازی کنید. شما می‌توانید با فروش کلاس ها و دوره های آموزشی برگزاری آزمون‌های پولی، تبلیغات دیگران در پادکست و ویدئوهای آموزشی و معرفی خودتان به کاربران اینترنتی برای شرکت در کلاس‌های حضوری از سایت درآمدزایی کنید.

 

تعیین کنید که چه زبان‌هایی آموزش می‌دهید.

در منوی خدمات و صفحه اصلی سایت آموزشگاه زبان باید زبان‌هایی که توسط آکادمی شما آموزش داده می‌شود، به کاربر نشان داده شود. کاربر بعد از ورود به سایت باید بداند که آیا آن زبانی که به دنبال یادگیری آن است توسط شما پوشش داده می‌شود.
برای هر زبان بین‌المللی یک بخش جداگانه در سایت اختصاص داده می‌شود که در هرکدام توضیحات مربوط به کلاس ها و آموزش ها داده می‌شود.

 

اساتید برتر آموزش زبان را شناسایی کنید.

ببینید که همکاری با کدام اساتید می‌تواند باعث جذب زبان آموز بیشتری شود. می‌توانید برای ضبط ویدئوهای آموزشی با این اساتید کار کنید. هر چه قدر که تعداد اساتید برتر مؤسسه شما بیشتر باشد، اعتبار مجموعه شما نیز بیشتر خواهد شد. یک صفحه جداگانه برای معرفی اساتید در سایت داشته باشید 

 

سطح سنجی دانش آموزان را به سایت منتقل کنید.

برای اینکه بتوانید سطح زبان هر دانشجو را بسنجید، می توانید در سایت یک آزمون تعیین سطح تعیین کنید که طبق آن کاربران شما تعیین سطح شده و مطابق همان تست دوره های آموزش متناسب با سطح کاربر را به آن ها پیشنهاد دهید و اینگونه افراد دیگر نیازی به حضور فیزیکی برای تعیین سطح ندارند.

طراحی سایت آموزشگاه زبان و درامد از آن

ویدیوی آموزشی در سایت قرار دهید.

آموزش حضوری و فیزیکی تفاوتی ندارند همه نیازمند به ویدیوهای آموزشی به جهت تقویت زبان و کلاس های آموزشی هستند پس با درست کردن ویدیو های آموزشی و قرار دادن آن ها در سایت هم رتبه گوگل را داشته باشید و هم دانشجوهای خود را با خدماتتان راضی نگه دارید.

 

جمع بندی مقاله طراحی سایت آموزشگاه زبان:

اکنون که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید دیگر اهمیت داشتن یک سایت آموزشگاه زبان برای شما پوشیده نیست. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با اهمیت و ضرورت های داشتن یک سایت آموزشگاه زبان آشنا کنیم این را بدانید که هرچقدر بر روی سایت آموزشگاه زبان خود وقت و هزینه بگذارید افزایش درآمد بیشتری خواهید داشت و این سایت برای شما آورده های سودمند تری خواهد آورد.
همواره فروش دوره های آموزشی و محصولات از طریق فروشگاه داخل سایت منبع درآمدی خوبی برای شما به حساب می آید می توانید با داشتن یک سایت آموزشگاه زبان در آمد خود را افزایش دهید و از آن مهم تر برند و اعتبار خود را توسعه دهید. هر کسب و کاری برای اینکه بتواند محدوده ارائه خدماتش را گسترش دهد، باید فعالیت‌ خود را در فضای وب آغاز کند به خصوص اگر آموزشگاه زبان و دنبال جذب مخاطب باشید، سایت به شما کمک می‌کند تا مشتری و درآمد بیشتری به دست آورید.


 

برچسب ها

نظرات (2)

کیفیت محتوا
نیاز محمدسالاری کاربر
2024/07/09 | 07:52

میشه لطفا برای یک شرکت دیجیتال مارکتینگ هم مدل سایتش رو توضیح بفرمایین

علی اکبر فدایی کاربر
2024/07/09 | 08:51

خیلی عالی بود ممنون از شما

زهرا زرین کیا

مدیر 2024/07/08
امتیاز 5/5 تعداد نظرات 2

موضوعات مرتبط

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید