سبد خرید شما خالی است
اعلانی وجود ندارد
ورود
ثبتنام
صفحه اصلی
فروشگاه
انجمن
وبلاگ
تماس با ما
سبد خرید شما خالی است
اعلانی وجود ندارد
زهرا درویش
0
دنبال کنندگان
0
دنبال شدهها
دنبال کردن
0
اعضا
0
رویدادها
0
بررسی ها
0
قرار ملاقاتها
درباره
رویدادها
مقالات
نشانها
رزرو یک قرار ملاقات
زندگینامه استاد در دسترس نیست!
استاد رویدادای ندارد!
2024/08/04
تجربه مشتری (customer experience) چیست؟ | بررسی اهمیت و نحوه اندازه گیری تجربه مشتری
در این مقاله میخواهیم به تجربه مشتری و اهمیت آن بپردازیم. تجربه مشتری شامل بررسی، ...
2024/08/08
تحلیل رفتار مشتری (customer behavior analysis) چیست؟ I بررسی اهمیت و نحوه انجام آن
در ادامه درباره تحلیل رفتار مشتری صحبت خواهیم کرد. تحلیل رفتار مشتری به معنی بررسی عادات ...
2024/08/10
گوش دادن اجتماعی (social listening) چیست؟
در این مقاله، به بررسی انواع مختلف گوش دادن اجتماعی، ابزارهای مورد استفاده در این ...
2024/08/11
اعتماد مشتری (customer trust) چیست؟
در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع اعتماد مشتری و اهمیت آن در موفقیت شرکتها ...
2024/08/11
اپلیکیشن (application) چیست؟
در این مقاله، قصد داریم به بررسی جامع انواع اپلیکیشن، اهمیت و کاربردهای آنها بپردازیم. ...
2024/08/12
وب اپلیکیشن (web application) چیست؟
با رشد سریع تکنولوژی و افزایش وابستگی ما به اینترنت، وب اپلیکیشن به ابزاری تبدیل شده ...
2024/08/12
سفر خریدار (buyer's journey) چیست؟ | بررسی اهمیت و کاربرد و تفاوتهایش با سفر مشتری
در ادامه، به بررسی مفهوم سفر خریدار خواهیم پرداخت. در این راستا درباره مراحل مختلف سفر ...
2024/08/13
شرکت طراحی اپلیکیشن چیست؟ | ویژگی ها یک شرکت طراحی اپلیکیشن مناسب
در این مقاله، به بررسی شرکت طراح اپلیکیشن و اهمیت حریم خصوصی در اپلیکیشنها، مراحل ...
2024/08/13
تقسیم بندی (Customer segmentation) مشتری چیست؟
در این مقاله، به بررسی مفهوم تقسیم بندی مشتری، انواع مختلف آن و نحوه اجرای این فرآیند ...
2024/08/18
ساخت اپلیکیشن خدماتی | بررسی مزایا و معایب آن
در این مقاله به شناخت و بررسی اپلیکیشن خدماتی خواهیم پرداخت. با گسترش فناوریهای ...
2024/08/18
پایپ لاین فروش (sales pipeline) چیست؟
در این مقاله به بررسی اصول پایهای پایپ لاین فروش و روشهای بهینه سازی و مدیریت آن ...
2024/08/19
هوش مصنوعی چیست؟ | بررسی اهمیت و کاربردها
در ادامه این مقاله قصد داریم به هوش مصنوعی، اهمیت و کاربردهای مختلف آن بپردازیم. هوش ...
2024/08/21
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟
در این مقاله به اهمیت برنامهریزی و اجرای دوره آموزشی سیآرام (CRM) خواهیم پرداخت. ...
2024/08/21
نرم افزار هوش مصنوعی چیست؟ | بررسی انواع نرم افزار هوش مصنوعی و مزایای آن
در این مقاله میخواهیم به نرم افزار هوش مصنوعی و اهمیت استفاده از آن بپردازیم. همچنین در ...
2024/08/28
ساخت اپلیکیشن هوش مصنوعی | بررسی نحوه پیاده سازی آن
در ادامه این مقاله به اپلیکیشن هوش مصنوعی که به یکی از ارکان کلیدی در تحول دیجیتال تبدیل ...
2024/08/28
پلتفرم هوش مصنوعی (ai platform) چیست؟ | بررسی کاربردهای آن
در ادامه درباره پلتفرم هوش مصنوعی و از اهمیت و ویژگیهایش صحبت خواهیم کرد. پلتفرم هوش ...
2024/08/29
طراحی اپلیکیشن کسب و کار | بررسی ۴ نوع از انواع ایرانی آن
در این مقاله قصد داریم درباره اپلیکیشن کسب و کار، مزایا و کاربردهای آن صحبت کنیم. در ...
استاد نشان ندارد!
استاد برای قرار ملاقات موجود نیست...
پیام ارسال کنید
عنوان
ایمیل
توضیحات
کد امنیتی
پیام ارسال کنید
بستن