طراحی وبسایت قنادی | بررسی اهمیت و قیمت طراحی وبسایت قنادی

وبسایت قنادی

در این وبلاگ قرار است تعریف دقیقی از وبسایت قنادی و اهمیت های طراحی وبسایت قنادی برای کسب و کارها داشته باشیم. سپس نحوه‌ی طراحی یک وبسایت قنادی را به طور کامل بررسی می‌کنیم و روش های کاربرپسند تر کردن آن را شرح می‌دهیم. علاوه بر این ها مزایای طراحی وبسایت قنادی در دنیای دیجیتال امروز را به طور کامل توضیح خواهیم داد. همچنین استراتژی های بازاریابی موثر در وبسایت قنادی را برایتان بسط می‌دهیم تا با بهره گیری از آن ها بتوانید، وبسایت خود را در جهت برندینگ و بیشتر دیده شدن ارتقاء دهید. در نهایت نیز هزینه‌ی طراحی وبسایت قنادی را بررسی می‌کنیم و عواملی که روی آن تاثیر گذار است را نام می‌بریم. امید است مطالعه‌ی این مقاله، به دانش و اطلاعات شما در رابطه با وبسایت قنادی بیفزاید.

 

وبسایت قنادی چیست؟

در سال های اخیر، وبسایت ها به بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی هر شرکتی تبدیل شده‌اند. یک وبسایت نه تنها به مشتریان جدید کمک می‌کند تا شما را پیدا کنند و آنچه را که می‌توانید ارائه دهید تبلیغ می‌کند، بلکه می‌توانید از آن برای مطلع نگه داشتن مشتریان فعلی، بهبود مراقبت از مشتری و ارائه فروش آنلاین از طریق یک وبسایت تجارت الکترونیک استفاده کنید. از طرفی می توانید در سطح ملی و بین المللی مصرف کننده داشته باشید و تمام این کارها بسیار مقرون به صرفه انجام شود. صاحبان کسب و کار از وبسایت های قنادی برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان محصولاتشان، اجرای مسابقات، ایجاد تاریخچه‌ی فروشگاه و نشان دادن مسئولیت اجتماعی شرکت استفاده می‌کنند. البته قنادی ها به جنبه های مختلف تمرکز می‌کنند و بخش های مختلفی برای وبسایت خود در نظر می‌گیرند. در حقیقت هیچ قانونی در رابطه با آنچه می‌توانید و نمی‌توانید در وبسایت بگنجانید وجود ندارد و این آزادی عمل به کسب و کارهای مختلف نشان می‌دهد که تا چه میزان می‌توانند از خلاقیت خود بهره ببرند و نسبت به سایر هم صنف های خود متمایز باشند.

بیشتر بخوانید: آیا طراحی وبسایت رایگان وجود دارد؟

 

استفاده از وبسایت قنادی چه اهمیتی دارد؟

حوزه قنادی و شیرینی از جمله حوزه‌های مورد علاقه افراد در تمام سنین است. به جز اهمیت مزه در شیرینی پزی و تازگی و طراوت انواع شیرینی‌ ها، دست پیدا کردن به کیک‌ های دارای تزئینات خاص هم جذاب است. بحث قنادی و شیرینی پزی و کیک هایی با تزئینات خاص، به عنوان کار هنری نیز مورد توجه قرار می‌گیرند. چنانچه در شبکه‌ های مجازی حضور داشته باشید، احتمالا با پیج‌ ها و کانال‌ های زیادی برخورد کرده‌اید که با ارائه اشکال مختلف کیک‌ ها و شیرینی‌ ها در تزئینات جذاب و متنوع، علاوه بر نمایش هنر شیرینی‌ پزی، طرفداران فراوانی نیز به دست آورده‌اند. امروزه کیک و شیرینی در زمره کالاهای لوکس و گران محسوب می‌شوند و تعداد قنادی‌  هایی که در طراحی کیک‌ و شیرینی با تزئینات متنوع و جذاب متبحر بوده و امکان ارائه کیک و شیرینی در اشکال متنوع به همراه مزه منحصر به فرد را برای شما فراهم می‌کنند، محدود است.

 

افراد زیادی با گذراندن دوره و بر اساس توانایی شخصی خود به، توانایی ارائه سرویس خوب در این زمینه را به دست آورده‌اند. با طراحی وبسایت قنادی این امکان فراهم می‌شود تا افراد بتوانند بدون این‌ که مجبور باشند هزینه های سنگین مغازه های قنادی ایران در مراکز خاص و لوکس شهر را متحمل شوند، انواع کیک و شیرینی‌ های با کیفیت را در اشکال متنوع و جذاب به مشتریان در بستر آنلاین ارائه دهند.علاوه بر این، قنادی‌ ها با طراحی و راه‌اندازی وبسایت می‌توانند در کنار فروشگاه حضوری خود یا حتی فقط در قالب فروش مجازی، به ارائه خدمات آنلاین به مشتریان بپردازند. این امر برای قنادی‌ ها مزایای فراوانی دارد که می‌تواند سود فروش آن‌ها را تا چندین برابر افزایش دهد.

 

مزایای استفاده از وبسایت قنادی چیست؟

وبسایت قنادی و شیرینی فروشی دارای تعداد زیادی مزیت است که نشان دهنده‌ی اهمیت آن در دسترسی بهتر افراد به محصولات قنادی می‌باشد. همان طور که می‌دانید در طی چند سال اخیر، اکثر کسب و کار ها به صورت آنلاین درآمده و این امر موجب دسترسی راحت تر افراد برای خرید محصولات و همچنین سوددهی بیشتر فروشنده شده است. قابل توجه ترین مزایای طراحی و استفاده از وبسایت قنادی به شرح زیر است:

وبسایت قنادی چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟

 

  • دسترسی آسان به صورت ۲۴ ساعتی: زمانی که شما برای فروشگاه و مغازه‌ی شیرینی فروشی خودتان یک وبسایت راه‌اندازی می‌کنید، موجب می‌‍‌شود که افراد زیادی فروشگاه قنادی شما را از طریق اینترنت مشاهده کنند. در واقع شما می‌توانید به صورت شبانه‌ روزی سفارشات افراد را دریافت کنید. 

 

  • صرفه‌ جویی در زمان: صرفه‌ جویی در زمان یکی دیگر از مزایای طراحی وبسایت قنادی محسوب می‌شود.به این فکر کنید که مشتری های شما قرار است یک تجربه لذت بخش داشته باشند، به این صورت که آن ها در هر مکان و در زمان دورهمی ها یا هوس های شبانه‌شان می‌توانند با چند کلیک ساده، شیرینی های دلخواه خود را سفارش داده و درب منزل آن را تحویل بگیرند. این امر زمانی به واقعیت می‌پیوندد که شما یک وبسایت قنادی برای تجارتتان راه‌اندازی کنید.
     

  • برندینگ تجارت قنادی شما: امروز استفاده از خدمات آنلاین در بین افراد مرسوم است و هر تجارتی که به صورت اینترنتی به کاربران خدمت رسانی می‌کند، از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. زمانی که شیرینی فروشی شما قابلیت سرویس دهی آنلاین را دارد، تعداد افراد زیادی امکان مشاهده محصولات و خدمات شما را خواهند داشت که این موضوع سبب می‌شود تا به یک برند خوش‌نام در صنعت قنادی تبدیل شوید. ساخت وبسایت قنادی انتخاب هوشمندانه در جهت محبوبیت و جذب تعداد مشتریان بیشتر است.

 

  • پیشی گرفتن از دیگر رقبای سنتی: توجه داشته باشید که استفاده از خدمات حضوری و سنتی، در حال از بین رفتن است و افراد تمایل دارند بسیاری از خرید‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. طراحی وبسایت قنادی فرصتی ایده‌آل برای پیشی گرفتن از دیگر رقبای سنتی است، زیرا این روش در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

  • امکان ارائه نمونه کارها: زمانی که شما به صورت سنتی اقدام به فروش شیرینی و فعالیت در حوزه قنادی می‌کنید، تنها کسانی که به صورت حضوری به فروشگاه شما می‌آیند، امکان مشاهده نمونه کارهای شما را خواهند داشت؛ اما زمانی که یک وبسایت قنادی در کنار کسب‌وکار سنتی خودتان راه‌اندازی می‌کنید، تمامی محصولات خودتان را به صورت آنلاین در معرض دید قشر زیادی از کاربران قرار می‌دهید که این موضوع به جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش ختم می‌شود. ساخت وبسایت قنادی به شما کمک می‌کند که با نمایش دادن مدل‌های مختلف کیک و شیرینی به کاربران، به راحتی بتوانید سفارش بگیرید.


 

طراحی وبسایت قنادی چگونه انجام می‌شود؟

توسعه اکثر وبسایت ها یک قالب خاص و مشخص دارد که باید در فرایند طراحی در نظر گرفته شود. مواردی مثل طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) و غیره. به طور کلی طراحی وبسایت قنادی باید مطابق ظاهر کسب و کار و برند شما باشد تا کاربر بتواند به راحتی با آن ارتباط بگیرد و مطابق تجربه‌ای که کسب کرده، وبسایت قنادی شما را در ذهنش متمایز کند. نکاتی که برای طراحی وبسایت قنادی باید در نظر بگیرید، شامل موارد زیر است:

 

افزایش کاربرپسندی برای یک تجربه یکپارچه

به منظور ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه، وبسایت قنادی شما باید کاربرپسند و برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده باشد. پس حتما باید مطمئن شوید که وبسایت شما به سرعت بارگیری می‌شود، به راحتی قابل پیمایش است و مسیر روشنی را برای کاربران فراهم می‌کند. برای رسیدن به این هدف، بهتر است از یک طراحی واکنش گرا استفاده کنید که با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار است. این ویژگی تضمین می‌کند که وبسایت شما در هر دستگاهی، اعم از رایانه، تلفن همراه یا تبلت، عالی عمل می‌کند. علاوه بر این، باید از یک طرح ساده و شهودی استفاده کنید که کاربران را به اطلاعاتی که می‌خواهند برساند. یکی دیگر از جنبه های کلیدی کاربرپسندی سرعت وبسایت است. یک وبسایت کند می‌تواند منجر به ناامیدی و تجربه کاربری ضعیف شود و در نتیجه بازدیدکنندگان را از گردش در وبسایت منصرف کند. برای بهینه سازی سرعت وبسایت، می‌توانید تصاویر را فشرده کنید، کد را کوچک کنید و از شبکه تحویل محتوا (CDN) استفاده کنید.

 

بهینه سازی برای دستگاه های موبایل

با ظهور دستگاه های تلفن همراه، ضروری است که وبسایت قنادی شما، سازگار با موبایل باشد. این عملکرد به معنای اجرای یک طراحی واکنش گرا است که با اندازه ها و جهت گیری های مختلف صفحه نمایش سازگار است. در حقیقت تظمین می‌کند که استفاده از وبسایت قنادی شما آسان است و در هر دستگاهی، چه گوشی هوشمند یا تبلت، عالی عمل می‌کند. برای بهینه سازی وبسایت خود برای دستگاه های تلفن همراه، باید مهمترین مطالب را در اولویت قرار دهید و مطمئن شوید که به راحتی در دسترس هستند. همچنین باید از فونت ها و دکمه های بزرگتر استفاده کنید تا روی صفحه نمایش های کوچک به راحتی دیده شوند. علاوه بر این، باید استفاده از تصاویر و ویدیوهایی با حجم بالا را به حداقل برسانید، زیرا می‌توانند سرعت وبسایت شما را کاهش دهند و بارگذاری آن را در دستگاه های تلفن همراه دشوار کنند.

 

ناوبری (Navigation) و چیدمان

ناوبری و طرح‌بندی وبسایت قنادی برای ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه بسیار مهم است. باید اطمینان حاصل کنید که نویگیشن وبسایت قنادی واضح و شهودی است و بازدید کنندگان به راحتی می‌توانند به اطلاعات مورد نظرشان دست پیدا کنند. برای انجام این کار می توان از یک ساختار منوی ساده و سلسله مراتبی، با برچسب های توصیفی که به طور دقیق محتوای هر صفحه را نشان می دهد، استفاده کرد. علاوه بر ناوبری، طرح‌بندی وبسایت قنادی نیز باید برای کاربرپسند بودن بهینه‌سازی شود. به معنای استفاده از یک طراحی تمیز و مرتب، با فضای خالی فراوان و نشانه های بصری واضح است که اطلاعات مهم را برجسته می‌کند. همچنین باید از رنگ های متضاد برای برجسته کردن عناصر مهم و استفاده از بولت پوینت یا لیست های شماره گذاری شده برای سازماندهی اطلاعات استفاده کنید.

 

چگونه یک وبسایت قنادی جذاب و کاربر پسندتر می‌شود؟ 

وقتی صحبت از طراحی وبسایت قنادی می‌شود، جذابیت بصری کلیدی است. یک وبسایت قنادی که از نظر بصری جذاب باشد می‌تواند به آسانی بازدیدکنندگان را جذب کند و تأثیر ماندگاری از خود به جای بگذارد. اما چگونه می‌توان به این امر دست یافت؟ در این رابطه چند نکته وجود دارد:  

  روش های حذاب و کاربر پسند کردن وبسایت قنادی

 

از رنگ ها به نفع خود استفاده کنید  

رنگ ها می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر ظاهر و احساس کلی وبسایت شما داشته باشند. به عنوان مثال، رنگ های روشن مانند صورتی و نارنجی می‌توانند حال و هوای سرگرم کننده و جذاب ایجاد کنند، در حالی که رنگ های خاموش مانند بژ و قهوه‌ای می‌توانند حس گرم و صمیمی تری ایجاد کنند. نام تجاری وبسایت قنادی خود را در نظر بگیرید و رنگ هایی را انتخاب کنید که منعکس کننده آن باشند. 

 

فونت های مناسب را انتخاب کنید 

فونت ها همچنین می‌توانند نقش مهمی در جذابیت بصری وبسایت قنادی شما داشته باشند. انتخاب فونت های مناسب که به راحتی خوانده شوند و شخصیت قناد شما را منعکس کنند بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر قنادی شما در پخت نان تخصص دارد، استفاده از فونتی که شبیه دست خط است می‌تواند مناسب باشد. 

 

تصاویر با کیفیت بالا در وبسایت قنادی قرار دهید 

تصاویر برای نمایش محصولات قنادی شما و ایجاد یک وبسایت جذاب، از نظر بصری بسیار مهم هستند. به کارگیری تصاویر باکیفیت از محصولات، فضای قنادی یا کارکنان شما می‌تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا ارتباط احساسی بیشتری با برند شما داشته باشند. علاوه بر این، بهره بردن از تصاویری که هنگام فرآیند پخت ثبت شده‌اند، می‌تواند احساسات مخاطبان را بیشتر درگیر کند و مهارت قنادی شما را برای آن ها برجسته کند.  

 

از نمونه های طراحی وبسایت قنادی الهام بگیرید

وقتی نوبت به طراحی وبسایت قنادی می‌رسد، دانستن اینکه از کجا شروع کنید، بسیار چالش برانگیز است. نگاهی به نمونه‌ هایی از وبسایت‌ های قنادی با طراحی خوب می‌تواند الهام بخش بوده و ایده‌ هایی برای طراحی وبسایت خودتان به شما بدهد. توجه داشته باشید که چه چیزی را دوست دارید و چه عناصری را می‌خواهید در طراحی خود بگنجانید. 

بیشتر بخوانید: 0 تا 100 وبسایت اختصاصی | طراحی وبسایت 

  

کدام استراتژی های بازاریابی در دیده شدن وبسایت سازمانی موثر است؟

اکنون که همه چیز را در رابطه با وبسایت قنادی می‌دانید، خوب است در مورد نحوه‌ی بازاریابی موثر قنادی به صورت آنلاین نیز اطلاعاتی داشته باشید. زیرا با استراتژی های بازاریابی مناسب می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و درآمد خود را افزایش دهید. به طور کلی، اجرای استراتژی های بازاریابی وبسایت قنادی موثر می‌تواند به شما کمک کند در بین رقبای خود متمایز شوید، مشتریان بیشتری جذب کنید و به موفقیت های شیرین آنلاین دست یابید.

 

  1. یکی از حیاتی ترین جنبه های بازاریابی وبسایت قنادی، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. با بهینه سازی وبسایت خود با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، متا تگ ها و تکنیک های بهینه سازی درون صفحه، می‌توانید رتبه وبسایت خود را در صفحات نتایج موتور جستجو بهبود بخشید و ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب کنید.

 

  1. بازاریابی رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمند دیگری برای تبلیغ قنادی شماست. با استفاده از پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر، می‌توانید با مشتریان خود تعامل داشته باشید، محصولات و پیشنهادات جدید را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید و به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید.

 

  1. ایجاد محتوای جذاب و آموزنده در وبسایت قنادی از طریق پست های وبلاگ، دستور العمل ها و نکات پخت نیز می‌تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به وبسایت شما جذب کند و قنادی شما را به عنوان یک مرجع در صنعت شیرینی پزی تبدیل کند. این محتوا را می‌توان در کانال های رسانه های اجتماعی و از طریق کمپین های بازاریابی ایمیلی نیز به اشتراک گذاشت تا به دست مخاطبان بیشتری برسد.

 

  1. نظرات مشتریان نیز می‌تواند حضور آنلاین و اعتبار قنادی شما را افزایش دهد. مشتریان راضی خود را تشویق کنید تا نظرات مثبتی را در وبسایت شما و سایر پلتفرم های آنلاین بگذارند. نظرات مثبت می‌تواند رتبه شما را در صفحات نتایج موتور جستجو بهبود ببخشند و مشتریان بیشتری را به وبسایت قنادی شما جذب کند.

 

  1. به عنوان یک قنادی، شما یک داستان منحصر به فرد برای گفتن دارید و وبسایت شما بستر مناسبی برای به اشتراک گذاشتن آن است. مشتریان شما می‌خواهند درباره تاریخچه، تخصص‌های شما و آنچه که قنادی شما را از بقیه متمایز می‌کند، بدانند. صفحه جذاب درباره ما راهی عالی برای نمایش داستان قنادی شماست و بخشی جدایی ناپذیر از طراحی وبسایت قنادی است.

 

  1. وقتی نوبت به نمایش محصولات و خدمات قنادی شما می‌رسد، چیدمان همه چیز است. یک منو به خوبی سازماندهی شده می‌تواند یافتن آنچه مشتریان به دنبال آن هستند، آسان کند. اطمینان حاصل کنید که توضیحات دقیق و تصاویر دلپذیری از شیرینی‌ ها، کیک‌ ها و سایر محصولات پخته شده خود را درج کرده‌اید. طرح‌بندی وبسایت قنادی شما باید از نظر بصری جذاب باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد.

 

  1. یکی دیگر از راه های عالی برای نمایش تخصص های قنادی خود، ایجاد یک بخش جداگانه در وبسایت قنادی است. این بخش می‌تواند غذای خاص، پیشنهادات فصلی یا سایر موارد منحصر به‌ فرد را که قنادی شما را متمایز می‌کند، برجسته کند. مطمئن شوید که تصاویر و توضیحات با کیفیت بالا را برای جذب بازدیدکنندگان خود در وبسایت قنادی‌تان قرار می‌دهید.

بیشتر بخوانید: حفظ مشتری (customer-retention) چیست؟

 

هزینه طراحی وبسایت قنادی چقدر است؟

وقتی نوبت به طراحی وبسایت برای یک قنادی می‌رسد، بودجه بندی یک جنبه حیاتی است که باید در نظر گرفته شود. یک وبسایت قنادی، سرمایه گذاری قابل توجهی است و اطمینان از تخصیص موثر منابع ضروری می‌باشد. هزینه طراحی وبسایت بسته به پیچیدگی پروژه، ویژگی های مورد نیاز و شرکت توسعه نرم افزار انتخاب شده، می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. عواملی که در قیمت طراحی وبسایت قنادی اثرگذار است، شامل: نوع طراحی تجربه کاربری (UX)، رابط کاربری (UI)، سبک طراحی منو، بخش ها و ماژول های مختلف، ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن وبسایت قنادی و غیره است. به عنوان مثال، در کدالین پروژه های طراحی و توسعه وبسایت قنادی از 20 میلیون تومان آغاز شده و با توجه به ویژگی ها و امکانات آن متغیر است.

 

جمع بندی وبسایت قنادی

با مطالعه‌ی این مقاله دریافتیم که وبسایت ها به بخش بسیار مهمی از استراتژی بازاریابی هر شرکتی تبدیل شده‌اند. یک وبسایت قنادی نه تنها به مشتریان جدید کمک می‌کند تا شما را پیدا کنند و آنچه را که می‌توانید ارائه دهید تبلیغ می‌کند، بلکه می‌توانید از آن برای مطلع نگه داشتن مشتریان فعلی، بهبود مراقبت از مشتری و ارائه فروش آنلاین از طریق یک وبسایت قنادی استفاده کنید.قنادی‌ ها با طراحی و راه‌اندازی وبسایت می‌توانند در کنار فروشگاه حضوری خود یا حتی فقط در قالب فروش مجازی، به ارائه خدمات آنلاین به مشتریان بپردازند. این امر برای قنادی‌ ها مزایای فراوانی دارد که می‌تواند سود فروش آن‌ها را تا چندین برابر افزایش دهد. توسعه اکثر وبسایت ها یک قالب خاص و مشخص دارد که باید در فرایند طراحی در نظر گرفته شود. مواردی مثل طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) و غیره. به طور کلی طراحی وبسایت قنادی باید مطابق ظاهر کسب و کار و برند شما باشد تا کاربر بتواند به راحتی با آن بگیرد و مطابق تجربه‌ای که کسب کرده، وبسایت قنادی شما را در ذهنش متمایز کند. همچنین اجرای استراتژی های بازاریابی وبسایت قنادی موثر می‌تواند به شما کمک کند در بین رقبای خود متمایز شوید، مشتریان بیشتری جذب کنید و به موفقیت های شیرین آنلاین دست یابید. قیمت طراحی وبسایت قنادی نیز از 20 میلیون تومان آغاز شده و با توجه به نوع شخصی سازی شما این قیمت افزایش پیدا می‌کند.

چنانچه تمایل دارید برای کسب و کار خود وبسایت قنادی طراحی کنید، بهتر است با مشاوران و کارشناسان کدالین تماس حاصل فرمائید. در صورتی که مطالعه‌ی این مقاله برای شما مفید بود، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. مشتاق پاسخگویی به نظرات ارزشمند شما هستیم.

 

اطلاعات بیشتر در رابطه با وبسایت قنادی

طراحی وبسایت قنادی چه مزایایی داره؟!

سئوی محلی برای وبسایت های قنادی چه اهمیتی داره؟

وبلاگ نویسی برای وبسایت های قنادی چه ضرورتی دارد؟

برچسب ها

نظرات (10)

کیفیت محتوا
علی اجودانی کاربر
2024/08/29 | 10:39

سلام خداقوت واقعا! خیلی کامل توضیح داده بودین فقط ممکنه بگین که یک وبسایت قنادی برای جذب مشتری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:52

سلام علی جان، ممنونم از شما که وقت گذاشتین و این مقاله رو مطالعه کردین. به صورت کلی یک وبسایت قنادی باید تصاویر خوش رنگ و لعاب و نویگیشن آسان داشته باشه که مشتری رو مستقیما به منوی دیجیتال شما هدایت کند. صادقانه بگم باید با شیرینی های تون مشتری رو قلاب کنین، به این معنا که خوشمزه ترین کیک یا کوکی باید جلوی چشم کاربر باشه. البته سئوی محلی هم خیلی توی بیشتر دیده شدن وبسایت قنادی بهتون کمک می‌کنه.

الهه صابری کاربر
2024/08/29 | 10:40

با عرض سلام و خسته نباشید. من مدت ها قبل وبسایت قنادی ام رو تاسیس کردم، اون زمان چون خیلی یا این فضا آشنا نبودم و ازش سر در نمی آوردم، به من یه وبسایت قنادی معمولی تحویل دادن. حالا شما نوشتین که باید واکنش گرا باشه و توی همه ی دستگاه ها به خصوص تلفن های همراه پاسخگو باشه. این پاسخگویی موبایل برای وبسایت های قنادی چقدر مهمه؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:53

سلام الهه جان، شما هم خسته نباشین. عرضم به حضورتون که پاسخگویی موبایل در طراحی وبسایت قنادی خیلی مهم و تاثیر گذار هست. به این دلیل که اکثر مردم در تلفن های خود به دنبال نیاز هایشان می گردند. طراحی پاسخگو برای موبایل، به این معنی است که آن افراد هم می‌تونن از مشتری های بالقوه وبسایت قنادی باشند. پس نه تنها نباید آن ها را کنار گذاشت، بلکه باید توجه بیشتری نیز به این دسته از کاربران اختصاص داد.

کریم محمد انتظامی کاربر
2024/08/29 | 10:41

مرسی که انقد کامل وبسایت قنادی رو جمع بندی کردی. من برام یه سوال پیش اومده، اینکه امکانش هست راه حل های تجارت الکترونیک رو وبسایت های قنادی هم توی تجارتشون پیاده کنن؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:54

سلام کریم جان! مرسی که وقت گذاشتین و مطالعه کردین. البته که می‌تونن این کار رو انجام بدهند. شما می‌تونین آن رو به عنوان صندوقدار مجازی 24/7 خود در نظر بگیرید. تنظیمات تجارت الکترونیک، سفارش آنلاین را به آسانی خوردن یک تکه کیک تبدیل می‌کند. همچنین از درگاه های پرداخت امن نیز می‌توانید نهایت استفاده را ببرید.

محدثه افشار کاربر
2024/08/29 | 10:42

نقش سئو در طراحی سایت قنادی چیه؟ به صورت کلی سئو رو توی وبسایت های قنادی هم استفاده می کنن؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:54

سلام محدثه جان، خوشحالم که وقت گذاشتین برای مطالعه‌ی مقاله! سئو مانند مخمر موجود در خمیر است، به وبسایت شما کمک می‌کند تا در رتبه بندی جستجو بالا برود و بتوانید در آن ابرداده های سئو پسند بپزید. محتوا را با کلمات کلیدی LSI مانند "محصولات پخته شده بدون گلوتن" تزریق کنید تا دیده شدن وب سایت با جستجوی ارگانیک را افزایش دهید.

رضا ساعدی کاربر
2024/08/29 | 10:43

سرعت وبسایت چگونه بر حضور آنلاین قنادی تأثیر می‌گذارد؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:55

سلام رضا جان، چه خوبه که در این زمینه مطالعه داشتین! سرعت در وبسایت قنادی عامل بزرگی هست. هیچ کاربری دوست ندارد در یک وبسایت کند منتظر بماند، همانطور که هیچ فردی دوست ندارد در یک صف آهسته برای قهوه منتظر بماند. زمان بارگذاری سریع برابر با بازدیدکنندگان خوشحال و راضی است، به علاوه برای رتبه بندی سئو هم یک تیک سبز بزرگ خواهد بود.

سحر مرادی کاربر
2024/08/29 | 10:43

آیا وبسایت های قنادی باید بخش وبلاگ داشته باشند؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:56

سلام سحر جان، ممنونم که برای مطالعه‌ی مقاله‌ی وبسایت قنادی وقت گذاشتین! هیچ بایدی برای نوشتن وبلاگ توی وبسایت قنادی نیست. اما بهتره که برای به اشتراک گذاشتن دستورالعمل ها یا داستان پشت خمیر مایه معروف خود، یک وبلاگ راه بیندازید. این امر برند را شخصی سازی می‌کند، وبسایت شما را با محتوا تازه نگه می‌دارد و اگر با توجه به نکات سئو نوشته بشه، به رشد و بیشتر دیده شدن وبسایت قنادی شما هم کمک خواهد کرد.

علی فرد کاربر
2024/08/29 | 10:43

سلام وقتتون بخیر باشه. میخاستم بدونم چطور میتونم برند منحصر به فرد قنادی خودم رو از طریق وبسایت به نمایش بزارم؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:56

سلام علی جان، وقت شما هم بخیر!طراحی وبسایت قنادی شما، در حقیقت ویترین دیجیتال شماست. از رنگ ها، فونت ها و تصاویری استفاده کنید که مدام به شما و تخصص تان اشاره می‌کنند. یک سلسله مراتب بصری ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را مستقیما به شیرینی مخصوص شما هدایت کند. به یاد داشته باشید، ثبات در همه صفحات، کلیدی است و این چیزی است که شما را متمایز می‌کند.

الهه اصفهانی کاربر
2024/08/29 | 10:44

سلام لازمه که توی همه پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی حضور داشته باشیم ؟ کلا ادغام با کدوم رسانه های اجتماعی برای وبسایت های قنادی مفیده؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:57

سلام الهه جان، مرسی که وقت گذاشتین و مقاله رو مطالعه کردین! رسانه های اجتماعی جایی هستند که سر و صدا وجود دارد. شما باید ببینید که کدوم پلتفرم بیشتر به کارتون میاد. از بستر اینستاگرام برای معرفی حداکثری کسب و کارتون استفاده کنین. فید اینستاگرام را طوری چینش کنین که خلاقیت شما رو نشان دهد. دکمه های اشتراک گذاری را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند این کیک ها و شیرینی های خوشمزه رو نشر دهند. اثبات اجتماعی، مانند توصیفات مشتری هم به اعتماد بیشتر ارباب رجوع کمک خواهد کرد.

مریم صدیقی کاربر
2024/08/29 | 10:48

سلام چگونه می‌توان تجربه کاربر را در وبسایت های قنادی بهتر کرد؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:57

سلام مریم جان، مرسی که برای مطالعه‌ی مقاله وقت گذاشتین. مانند یک مشتری فکر کنید. طرح بندی های ساده، CTA های شفاف و سبد خرید کاربر پسند و مهم ترین مورد اینکه آنها را مجبور نکنید که به دنبال دکمه "اکنون سفارش دهید" بگردند. یک رابط کاربری UX مرتب باعث مرور آسان مطالب می‌شود، درست مانند آغشته کردن نان تست گرم به کره.

سحر کاربر
2024/08/29 | 10:49

وبسایت های قنادی باید به الزامات قانونی خاصی پایبند باشند؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/08/29 | 10:58

سلام سحر جان، ممنونم که مقاله رو مطالعه کردین. قانون خاصی که وجود نداره، فقط حتما اطمینان حاصل کنید که در قوانین خرده فروشی آنلاین به سرعت و به درستی عمل می‌کنید. مواردی مانند سیاست حفظ حریم خصوصی، شرایط خدمات و انطباق ADA برای وبسایت شما نه تنها مهم است، بلکه اجباری نیز است. این پایگاه ها را حتما تحت پوشش نگه دارید.

مهسا ولی محمدی

مدیر 2024/08/27
امتیاز 5/5 تعداد نظرات 10

موضوعات مرتبط

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید