نرم افزار (software) چیست؟
2024/07/27در این مقاله سعی داریم تعریف کاملی از فرایند طراحی وبسایت شرکتی داشته باشیم. اهمیت طراحی وبسایت شرکتی در دنیای دیجیتال امروز بررسی کرده و مزایای آن را به صورت کامل شرح دهیم. سپس هدف صاحبان کسب و کار را از طراحی وبسایت شرکتی توضیح می دهیم. علاوه بر این ها اشاره ای کوتاه به روش طراحی وبسایت شرکتی خواهیم داشت و اصول و قواعدی که در طراحی وبسایت شرکتی باید مورد توجه قرار بگیرد را بیان می کنیم. انواع سبک طراحی وبسایت شرکتی را معرفی خواهیم کرد. در آخر قیمت و تعرفه ی طراحی وبسایت شرکتی و فاکتور های متغیر آن را بررسی خواهیم کرد تا با چشمی باز برای طراحی وبسایت شرکتی خود اقدام کنید. امید است با مطالعه ی این مطالب، کمکی در جهت رشد و ارتقاء کسب و کارتان کرده باشیم.
با توجه به ظهور اینترنت و جذب کاربران بسیاری که از این راه کالا و خدمات مورد نیاز خود را می یابند روش های کسب و کار و بازاریابی به طور کلی عوض شده است که شرکتی که نتواند در عرصه اینترنت حضوری قوی داشته باشد در این زمینه عقب خواهند ماند؛ از دلایل مهمی که شما باید هر چه سریع تر برای طراحی وبسایت شرکتی اقدام کنید شامل: فزونی روز به روز قیمت طراحی وبسایت شرکتی و اهمیت قدمت و سابقهی وبسایت در دیده شدن آن است. از طرفی این روزها، افراد دیگر حوصله ماندن در ترافیک شهری و مسیرهای طولانی بین شهری را برای تامین محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه میدهد را ندارند. وقتی اقدام به طراحی وبسایت شرکتی میکنید، این افراد با جستجو در اینترنت به دنبال محصول و خدمات مورد نظر به وب وبسایت شما خواهند رسید. وبسایت شرکتی که طراحی می کنید، یک کاتالوگ از محصولات و خدمات شرکت شما خواهد بود. همچنین طراحی وبسایت شرکتی موجب می شود که مجبور نباشید برای چاپ کاتالوگ و بروشور هزینه های گزاف صرف کنید و در نتیجه در حفظ محیط زیست نیز موثر خواهید بود.
وبسایت های شرکتی با رویکرد های مختلفی مثل معرفی شرکت، فروش محصولات به صورت آنلاین، پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید راه اندازی میشوند. در چند سال گذشته، وبسایت های شرکتی صرفا محدود به معرفی خودشان بودند؛ اما با به وجود آمدن امکان خرید آنلاین، شرکت ها نیز با فروشگاه های اینترنتی هم جهت شده و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار میدهند. امروزه به دلیل آنلاین شدن اکثر کسب و کار ها، استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی در سطح شهر بی فایده است و قدرت هر شرکتی در فضای آنلاین است؛ زیرا مشتری قبل از خرید هز محصولی آن را در اینترنت جستجو می کند و در صورتی که شما آن محصول یا خدمات را در بستر اینترنت عرضه کنید، احتمال اینکه مشتری به وبسایت شرکتی شما سر بزند و خریدی انجام بدهد خیلی بیشتر از است تا اینکه شاید نام شرکت شما در یکی از بیلبورد های پراکنده در سطح شهر دیده باشد.
مسئله دیگری که در تبلیغات اهمیت دارد، زمانی است که تامین کننده های کمتری در کسب و کار آنلاین شما وجود داشته باشند. در این صورت شرکت شما میتواند با تمرکز روی بهینه سازی وبسایت و سئو در موتور های جستجو، شانس معرفی بیشتری را نسبت به روش سنتی برای شما داشته باشد. زمانی که وبسایت شرکتی خود را راه اندازی میکنید این امکان برای مشتریان و بازار هدف شما فراهم است که در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مورد نیاز را برای تهیه خدمات و محصولات شرکت شما در دسترس داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل اینکه اطلاعات کاملی از محصولات یا خدمات در دسترس است، حس اعتماد بیشتری در مشتریان ایجاد خواهد شد.
بیشتر بخوانید: بازاریابی ارجاعی چیست؟ | معرفی 11 روش موثر برای دریافت ارجاع از مشتریان
طراحی وبسایت شرکتی علاوه بر اینکه کسب و کار شرکت شما را آنلاین میکند، مزایای قابل توجه دیگری نیز دارد. تاثیر این مزایا در کسب و کارتان حتما نمود پیدا می کند. مزایای طراحی وبسایت شرکتی شامل:
● فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
● عدم نیاز به صرف هزینه های میلیونی برای بیلبورد های تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
● توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی
● امکان معرفی نمایندگی های شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
● امکان ساخت وبسایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
● معرفی دستاورد ها و تاریخچه شرکت
● صرفه جویی در هزینه ها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخش های مختلف شرکت
● درج گالری تصاویر محصولات و پروژه های انجام شده
در عصر رسانه های اجتماعی، وبسایت شرکتی خانهای است برای یک تجارت آنلاین. وبسایت شرکتی اولین جایی است که مشتریان بالقوه برای آشنایی با برند، محصولات و خدمات شرکت به آن مراجعه میکنند. هدف اصلی از طراحی وبسایت شرکتی ایجاد شهرت، حمایت و ارتقای کل شرکت، برند، موسسه آموزشی یا سازمان غیر انتفاعی با ماموریت انتقال ارزش و اطلاعات سودمند به جای ارائه خدمات یا محصولات، به تنهایی است. مهم ترین اهداف از طراحی وبسایت شرکتی عبارتند از:
طراحی وبسایت شرکتی به منظور معرفی کالا و خدمات و با صرف هزینه زیادی صورت می پذیرد پس لازم است تا روند طراحی وبسایت شرکتی به درستی و به صورت حرفه ای انجام شود. وجود بخش هایی مانند صفحه اصلی، درباره ما و تماس با ما برای کلیه وبسایت ها الزامی است اما استفاده از سایر منو ها نظیر محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهینامه ها، مشتریان، پرسش های متداول، گالری تصاویر، مقالات و …. اختیاری و به انتخاب شرکت می باشد. موردی که شرکت ها می بایست به آن توجه ویژه نمایند آن است که آماده سازی اطلاعات کافی و تولید اطلاعات مورد نیاز وبسایت، نقش اساسی در موفقیت وبسایت شرکتی خواهد داشت و بنابراین لازم است شرکت ها وقت صرف نموده و اطلاعات مورد نیاز وبسایت را جمع آوری نمایند؛ هر چه این اطلاعات کامل تر باشد تاثیر بیشتری در موفقیت وبسایت شرکتی خواهد داشت. در صورتی که کاربر با وبسایتی مواجه شود که اطلاعات کافی در آن وجود ندارد بدون شک آن وبسایت را ترک خواهد کرد و این اتفاق به ضرر شما خواهد بود. در رابطه با طراحی وبسایت شرکتی جمله ای با این مضمون وجود دارد که «محتوا پادشاه است.» به این معنا که وبسایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهد، رتبه بهتری در موتور های جستجو خواهد گرفت و موفقیت بیشتری نصیب آن وبسایت شرکتی خواهد شد؛ در حقیقت وجود محتوای کافی یکی از مهم ترین مسائل وبسایت ها می باشد.
وقتی هدف شما برای طراحی وبسایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقبا باشد، مطمئنا طراحی وبسایت شرکتیِ اختصاصی برای موفقیت کار شما لازم خواهد بود. طراحی بصری وبسایت شرکتی باید متناسب با نیازها و سلیقهی شما و نوع مشتریان تان و با نیم نگاهی به وبسایت های شرکتی موفق بازار طراحی شود. البته که یکی از اصول و قواعد در طراحی وبسایت شرکتی افزایش بازدید وبسایت و بهبود رتبه سئو وبسایت است که بر اساس نوع فعالیت شما به نحو مطلوب انجام می پذیرد. علاوه بر این ها با پیاده سازی امکانات و قابلیت های بیشتر در سمت و سوی رسیدن به مخاطبان و مشتریان بیشتر با طراحی وبسایت شرکتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.
بیشتر بخوانید: وفاداری به برند چیست و چه تفاوتی با وفاداری مشتری دارد؟
هر دسته بندی خاص شغلی، نیاز به طراحی وبسایت اختصاصی خود را دارد. در طراحی وبسایت شرکتی با کیفیت، میبایست مشتریان و مخاطبان این گروه شغلی در نظر گرفته شوند. زمانی طراحی وبسایت برای یک آرایشگاه زنانه مد نظر است و زمانی دیگر طراحی وبسایت برای یک شرکت صنعتی انجام می گردد؛ با توجه به مخاطبان و مشتریانِ این گروه های شغلی، طراحی میبایست متفاوت باشد و در ارائه مطالب وبسایت باید نیاز های مشتریان و مخاطب وبسایت نیز در نظر گرفته شود. همچنین امروزه سبک های جدید طراحی وبسایت شرکتی محبوبیت یافته اند که این سبک ها نسبت به قالب های قدیمی تر، بسیار کاربر پسند تر می باشند. زیرا ثابت شده که این گونه قالب ها وبسایت تاثیر بهتری بر روی کاربر دارند و کاربر حس و درک بهتری از مطالب وبسایت خواهد داشت. از طرفی این قالب ها به جای آنکه تمرکز کاربر را بر روی گرافیک وبسایت معطوف نمایند تمرکز وبسایت را بر روی مطالب وبسایت منتقل می نمایند و ارائه مطالب وبسایت به کاربر سریعتر و بهتر انجام می گردد. انواع این سبک وبسایت ها شرکتی عبارتند از:
در این نوع طراحی وبسایت شرکتی، تمرکز بر نحوه ارائه مطالب به کاربر معطوف می گردد. همچنین این نوع، سبک محتوا اول نیز نامیده می شود زیرا به جای تمرکز بر روی گرافیک های وبسایت بر روی بهترین روش ارائه مطالب به کاربر تمرکز شده است. ثابت شده این نوع طراحی احساس بهتری در کاربران ایجاد می نماید و باعث بالا رفتن اثربخشی وبسایت شرکتی بر کاربر می گردد.
در این نوع طراحی کاربر پس از کلیک بر روی منو های اصلی وبسایت به جای آنکه مانند وبسایت های عادی به صفحه دیگری منتقل گردد در همان صفحه اول وبسایت، به بخش مورد نظر هدایت می گردد و کاربر پس از رویت بخش مورد نظر در صفحه اول و خواندن اطلاعات اولیه در مورد آن منو، می تواند با کلیک به سایر صفحات وبسایت منتقل گردد. طراحی وبسایت تک صفحه تاثیر بسیار مثبتی بر روی موفقیت وبسایت دارد؛ زیرا اول از همه بسیار کاربر پسند می باشد و به جای آنکه کاربر منتظر لود صفحه جدید برای خواندن مطالب مورد نیاز خود بماند می تواند مطالب مورد نیاز خود را در همان صفحه اصلی و بدون انتظار، مطالعه نماید. همچنین طراحی وبسایت شرکتی به صورت تک صفحه باعث بالا رفتن مدت زمان ماندگاری کاربران در صفحه اصلی وبسایت می گردد و در نتیجه ی این اتفاق رنک وبسایت نیز بالا خواهد رفت.
کاربران و مشتریان وبسایت دوست دارند داستان و روایت شکل گیری یک مجموعه را بدانند تا با آن مجموعه ارتباط بهتری برقرار نمایند. در صورتی که شما بتوانید داستان شکل گیری مجموعه خود را به درستی به کاربر خود منتقل نمایید موجب درگیر نمودن عواطف و احساسات کاربر و مشتری خود خواهید شد که این مورد تاثیر بسیار مثبتی بر روی موفقیت وبسایت شرکتی و افزایش فروش شما خواهد داشت.
انیمیشن سازی وبسایت شرکتی باعث افزایش جذابیت جنبه بصری و پویایی قالب وبسایت شما می شود و وبسایت را از آن حالت خشک و بی روح خارج می نماید و و کاربر را ترغیب به ادامه فعالیت در وبسایت می نماید. البته قبلا هم در وبسایت ها انیمیشن سازی با استفاده از فلش انجام می گردید اما این کار هم اکنون با استفاده از HTML, CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS انجام می شود.
امروزه با توجه به افزایش کاربرانی که از موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت استفاده می نمایند، وجود نسخه ای از وبسایت که قابلیت نمایش مناسب در موبایل و تبلت را داشته باشد لازم و ضروری است؛ زیرا کاربر باید بتواند به راحتی و بدون استفاده از اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی وبسایت را مشاهده کند. طراحی وبسایت ریسپانسیو یکی از روش های مناسب سازی وبسایت هایت. با این روش می توان وبسایت را سازگار برای نمایش در موبایل و تبلت پیاده سازی نمود. همچنین مدتی است که موتور های جستجو نظیر گوگل، وبسایت ها را بر اساس وجود نسخه موبایلی نیز رنک دهی می نماید و وبسایتی که نسخه موبایلی داشته باشد رتبه بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت. با توجه به موارد ذکر شده وجود نسخه موبایلی برای وبسایت لازم و ضروری است و بهترین روش سازگار سازی وبسایت برای موبایل و تبلت، ریسپانسیو کردن می باشد.
سئو و بهینه سازی وبسایت به مجموعه عملیاتی گفته می شود که رتبه وبسایت در موتور های جستجو را ارتقاء می دهد و وبسایت برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت در صفحه جستجوی گوگل نمایش داده می شود. امروزه با توجه به افزایش سهم اینترنت در فروش کالا و خدمات و وجود کاربرانی که کالا و خدمات خود را در اینترنت جستجو و خریداری می نمایند، سئو و بهینه سازی وبسایت تاثیر بسیار مثبتی بر روی افزایش فروش شرکت ها خواهد داشت. در حقیقت سئو یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات برای شرکت ها است. در صورتی که صاحبان شرکت ها در این زمینه گام بردارند، آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود. با طراحی وبسایت شرکتی، پایه و اساس حضور خود در اینترنت را پایه گذاری نموده و از طریق خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت شرکتی به افزایش فروش می رسید.
طراحی وبسایت شرکتی به صورت کلی از 7 گام اساسی تشکیل شده است، که بسیاری از این مراحل جزء لاینفک طراحی، ساخت و ارائه هر محصول یا خدماتی در بازار پر رقابت امروزی است. طراحی توسعه شامل مراحل زیر است:
کشف و برنامه ریزی: نیازهای مشتری، مخاطبان هدف، اهداف تجاری و دامنه کلی پروژه طی تحقیقات به عمل آمده در بازار کار، شناسایی می شوند.
Wireframing و Prototyping: وایرفریم هایی با کیفیت پایین یا نمونه های اولیه تعاملی برای تجسم ساختار وبسایت شرکتی و جریان کاربر ایجاد می شوند.
طراحی بصری: در این مرحله طراحی عناصر بصری وبسایت شرکتی، ترکیب دستورالعمل های برندسازی و بهترین شیوه های رابط کاربری انجام می شود.
توسعه: پیاده سازی طراحی وبسایت شرکتی در فضای وب و ادغام فن آوری های front-end و back-end در مرحله ی توسعه اتفاق می افتند.
یکپارچه سازی محتوا (Content Integration): ترکیب و بهینه سازی محتوای وبسایت شرکتی موجب می شود تا از همسویی آن با عناصر طراحی و بهترین شیوه های سئو(SEO) اطمینان یابید.
تست و راهاندازی: آزمایش های کاملی برای حذف باگ ها، مشکلات سازگاری (compatibility Issues)، و مشکلات کارایی (Usability problems) قبل از راه اندازی وبسایت انجام می شوند.
تعمیر، نگهداری و به روزرسانی: ارائه پشتیبانی مداوم، نظارت و به روزرسانی های لازم برای حفظ امنیت، عملکرد و به روز نگه داشتن وبسایت بسیار مهم و حیاتی است.
بیشتر بخوانید: طراحی وبسایت با هوش مصنوعی چطور امکان پذیر است؟
امروزه حضور در اینترنت یک امر ضروری است. اهمیتی ندارد که چه خدماتی ارائه می دهید، زیرا برای اینکه بتوانید دامنه مخاطبین خود را افزایش دهید می بایست حتما در فضای مجازی حضور تاثیرگذار داشته باشید. شایان ذکر است که برای تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطب، باید وبسایت شرکتی خود را به صورت حرفه ای، خلاقانه و مجذوب کننده طراحی کنید. برای میسر شد این امر لازم است اصول و قواعد طراحی وبسایت شرکتی را رعایت کنید. اصولی نظیر:
هویت برند خود را به صورت واضح و روشن معرفی کنید: یک امر بسیار حیاتی و مهم برای هر شرکت و سازمان، معرفی واضح و قابل فهم آن برند است. یک هویت مشخص برای حوزه فعالیت خود انتخاب کنید و این هویت را در جزئیات وبسایت خود به رخ بکشید. تا مخاطبینتان بتوانند راحت تر با برندتان ارتباط برقرار کنند. به هیچ عنوان هویت بصری وبسایتتان را کوچک و بی اهمیت نشمارید زیرا یکی از مهم ترین اصول طراحی وبسایت شرکتی هویت بصری جذاب است.
هدف وبسایت شرکتی خود را مشخص کنید: توجه داشته باشید چه وبسایتی را طراحی می کنید و چه هدفی را از طراحی وبسایت شرکتی دنبال می کنید. پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا مخاطبانتان هدف و نحوه راه اندازی وبسایتتان را درک کنند.
به ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن طراحی وبسایت شرکتی اهمیت بدهید: تفاوت بسیار زیادی برای نمایش بین صفحه موبایل، تبلت و لپ تاپ و غیره وجود دارد با ریسپانسیو طراحی کردن وبسایتتان از کاربران تمام دستگاه ها به خوبی استقبال خواهید کرد.
اطلاعات تماس تان را در دسترس قرار دهید: اطلاعات تماستان باید در دسترس کاربر باشد. فراموش نکنید که کاربر چند ثانیه بیشتر، وقت صرف پیدا کردن این اطلاعات نمی کند و اگر در دسترس نباشند به سرعت از وبسایت شما خارج شده و به وبسایت رقیبتان می رود.
برای طراحی وبسایت شرکتی یک قیمت مشخص وجود ندارد؛ به این دلیل که هزینه ی طراحی وبسایت شرکتی با توجه به ماژول ها و امکاناتی که دارد متغیر است. همچنین حضور تیم متخصص برای طراحی وبسایت شرکتی حرفه ای و زمان تحویل وبسایت نیز به قیمت نهایی طراحی وبسایت شرکتی تاثیر گذار است. اما به صورت کلی، تعرفه ی میانگین طراحی وبسایت شرکتی بین 50 تا 100 میلیون تومان است.
دریافتیم که طراحی وبسایت شرکتی، به فرایندی گفته می شود که شرکت ها، با طراحی یک وبسایت محصولات یا خدمات شرکت خود را به صورت یک کاتالوگ با اطلاعات کامل در اختیار مخاطبان و مشتریان احتمالی قرار می دهند و در نتیجه ی این فرایند به بیشتر دیده شدن شرکت و برند خود کمک می کنند. با آنلاین شدن فروشگاه ها، ارزش و اهمیت تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد های تبلیغاتی شهر که قیمت های نجومی دارند کمتر شد. امروزه کافی است وبسایت شرکتی خود را طراحی کنید و با رعایت اصول سئوی گوگل، به راحتی و به صورت رایگان برای شرکت خود تبلیغ کنید. همچنین صرف هزینه کم، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته برای مشتریان، توسعه بین المللی محصولات و خدمات شرکت و …. از مزایای وبسایت شرکتی است که شما را مجاب می کند هر چه سریع تر برای طراحی وبسایت شرکتی اختصاصی خود اقدام کنید. به منظور ارتقاء بصری و محتوایی بهتر است از سبک های جدید طراحی وبسایت از جمله: انیمیشن سازی وبسایت، طراحی به سبک داستان گویی، طراحی تک صفحه و طراحی دو بعدی استفاده کنید. از طرفی دقت کنید که طراحی وبسایت شرکتی را طبق مراحلی که گفته شد انجام دهید و اصول و قوائد طراحی وبسایت شرکتی را رعایت کنید. در نهایت با صرف 50 الی 100 میلیون تومان، می توانید طراحی وبسایت شرکتی خود را به نحو احسن انجام دهید.
در این مقاله با توجه به اهمیت طراحی وبسایت شرکتی، به تعریف و بررسی مزایای آن پرداختیم. از این رو برای سفارش طراحی و کد نویسی انواع وبسایت، نرم افزار، اپلیکیشن و ابزار های مورد نیاز کسب و کار خود میتوانید به وبسایت کدالین مراجعه کنید و چنانچه در این مورد سوالی دارید با ما در ارتباط باشید. خوشحال میشویم نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.
برچسب ها
نظرات (10)
مراحل طراحی یک وب سایت شرکتی چیست؟
سلام! همون طور که توی مقاله توضیح دادیم، مراحل شامل تحلیل نیازها، طراحی رابط کاربری (UI)، توسعه با استفاده از زبانهای برنامهنویسی، تست و ارزیابی، و در نهایت انتشار وب سایت شرکتی است.
چه ابزارهایی برای توسعه وب سایتهای شرکتی استفاده میشه؟
سلام، وقت بخیر! ابزارهای رایج طراحی وب سایت شرکتی شامل CMSهایی مانند WordPress، Joomla و Drupal، و همچنین فریمورکهایی مانند Laravel و Django هستند.
چگونه میتوانم عملکرد وب سایت شرکتی رو بهینه سازی کنم؟
سلام، روز خوش! با بهینهسازی کد، کاهش حجم تصاویر و فایلها، و استفاده از کشینگ (Caching) میتوانید عملکرد وبسایت خود را بهبود دهید.
چه زبانهای برنامهنویسی برای طراحی وب سایتهای شرکتی استفاده میشه معمولا؟
سلام، وقت بخیر! زبانهای رایج طراحی وب سایت شرکتی شامل HTML، CSS، JavaScript برای فرانتاند و PHP، Python، و Ruby برای بکاند هستند.
چگونه میتوانم امنیت وبسایت شرکتی خود را تضمین کنم؟
سلام! همون طور که می دونین با استفاده از روشهایی مانند رمزنگاری دادهها، استفاده از مجوزهای مناسب و تستهای امنیتی منظم میتوانید امنیت وب سایت شرکتی خود را تضمین کنید.
چطور وب سایت شرکتی خود را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنم؟
سلام، ممنونم که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتین! با استفاده از تکنیکهای SEO مانند بهینهسازی محتوا، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، و بهبود سرعت بارگذاری صفحات میتوانید وب سایت شرکتی خود را در موتورهای جستجو بهینهسازی کنید.
چگونه باید بازخورد کاربران را جمعآوری کنم؟
سلام! راه های زیادی برای جمع آوری نظرات کاربران هست برای مثال میتوانید از ابزارهای تحلیل مانند Google Analytics استفاده کنید و همچنین از کاربران بخواهید نظرات و بازخوردهای خود را در وب سایت شرکتی ثبت کنند.
چگونه میتوانم وب سایت شرکتی خود را بهروزرسانی کنم؟
سلام، وقت بخیر! با استفاده از CMS ها میتوانید به راحتی محتوای وبسایت خود را بهروزرسانی کنید. همچنین میتوانید از توسعهدهندگان وب برای اعمال تغییرات پیچیدهتر کمک بگیرید.
چجوری تجربه کاربری (UX) وب سایت شرکتی خود رو ارتقاء بدم؟
سلام، روز خوش! با طراحی رابط کاربری ساده و کاربر پسند، استفاده از بازخورد کاربران و انجام تستهای کاربری میتوانید تجربه کاربری وب سایت شرکتی خود را بهبود دهید.
موضوعات مرتبط
پستهای اخیر
نرم افزار (software) چیست؟
2024/07/27نرم افزار سی آر ام (CRM) ...
2024/06/02طراحی وبسایت با هوش ...
2024/07/01عملکرد تیم فروش ...
2024/04/17برنامه وفاداری مشتری ...
2024/02/21
چرا باید یک وب سایت شرکتی طراحی کنیم؟
سلام، سوال خوبی پرسیدین! وب سایت شرکتی به شما کمک میکند تا حضور آنلاین قویتری داشته باشید، برند خود را معرفی کنید و با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.