طراحی وبسایت سالن زیبایی | بررسی قیمت و نحوه‌ ساخت وبسایت سالن زیبایی

وبسایت سالن زیبایی

در این مقاله در رابطه با طراحی وبسایت سالن زیبایی به طور مفصل بحث خواهیم کرد. وبسایت سالن زیبایی را تعریف نموده و معروف ترین وبسایت های سالن زیبایی ایران را معرفی کنیم. سپس اهمیت طراحی وبسایت سالن زیبایی را توضیح می‌دهیم و مهم ترین دلایل استفاده از وبسایت سالن زیبایی را بیان خواهیم کرد. علاوه بر این ها، به شرح ویژگی های وبسایت سالن زیبایی می‌پردازیم و عواملی که موجب جذابیت بصری و محتوایی یک وبسایت سالن زیبایی می‌شوند را بسط خواهیم داد. بعد از این موارد، چگونگی طراحی یک وبسایت سالن زیبایی را توضیح می‌دهیم. در آخر هزینه طراحی وبسایت سالن زیبایی را با تمام عوامل تعیین کننده بررسی می‌کنیم. امید است با مطالعه‌ی این مقاله، دانش جامعی در رابطه با این موضوع و چگونگی انجام آن به دست بیاورید و با پیاده کردن آن ها در کسب و کار خود، وضعیت شغلی‌تان را ارتقاء دهید.

 

وبسایت سالن زیبایی چیست؟

امروزه با دیجیتال شدن اغلب کسب و کار ها، صاحبان مشاغل به طراحی وبسایت برای کسب و کار خود روی آورد‌ه‌اند. سالن های زیبایی نیز با وجود اینکه یک شغل خدماتی محسوب می‌شوند، می‌توانند با طراحی وبسایت سالن زیبایی، مشتری های بیشتری را جذب کنند. هزاران سالن زیبایی، خدمات خود را به صورت آنلاین با یک وبسایت سالن زیبایی تبلیغ می‌کنند، اما هیچ کدام دقیقاً مانند وبسایت شما نخواهند بود. با طراحی یک وبسایت سالن زیبایی که نشان دهنده برند شما باشد، می‌توانید از سایر وبسایت های سالن زیبایی بهتر باشید و به کاربران دلیل محکمی بدهید تا نسبت به وبسایت سالن زیبایی شما و سایرین تمایز قائل شده و شما را برای دریافت خدمات انتخاب کنند. یک وبسایت سالن زیبایی که به خوبی طراحی شده باشد، برند شما را مشخص خواهد کرد.

 

پس به کار گیری کلمات کلیدی مورد استفاده مشتریان بالقوه، وبسایت سالن زیبایی شما را بهینه می‌کند و در نهایت وبسایت سالن زیبایی شما در جستجوی Google رتبه بالایی کسب خواهد کرد و تجربه مشتری را با توضیح خدماتی که در سالن شما در دسترس است، بهتر خواهد شد که تمام این فعالیت ها در نهایت موجب جذب مشتری و دریافت خدمات از شما می‌شود. طراحی وبسایت سالن زیبایی، در خدمت یک هدف بازاریابی مهم است. انجام این کار فقط برای زیبا به نظر رسیدن نیست. زیرا اگر هدفی نداشته باشد، کمکی به کسب و کار شما نخواهد کرد. پس بهتر است با شناخت هدف خود از طراحی وبسایت سالن زیبایی، روند طراحی و کد نویسی را برای خود و همچنین گروه توسعه دهندگان راحت کنید. یک وبسایت سالن زیبایی باید طوری طراحی شود که مشتری را به سمت اقدام مورد نظر شما سوق دهد تا ترافیک وبسایت سالن زیبایی به مشتریان و در آخر به پول تبدیل شود.

 

اما دلیل عدم موفقیت سایر وبسایت های سالن زیبایی چیست؟ بهترین پاسخ به این سوال، برای وبسایت های سالن زیبایی که هنوز عمق قدرت تبلیغات اینترنتی را درک نکرده‌اند این است که، وبسایت سالن زیبایی شما به هر میزان هم که قوی کار کرده باشد اما اگر شناخته نشده باشد، فقط در سطح حوزه‌ی محدود کاری خودتان می‌تواند فعالیت و جذب مشتری کند. به بیان ساده‌تر زمانی کسب و کار شما گسترده می‌شود که فعالیت وسیعی بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی خود داشته باشید که این امر تنها به وسیله‌ی تبلیغات اینترنتی امکان پذیر است. دومین دلیل موفقیت این وبسایت های سالن زیبایی در این است که رابط کاربری قوی دارند و زمانی که فرد وارد وبسایت سالن زیبایی می‌شود با دیدن یک وبسایت جذاب، مشتاق استفاده از خدمات آن وبسایت سالن زیبایی خواهد شد. وبسایت های سالن زیبایی فراوانی هستند که نتوانسته‌اند در حوزه خود موفق باشند و دلیل آن هم عدم داشتن یک رابط کاربری با طراحی درست و اصولی است. برای مثال هیچ زمان نباید از رنگ سیاه برای وبسایت سالن زیبایی استفاده نمود. همچنین بیش از 80 درصد این وبسایت های سالن زیبایی به دلیل طراحی ضعیف، رنگ و فونت بسیار نامناسبی دارند.

 

معروف ترین وبسایت های سالن زیبایی ایران کدام‌اند؟

وبسایت سالن زیبایی از آن دسته وبسایت هایی است که به تعداد بسیار محدودی در وب دیده می‌شود. البته شایان ذکر است که خیلی از وبسایت هایی هم که در حال فعالیت هستند، بسیار ضعیف عمل کرده‌اند و  مشتری با دیدن این وبسایت های سالن زیبایی، از مراجعه حضوری و یا مشاوره تلفنی منصرف می‌شود. با وجود این شرایط، بهترین فرصت برای شما پیش می‌آید که قصد دارید وبسایت سالن زیبایی خود را تاسیس کنید و فعالیت خود را در بستر آنلاین ارتقاء دهید. نکته جالب در مورد وبسایت های سالن زیبایی با طراحی نامناسب این است که، اکثر این وبسایت ها تبلیغ موثر در سطح اینترنت را با داشتن یک اسم یا وبسایت سالن زیبایی در اینترنت اشتباه گرفته‌اند و همین عامل باعث شکست  آن ها شده است. اما وبسایت هایی زیادی هم بوده‌اند که در این حوزه بسیار قدرتمند عمل کرده‌اند و در مسیر طراحی و مدیریت وبسایت سالن زیبایی موفق شدند که در ادامه به بهترین های آنها می‌پردازیم.

 

وبسایت سالن زیبایی لی لی رضایی

سالن زیبایی لی لی رضایی یکی از حرفه‌ای ترین سالن های زیبایی است که 13 سال سابقه فعالیت، در توسعه و مدیریت وبسایت سالن زیبایی خود دارد. مطمئنا یکی از دلایل موفقیت وبسایت لی لی رضایی،  معروفیت و مشهوریت او باشد، اما این موضوع دلیلی نیست که موجب شود تا او در حوزه تبلیغات وبسایت سالن زیبایی ضعیف عمل کند و اگر به وبسایت او مراجعه کنید، خودتان متوجه دلیل این گفته ها خواهید شد.

 

وبسایت سالن زیبایی دترلند

یکی از مهم ترین وبسایت های سالن زیبایی در حوزه آرایشگری که بیشتر در ارائه آموزش های عالی زیبایی فعالیت می‌کند و سالانه تعداد بالایی هنرجو را به متخصصان آرایشگری تبدیل می‌کند، دترلند است. دترلند در حوزه تبلیغات در سطح وب هم بسیار فعال بوده و در اکثر جستجوی های حوزه ی زیبایی در سطح وب حضور دارد. لازم به ذکر است که این وبسایت سالن زیبایی یکی از 9 وبسایت سالن زیبایی برتر است.

 

وبسایت سالن زیبایی سمیه بانو

یکی دیگر از وبسایت های موفق در زمینه سالن های زیبایی، وبسایت سمیه بانو است که چندی است فعالیت خود را شروع کرده و پر قدرت به این مسیر ادامه می‌دهد. تیم سمیه بانو یکی از با سابقه ترین، تیم های فعال در حوزه زیبایی با فعالیتی 20 ساله است که در حال حاضر خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به علاوه این وبسایت سالن زیبایی، نه تنها خدمات زیبایی ارائه می‌دهد، بلکه دوره های آموزشی بسیار قوی در حوزه های زیبایی نیز دارد و همین موضوع باعث شده این وبسایت سالن زیبایی، مقبولیت بالایی در بین دیگر همکاران خود داشته باشد.

 

وبسایت سالن زیبایی چه اهمیتی دارد؟

یک وبسایت سالن زیبایی با طراحی خوب، می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری برای تبلیغ و رشد کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید، اما ساختن وبسایت سالن زیبایی قرار نیست آسان باشد. در حالی که طی کردن این مسیر، نیازمند تمرکز و وقت است، نتایجی به دنبال خواهد داشت که پیمودن این راه را ارزشمند می‌کند. این نتایج همان دلایل اهمیت یک وبسایت سالن زیبایی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های طراحی وبسایت سالن زیبایی چیست؟

 

ویترین دیجیتال فروشگاه

وبسایت سالن زیبایی، خدمات، قیمت ها و نظرات مشتریان‌تان را به نمایش می‌گذارد. هنگامی که مشتریان بالقوه، کسب و کار شما را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند، این موارد اطلاعاتی است که آنها به دنبال آن هستند، بنابراین شما باید آن ها را به روز نگه دارید تا برای کاربران به راحتی در دسترس باشند. وبسایت سالن زیبایی، به شما کمک می‌کند تا مشتریان ایده آل خود را با استراتژی های بازاریابی، برای ارائه خدمات جذب کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار تحلیل بازاریابی (marketing analytics) چیست؟

 

افزایش ترافیک وبسایت

یک وبسایت سالن زیبایی همچنین می‌تواند به بیشتر دیده شدن شما در موتور های جستجو کمک کند و در نهایت موجب جذب ترافیک به وبسایت سالن زیبایی شما شود. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) موضوع پیچیده‌ای است، اما با رعایت چند نکته، به راحتی قادر خواهید بود که وبسایت خود را در صفحه اول جستجوی های کاربران قرار دهید.

 

افزایش مشتریان

یک وبسایت سالن زیبایی به شما این امکان را می‌دهد تا مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید یک سیستم رزرو آنلاین داشته باشید، یک خبرنامه راه اندازی کنید و حساب های رسانه های اجتماعی‌تان را با وبسایت سالن زیبایی، یکپارچه کنید. همچنین، می‌توانید داده های مفیدی که از مشتریان دریافت می‌کنید را به کمک وبسایت سالن زیبایی تجزیه و تحلیل کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟ + بررسی 10 نرم افزار باشگاه مشتریان

 

ویژگی های وبسایت سالن زیبایی چیست؟

اکنون که با اهمیت طراحی وبسایت سالن زیبایی آشنا شده‌اید، خوب است ویژگی های یک وبسایت سالن زیبایی را بدانید تا هنگام انجام روند طراحی، به روی این مسئله اشراف کامل داشته باشید. هر وبسایت سالن زیبایی برای جذب مشتری و تبدیل ترافیک وبسایت به افرادی که تمایل دارند از خدمات استفاده کنند، باید ویژگی هایی دارا باشد که علاوه بر جلب توجه کاربران، باید شما را نسبت به سایر وبسایت ها متمایز کند. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

 

صفحه اصلی جذاب

صفحه اصلی وبسایت سالن زیبایی، اغلب اولین برداشت مشتریان از شما در دنیای آنلاین است. خوب است این صفحه را به خلاقانه ترین ایده هایی که دارید، پر کنید و تخفیفات و کمپین های بازاریابی خود را در این صفحه برای کاربر به نمایش بگذارید.

 

تصاویر با کیفیت بالا

وبسایت سالن زیبایی، باید جذابیت بصری قوی داشته باشد. عکس‌ هایی انتخاب کنید که نه تنها نشان دهنده‌ی خدمات شما باشد، بلکه باید بازدیدکنندگان وبسایت سالن زیبایی را برای تماس با شما و رزرو خدمات دعوت کند. اگر می‌خواهید این کار را درست انجام دهید، یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید تا با عکاسی از شما، سالن زیبایی و تیم‌تان در حین انجام کار، محتوا تولید کند. با انجام این کار، بازدیدکنندگان وبسایت سالن زیبایی، نمی‌توانند در برابر تماس و رزرو خدمات زیبایی از شما مقاومت کنند.

 

صفحه خدمات و قیمت

برای صرفه جویی در وقت و آسان کردن فرایند اطلاع از خدمات و قیمت آن ها، لازم است که وبسایت سالن زیبایی حتما لیست کاملی از خدمات را داشته باشد. همچنین بهتر است در کنار خدمات، قیمت آن ها را نیز قرار دهید. در غیر این صورت، زمان زیادی را برای تماس‌های تلفنی تلف خواهید کرد. با نمایش عمومی خدمات و قیمت ها در وبسایت سالن زیبایی در وقت خودتان و مشتری صرفه جویی خواهید کرد. ناگفته نماند که شفافیت، باعث ایجاد اعتماد می‌شود.

 

نظرات و توصیفات مشتریان

توصیفات سایر مشتری هایی که خدمات شما را دریافت کرده‌اند، بسیار حائز اهمیت است. نظرات و توصیفات، کسب و کار شما را می‌سازند. از طرفی، هنگامی که کاربران به دنبال خرید یک محصول جدید یا دریافت خدمات هستند، می‌خواهند بدانند که آیا مردم شما را دوست دارند؟ و یا در کاری که انجام می‌دهید مهارت دارید؟ بهتر است توصیفات مشتری را در سرتاسر وبسایت سالن زیبایی قرار دهید، همچنین می‌توانید پا را فراتر گذاشته و یک صفحه کامل از وبسایت خود را به توصیفات و بررسی‌ها اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید: تجربه مشتری (customer experience) چیست؟ | بررسی اهمیت و نحوه اندازه گیری تجربه مشتری

 

وبلاگ

وبلاگ نویسی و ارائه‌ی محتوای ارزشمند نه تنها افراد را در زمینه های مختلف راهنمایی می‌کند، بلکه وبسایت سالن زیبایی را مورد توجه همگان قرار می‌دهد و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه زیبایی معرفی می‌کند. برای تحقق این امر و کمک به بیشتر دیده شدن وبسایت سالن زیبایی، بهتر است نحوه صحیح پیاده سازی اصول سئو و وبلاگ نویسی را آموزش ببینید و یا از یک تیم با تجربه و دارای مهارت بخواهید که اینکار را برای شما انجام دهند. سئوی وبلاگ، یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در دیده شدن وبسایت سالن زیبایی و افزایش ترافیک آن است.

 

برقراری ارتباط و رزرو

یکی از مهم ترین بخش هایی که وبسایت سالن زیبایی به آن نیاز دارد، بخش ارتباط با ما و فرایند رزرواسیون است. بهتر است این فرایند را، برای بازدیدکنندگان آسان کنید. تمام اطلاعات تماس خود اعم از آدرس، تلفن و ایمیل خود را در این صفحه قرار دهید. علاوه بر این، در صفحه "تماس با ما"، فرمی ایجاد کنید که کاربران بتوانند شماره تماس یا ایمیل شان را آن‌جا درج کنند. این فرم را طوری طراحی کنید که تا حد امکان واضح باشد و تمام اطلاعاتی را که ممکن است برای ساده کردن فرآیند رزرو نیاز داشته باشید، از آن ها درخواست کنید. همچنین، در هر صفحه از وبسایت سالن زیبایی خود، یک دکمه تماس یا رزرو قرار دهید و بازدیدکنندگان را تحریک کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند، بدون اینکه این ارتباط گیری برای آن ها آزار دهنده باشد.

 

وبسایت سالن زیبایی چگونه طراحی می‌شود؟

قبل از اینکه بخواهید وبسایت سالن زیبایی بسازید که نشان دهنده برند شما باشد، باید تصمیم بگیرید که هدف از این کار چیست. شما به عنوان صاحب این کسب و کار در کجای تجارت قرار دارید؟ پاسخ به این سوال نقش شما را به عنوان یک کارآفرین بسیار آسان خواهد کرد. برند شما فقط مربوط به طرح لوگو، رنگ ها و فونت شما نیست بلکه در مورد ارزش ها و ماموریت شما، مخاطبان هدف، احساساتی که به واسطه این برند قرار است برانگیخته شود و ظاهر بصری برند شما نیز می‌باشد. تشخیص اینکه شما در حوزه خود چه کسی هستید، برای پایه طراحی وبسایت سالن زیبایی شما بسیار اهمیت دارد.

وبسایت سالن زیبایی چگونه انجام می شود؟

 

تعیین هدف وبسایت سالن زیبایی

هر کسب و کار موفقی با یک ماموریت ساده شروع می‌شود. این ماموریت شامل: تعیین هدف و شناخت مخاطب مشتریان می‌باشد. اکنون زمان آن است که کسب و کار سالن زیبایی خود را در نظر بگیرید و به این سوال ها پاسخ بدهید. سالن شما چه محصولات و خدماتی ارائه می‌دهد؟ چه کسانی خدمات می‌دهید؟ چه چیزی سالن زیبایی شما را از سایر سالن ها متمایز می‌کند؟ چرا نسبت به کاری که انجام می‌دهید، اشتیاق دارید؟ اگر بتوانید پاسخ‌ این سه سوال را به وضوح بیان کنید، هویت برند شما مشخص خواهد شد.

 

داستان سرایی وبسایت سالن زیبایی

چه بخواهید «چهره» برند خود باشید یا خیر، مردم دوست دارند با یک داستان شخصی ارتباط برقرار کنند. این فرصت، برای به اشتراک گذاشتن آنچه شما را به ایجاد این کسب و کار سوق داده است، بسیار مناسب می‌باشد. از سفر به گذشته نترسید. آیا لحظه‌ای در دوران کودکی شما بوده است که احساس کردید برای کوتاه کردن چتری به دنیا آمده‌اید؟ آیا در دهه دوم زندگی خود تغییری ایجاد کرده‌اید؟ یک بخش به نام "درباره من" در وبسایت سالن زیبایی خود قرار داده به مشتریان بالقوه اجازه دهید تا با هویت انسان پشت کسب و کار سالن شما، آشنا شوند.

 

راه اندازی وبسایت سالن زیبایی

اکنون زمان آن است که هویت برند خود را در وبسایت سالن زیبایی پیاده کنید. انتخاب یک پلتفرم، اولین قدم اصلی برای ایجاد حضور آنلاین سالن زیبایی شما است. برای طراحی وبسایت خود نیاز به یک دامنه و هاست دارید. از طرفی باید بدانید که قرار است چه نوع وبسایت سالن زیبایی طراحی کنید. می‌خواهید یک وبسایت سالن زیبایی آماده داشته باشید یا قرار است به طور اختصاصی آن را توسعه دهید.

بیشتر بخوانید: 0 تا 100 وبسایت اختصاصی | طراحی وبسایت

 

ویژگی های پیشرفته وبسایت سالن زیبایی

برای متمایز شدن در چشم انداز وبسایت سالن زیبایی رقابتی، ویسایت شما باید فراتر از اصول اولیه باشد. گنجاندن ویژگی های پیشرفته مانند فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات زیبایی، سیستم رزرو پویا برای برنامه ریزی قرار ملاقات و فرم تماس جامع باعث افزایش تعامل و رضایت کاربران می‌شود. با بهینه سازی وبسایت سالن زیبایی برای نتایج جستجو از طریق شیوه های استراتژیک SEO، اطمینان حاصل کنید که سالن شما برای مشتریان بالقوه، قابل مشاهده و جذاب است. یک وبسایت سالن زیبایی با طراحی خوب، به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که برند منحصر به فرد سالن خود را به نمایش بگذارید و مخاطبان بیشتری از درگاه آنلاین جذب کنید.

 

واکنش گرا بودن وبسایت سالن زیبایی

درصد زیادی از ترافیک وبسایت، از طرف موبایل های همراه می‌آید. این بدان معناست که قالب وبسایت سالن زیبایی شما باید برای موبایل مناسب باشد تا کاربران بیشتری به وبسایت سالن زیبایی شما دسترسی داشته باشند. برخی از سازندگان وبسایت، مانند کدالین، به طور خودکار صفحات وبسایت را به صورت واکنش گرا ارائه می‌دهند که با هر اندازه صفحه تنظیم می‌شوند.

 

توسعه دهنده وبسایت سالن زیبایی

پیدا کردن توسعه دهنده وبسایت سالن زیبایی مناسب، برای ایجاد وبسایتی که واقعاً نمایانگر سالن شما باشد بسیار مهم است. یک توسعه دهنده متخصص در طراحی وبسایت سالن زیبایی، نیازهای منحصر به فرد صنعت زیبایی را درک می‌کند و اطمینان می‌دهد که وبسایت سالن زیبایی شما نه تنها از نظر بصری جذاب است، بلکه برای پیمایش آسان و کاربر پسند نیز می‌باشد. آنها از سیستم های مدیریت محتوای متناسب با مشاغل سالن استفاده می‌کنند و به روز رسانی خدمات، قیمت ها و پیشنهادات ویژه را آسان خواهند کرد. یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای اطمینان حاصل می‌کند که وبسایت سالن زیبایی شما ویژگی‌های ضروری مانند فروشگاه آنلاین، قابلیت رزرو قرار ملاقات و فرم تماس را داشته باشد.

 

هزینه طراحی وبسایت سالن زیبایی چقدر است؟

قیمت و هزینه طراحی وبسایت سالن زیبایی وابسته به عوامل متعددی مانند: پیچیدگی طراحی، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، طراحی واکنشگرا، کارکرد تجارت الکترونیک و غیره است. با در نظر گرفتن هر یک از این موارد، هزینه طراحی وبسایت سالن زیبایی می‌تواند بسیار متغیر باشد. بهتر است با یک شرکت طراحی وبسایت سالن زیبایی حرفه‌ای ارتباط بگیرید تا مطمئن شوید که همه الزامات وبسایت شما درک شده و در طرح پیشنهادی پروژه لحاظ خواهند شد. برای مثال طراحی یک وبسایت سالن زیبایی ساده و واضح با ویژگی های استاندارد، طراحی تمیز و عملکرد ضروری تجارت الکترونیک می‌تواند بین 20 تا 40 میلیون تومان متغیر باشد. در حالی که برای طراحی یک وبسایت سالن زیبایی اختصاصی بسیار سفارشی که با ویژگی های منحصر به فرد، قابلیت های پیشرفته تجارت الکترونیک و طراحی پیچیده توسعه یابد، هزینه طراحی وبسایت سالن زیبایی از 80 میلیون تومان نیز فراتر خواهد رفت. این ارقام تقریبی هستند و هزینه واقعی توسعه وبسایت سالن زیبایی ممکن است بر اساس نیاز های خاص شما و نرخ‌ های متخصصان طراحی وبسایت، متفاوت باشد.

 

جمع بندی وبسایت سالن زیبایی

با مطالعه‌ی این مقاله دریافتید که امروزه با دیجیتال شدن اغلب کسب و کار ها، صاحبان مشاغل به سمت طراحی وبسایت برای کسب و کار خود روی آورد‌ه‌اند. سالن های زیبایی نیز با وجود اینکه یک شغل خدماتی محسوب می‌شوند، می‌توانند با طراحی وبسایت سالن زیبایی، مشتری های بیشتری را جذب کنند. معروف ترین وبسایت های سالن زیبایی در ایران، وبسایت سالن زیبایی لیلی رضایی، دتر لند و سمیه بانو هستند. یک وبسایت سالن زیبایی با طراحی خوب، می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری برای تبلیغ و رشد کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین طراحی وبسایت سالن زیبایی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به کمک ویژگی هایی مانند: طراحی صفحه اصلی جذاب، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، قرار دادن توضیحات خدمات و قیمت آنها، وبلاگ نویسی، توصیه ها و نظرات مشتریان و … می‌توانید یک وبسایت سالن زیبایی مورد توجه و جذاب داشته باشید. برند شما فقط مربوط به لوگو، رنگ ها و فونت شما نیست بلکه در مورد ارزش ها و ماموریت شما، مخاطبان هدف شما، احساساتی است که قرار است به واسطه این برند برانگیخته شوند و ظاهر بصری برند است. همچنین قیمت طراحی یک وبسایت سالن زیبایی بین 5 تا 80 میلیون تومان متغیر است و دلیل این تفاوت قیمت، عوامل تعیین کننده‌ای مانند نوع سیستم محتوا و ویژگی های وبسایت سالن زیبایی شماست.

 

در این مقاله با توجه به اهمیت طراحی وبسایت سالن زیبایی، به تعریف و بررسی مزایای آن پرداختیم. از این رو برای سفارش طراحی و کدنویسی انواع وبسایت، نرم افزار، اپلیکیشن و ابزار های مورد نیاز کسب و کار سالن زیبایی خود می‌توانید به وبسایت کدالین مراجعه کنید و چنانچه در این مورد سوالی دارید با ما در ارتباط باشید. خوشحال می‌شویم نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اطلاعات بیشتر در رابطه با وبسایت سالن زیبایی

برای طراحی وبسایت سالن زیبایی چیکار کنم؟

اهمیت استفاده از سئو در وبسایت سالن زیبایی چی هست؟
وبسایت سالن زیبایی باید چطور طراحی بشه که خوب باشه؟

برچسب ها

نظرات (6)

کیفیت محتوا
فرناز فضل الهیان کاربر
2024/09/11 | 16:46

سلام به عنوان کسی که وبسایت سالن زیبایی تاسیس کرده میگم که مقاله تون خیلی کامله! فقط یه سوال، وبسایت سالن زیبایی من اونطوری که باید موفق نشد و مشتری جذب نکرد، چیکار باید بکنم؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/09/11 | 16:49

سلام، ممنونم از شما! اگر شما یک وبسایت سالن زیبایی دارید اما تا الان به موفقیت نرسیده، پس مشخص است تیمی که با آن همکاری می‌کنید توانایی پاسخگویی به نیاز های شما را ندارد. از این رو شما باید از یک متخصص و با سابقه در زمینه طراحی وبسایت سالن های زیبایی کمک بگیرید، آن ها می‌توانند وبسایت سالن زیبایی شما را احیا کرده و شما را جزو بهترین ها قرار دهند. بنابراین قبل از هرکاری، به فکر همکاری با یک تیم حرفه‌ای که در این حوزه فعالیت نموده و می‌تواند نیاز شما را به درستی درک کند، کار کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از وبلاگ نویسی و سئوی آن، به بیشتر دیده شدن وبسایت سالن زیبایی خود کمک کنید.

مهدیه سهرابی کاربر
2024/09/11 | 16:46

امکانش هست که وبسایت سالن زیبایی طوری طراحی بشه که بتونم توش محصولات آرایشی و بهداشتی هم بفروشم؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/09/11 | 16:49

سلام، وقت بخیر! درسته که اکثر صاحبان کسب و کار خدماتی مثل سالن های زیبایی، با هدف معرفی و ارائه خدمات تاسیس می‌شوند اما شما در وبسایت سالن زیبایی خود، می‌توانید محصولات آرایشی و بهداشتی را به فروش بگذارید. نکته‌ای که اینجا حائز اهمیت هست، اینه که باید فروش محصولات، صفحه مجزایی طراحی بشه بخش های معرفی محصیولات، پرداخت امن، امکان سفارش و ارسال کالا کدنویسی بشه و امکان انجام دادنشون فراهم بشه.

مانا سلامی کاربر
2024/09/11 | 16:47

وبلاگ نویسی واقعا لازمه؟ از هر ده تا مقاله 11 تاش گفته برای وبسایت سالن زیبایی وبلاگ نویسی انجام بدین!

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/09/11 | 16:50

سلام، وقت بخیر! اگر بدونین که فقط صرف عمل وبلاگ نویسی باعث میشه شما 67 درصد بیشتر از قبل در ماه سرنخ داشته باشین، درک می‌کنین که وبلاگ نویسی برای وبسایت سالن زیبایی یه ابزار قدرتمند هست که به تقویت حضور آنلاین و تعامل با مشتری کمک می‌کنه. وقتی شما وبلاگ می‌نویسین و تخصص خودتون رو به نمایش می‌گذارین، برای مثال در رابطه با روتین های مراقبت از پوست یک مقاله منتشر می‌کنین، مخاطب بدون توجه به خدماتی که ارائه می‌دهید وارد وبسایت سالن زیبایی شما میشه که این ترافیک وبسایت رو بالا می‌بره. در نهایت متن وبلاگ ها هم می‌تونین کاربر رو دعوت به اقدام کنین و برند خودتون رو بهشون معرفی کنین.

نگین صامتی کاربر
2024/09/11 | 16:47

سلام لازم هست که توی وبسایت سالن زیبایی از ویدیو هم استفاده بشه؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/09/11 | 16:50

سلام، روز بخیر! بله حتما. می‌تونید ار ویدیوهای 30 تا 90 ثانیه‌ای استفاده کنین. این ویدیو های کوتاه می‌تونن راجع به معرفی وبسایت سالن زیبایی شما، توضیح خدمات یا ارائه نظرات مشتریان باشن. آنها را در جایی در وبسایت سالن زیبایی خود نگه دارید که بسیار در معرض دید کاربران و مشتری های احتمالی باشند. در صورتی که توی سایر شبکه های اجتماعی فعالی هستین، لینک ویدیو های وبسایت سالن زیبایی رو اونجا هم منتشر کنین.

فاطمه اسفندیار کاربر
2024/09/11 | 16:48

حتما باید عکاس استخدام کنم؟ نمیشه از همین عکس های آماده برای وبسایت سالن زیبایی استفاده کنم؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/09/11 | 16:50

سلام، ممنونم که این مقاله رو مطالعه کردین! قطعا می‌تونین از عکس های استوک و آماده برای وبسایت سالن زیبایی‌تون استفاده کنین. هیچ مانعی برای انجام این کار نیست اما اگر سراغ این دسته عکس ها رفتین، به دنبال جلب توجه مشتری نباشید و توقعی هم از کاربران وبسایت سالن زیبایی نداشته باشین که بین شما و سایر وبسایت ها تمایز قائل بشن. دلیل تاکید به روی وبسایت سالن زیبایی اختصاصی و عکس و ویدیو های اختصاصی این هست که کاربر خیلی راحت تر با محتوای منحصر به فرد شما ارتباط می‌گیره و به شما اعتماد می‌کنه. الزاما هم نیاز به استخدام عکاس نیست، شما با استفاده از یک دوربین خوب یا گوشی مدل بالا می‌تونین وبسایت سالن زیبایی خودتون رو مثل مشتری هاتون به زیبا ترین و منحصر به فرد ترین حالت ممکن آرایش کنید.

محمد شایان کاربر
2024/09/11 | 16:48

من که آرایشگاه مردانه دارم نمیتونم از طراحی وبسایت استفاده کنم؟ حتما باید وبسایت سالن زیبایی باشه؟

مهسا ولی محمدی کارمندان
2024/09/11 | 16:51

سلام، روزتون بخیر آقای آرایشگر! چرا که نه. شما می‌تونین با طراحی وبسایت، آرایشگاه خودتون و خدماتی که به مشتری ها ارائه می‌دهید رو معرفی کنین. از طرفی، می‌تونین بخشی برای وقت گرفتن و رزرواسیون در نظر بگیرین که کاربر بدون نیاز به تماس یا دیدار حضوری، بتونه روز و ساعتی که تمایل داره رو انتخاب کنه. البته شما با قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس آرایشگاه‌تون در قالب وبسایت، به تعداد بسیار گسترده‌ای از مشتریان دست پیدا می‌کنید. همچنین مشتری های قدیمی، با دیدن این خدمات خاص شما، رضایت بیشتری از شما خواهند داشت و با تبلیغات دهان به دهان، از شما حمایت خواهند کرد.

مهسا ولی محمدی

مدیر 2024/09/08
امتیاز 5/5 تعداد نظرات 6

موضوعات مرتبط

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید